ja was onvermijdelijk geloof ikquote:Op maandag 7 januari 2008 20:53 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik krijg geen Paragon erbij ofzo, ook geen cutscene daarvoor/daarna.
Dus ik kan gewoon door spelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op maandag 7 januari 2008 21:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
ja was onvermijdelijk geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ikke....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smart went Crazy....
quote:Op maandag 7 januari 2008 21:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
ja was onvermijdelijk geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The truth was in here.
Komen nog meer, nadat je main quests speelt kom je op de planeet zelf meer te weten en op de Citadel wordt meestal wat unlocked qua quests en messages.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:16 schreef wc-eend het volgende:
Ik ben ondertussen nu rond de 13 uur bezig met mass effect en ben net van de citadel en nu al die planeten surveyen en bezoeken.. Zijn dit alle planeten die beschikbaar zijn of komen er nog meer?
Ik ook maar twijfelde welquote:
Strijd tegen de Reepers. Al hoop ik eigenlijk op een andere hoofdpersoon. Zou wel leuk zijn om fris te beginnen, en af en toe tegen Sheepard aan te lopen die intussen natuurlijk een of andere mythische held is geworden.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:47 schreef AQuila360 het volgende:
Hoe denken jullie trouwens dat het verhaal gaat worden in deel 2?
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:47 schreef AQuila360 het volgende:
Hoe denken jullie trouwens dat het verhaal gaat worden in deel 2?
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:51 schreef Haijo het volgende:
[..]
Ik denk dat er pas echt met de Reapers gevochten gaat worden in deel 3. Ik denk dat vechten met de Reapers wat pijnlijk gaat worden voor ons.
Ik zat mij trouwens te bedenken, zou de Shadow Broker een Reaper kunnen zijn? Aangezien hij alles in evenwicht houdt is hij daar misschien om te voorkomen dat er een grote oorlog uitbreekt die de oogst vernietigd ofzo....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Dat klopt niet, je hoort allerlei clusters te zien met systems erin. Ik denk dat je moet uitzoomen met "X".quote:Op zondag 13 januari 2008 13:08 schreef Mustard_Man het volgende:
Ik ben pas geleden begonnen, ben nu spectre en ben blijkbaar nu de commander van de normandy. Ik heb alleen geen idee hoe ik nou met dat schip ergens naartoe moet gaan. op die galaxy map zie ik alleen de citadel? kan iemand mij dit uitleggen?
Je 2 team maten op benezia afsturen en zelf even terug lopen om die 2 Asari commando's te killen en daarna eventueel Benezia mee aanvallen. en als je team maten dood zijn even tot leven wekken en dan aanvallen. 1e gedeelte is moelijker :pquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:26 schreef Mustard_Man het volgende:
ik zit op Noveria, en ik moet Matriarch Benezia doodmaken nadat ze me dus die coordinaten heeft gegeven. Maar dit wil echt niet lukken gewoon, die eerste battle met haar special op team was vrij simpel maar dit?
Ik heb het echt al 20 keer geprobeerd. Heeft iemand tips?
Vaak ga ik al dood voordat ik haar dood heb. Soms lukt het me om haar te doden maar word ik alsnog geraped door haar team. Kan iemand mij vertellen wat voor soort upgrades en kogels het beste zijn hiervoor?
1e gedeelte was juist vrij simpel. Als ik die teammaten daar benezia laat aanvallen terwijl ik zelf wegloop zijn ze echt letterlijk binnen 5 seconden dood. en ik de seconde daarna.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je 2 team maten op benezia afsturen en zelf even terug lopen om die 2 Asari commando's te killen en daarna eventueel Benezia mee aanvallen. en als je team maten dood zijn even tot leven wekken en dan aanvallen. 1e gedeelte is moelijker :p
Ren naar de hoeken met je teammates, daar verdedigen tegen de geth en de commando's. En als die dood zijn vuren op Benzia, elke kwart health die je bij haar afhaalt levert nieuw commando's op.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:26 schreef Mustard_Man het volgende:
ik zit op Noveria, en ik moet Matriarch Benezia doodmaken nadat ze me dus die coordinaten heeft gegeven. Maar dit wil echt niet lukken gewoon, die eerste battle met haar special op team was vrij simpel maar dit?
Ik heb het echt al 20 keer geprobeerd. Heeft iemand tips?
Vaak ga ik al dood voordat ik haar dood heb. Soms lukt het me om haar te doden maar word ik alsnog geraped door haar team. Kan iemand mij vertellen wat voor soort upgrades en kogels het beste zijn hiervoor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |