Aww, balen. Do2 had het idee om volgende week maandag vrij te nemen zodat we dan een extra dagje hebben.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:47 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik zie Tom de 26e pas weer.![]()
Ik heb eerst leren, toetsweek, die week daarna heeftie zn nieuwe loon nog niet, en pas dat weekend erop weer.
Nee, al had ik nu wel graag iemand die me verzorgte, bekertjes roosvicee inschonk enz.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:51 schreef ChipsZak. het volgende:.
Vriendin Tanga?Da's ook niet leuk maok.
Hoeft ook niet toch?
Ja, ik gokte ookal op dronken, maar ik vond het maf in de context.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:29 schreef TheSorrow het volgende:
Dronken
En over de 26ste, ik weet dat pas als ik geld heb, en dat kan soms ook pas na de 26ste zijnDus beter storten ze het voor die tijd
Omdat er nog meer dingen zijn die hij ook graag doet? En zn pc een huge update nodig had, die al 200 in beslag nam?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Tom, ik neem aan dat we ongeveer hetzlefde loon hebben aangezien jij ook onder de kleinmetaalsector CAO zult vallen, jij misschien iets minder, omdat je jonger bent, maar dat word gecompenseerd doordat je bij je moeder woont.. Hoe kun je dan in s hemelsnaam niet genoeg geld hebben om je vriendin te bezoeken?
Hmja, toen ik een vriendin in den haag had maakte ik die kosten gewoon niet, kwestie van prioriteiten stellenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Omdat er nog meer dingen zijn die hij ook graag doet? En zn pc een huge update nodig had, die al 200 in beslag nam?
En hij hier ook nog eerder is geweest, en kado'tjes heeft gekocht voor mij, en nog meer andere dingen die daar allemaal aan bij kunnen dragen?
Hij moet ook nog een leven náást mij hebben?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hmja, toen ik een vriendin in den haag had maakte ik die kosten gewoon niet, kwestie van prioriteiten stellen
Nee, je hebt gelijk, hij moet natuurlijk wel zo nu en dan naar een orgie meet gaanquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:50 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hij moet ook nog een leven náást mij hebben?
Vind ik van wel iig. Hij zou gelijk zn hele leven maar opgeven zeg.
Orgie meet?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, je hebt gelijk, hij moet natuurlijk wel zo nu en dan naar een orgie meet gaan
Blijkbaar wel, aan je reactie te zienquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:52 schreef TheSorrow het volgende:
Doe ermee wat je wilt, alsof ik er ook maar iets om geef what the fuck jij denkt Alex, hou gewoon lekker je mond dicht.
Ik stel een prioriteit door mijn pc te fixen, anders heb ik amper contact met haarquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hmja, toen ik een vriendin in den haag had maakte ik die kosten gewoon niet, kwestie van prioriteiten stellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |