*pakt je beet, danst met je en slingert je in de rondtenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Met mij, hopelijk. Niet alleen en mij aan de kant laten staan he!![]()
Symbolisch?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Met mij, hopelijk. Niet alleen en mij aan de kant laten staan he!![]()
Yeeeey!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:44 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
*pakt je beet, danst met je en slingert je in de rondten*
Terwijl je best meevalt.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:44 schreef TheSorrow het volgende:
Ik sta hier wel bekend als rebel zeg, damn.
ach! wellus! dat blijkt toch wel uit dit topicquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:43 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Tom is heul geen ruziemakert!!
Ik zou toch dat GC topic maar in de gaten houden![]()
!!
Hij begon niet!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:45 schreef Crack_david het volgende:
[..]
ach! wellus! dat blijkt toch wel uit dit topic
En ik mag dat zeggen, want Tom en ik zijn vrienden, we hebben zelfs wel eens in elkaars FoBo geschreven
Boogie hem!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:48 schreef maok het volgende:
* maok doet ook een dansje [ afbeelding ]
Niet weer misselijk worden hè!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:48 schreef maok het volgende:
* maok doet ook een dansje [ afbeelding ]
rebel without a cause \m/quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:44 schreef TheSorrow het volgende:
Ik sta hier wel bekend als rebel zeg, damn.
Is met de trein dan geen optie? Dat zal altijd goedkoper zijn, zeker als je een voordeelurenabo neemt. Dat is echt ideaal!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:50 schreef TheSorrow het volgende:
Sorry DaD, ik realiseer me nu pas dat ik niet op je post gereageerd heb. Een volle tank kost het me, + dan uiteraard nog wat geld om daar wat te doenZeg tussen de 75 en 100 euro met deze benzineprijzen?
* maok na het dansje doetquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Niet weer misselijk worden hè!
OVquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Is met de trein dan geen optie? Dat zal altijd goedkoper zijn, zeker als je een voordeelurenabo neemt. Dat is echt ideaal!
OV.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:55 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
OV![]()
OV Rotterdam - Groningen![]()
again OV.
De trein is wel een optie, maar die stampvolle trein met gare mensen ben ik al snel zat, en het duurt ook veel langer en is zoveel minder comfortabel. En dan ben ik niet van de NS met hun vertragingen afhankelijkquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Is met de trein dan geen optie? Dat zal altijd goedkoper zijn, zeker als je een voordeelurenabo neemt. Dat is echt ideaal!
Dit is heel typisch als je nadenkt wat er zich net heeft afgespeeld.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:58 schreef De-oneven-2 het volgende:
We kunnen natuurlijk altijd nog gezamelijk geld inzamelen voor TheSorrow.
Nemen we 'De Liefde' als het goede doel.
*post bankrekeningnummer*quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:58 schreef De-oneven-2 het volgende:
We kunnen natuurlijk altijd nog gezamelijk geld inzamelen voor TheSorrow.
Nemen we 'De Liefde' als het goede doel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |