Vraag 23 had je toch moeten weten als Feyenoorderquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:52 schreef MarkNMGN het volgende:
Hehe, zie nu dat ik vraag 24 puur op een wilde gok goed had![]()
En bij vraag 23 had ik duif![]()
Raymania
Ik niet, trouwens.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:13 schreef RayMania het volgende:
@Vaduz: volgt later vandaag, moet eerst nog weten wie er gegoogled heeft of niet.
Het adres van een baseballstadion geven bij een Voetbal Quiz, verdient eigenlijk wel een puntquote:
Nee, de vraag was: 'Aan welke weg STAAT The Grand Old Lady?...'quote:
Wist dat ie twee keer had gemist en kwam nog een naam tekort.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja moest je cocu 2 x noemen. ...
Dan heb ik hem goedquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:29 schreef Zjakkie het volgende:
Bij Holland Sport met Makaay lieten ze het beeld vanaf de aftrap zien en daar lieten ze duidelijk zien dat het precies 10,0 seconden was!
Ik zal die uitzending eens opzoeken als ik tijd heb.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:02 schreef RayMania het volgende:
Het is toch echt 10,2 seconden. Genoeg bronnen die dat ook aangeven.
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:18 schreef Happel het volgende:
Komt er ook nog een eindstand op basis van het wel of niet gebruiken van Google?
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:00 schreef RayMania het volgende:
......
Een aparte Google en zonder-Google stand komt later.
Niet heb ik niet goed gerekend (had al nagekeken voordat de transfer bekend was) en volgens mij was jij in de war met Ajax -> PSV in plaats van PSV - Ajax, of niet?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:01 schreef donroyco het volgende:
Gefeliciteerd fanneke!
Gedeelde 15e plekNiet slecht, en wat betreft die quote van Aron Winter/Louis van Gaal?
en hoe zit het met Kenneth Perez, ik stuurde in voordat hij weer terugging
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |