abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55857656
Ik krijg geen Paragon erbij ofzo, ook geen cutscene daarvoor/daarna.
Dus ik kan gewoon door spelen?
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
  maandag 7 januari 2008 @ 21:23:15 #27
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_55858531
quote:
Op maandag 7 januari 2008 20:53 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik krijg geen Paragon erbij ofzo, ook geen cutscene daarvoor/daarna.
Dus ik kan gewoon door spelen?
ja was onvermijdelijk geloof ik
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_55874102
quote:
Op maandag 7 januari 2008 21:23 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
Ikke....
Smart went Crazy....
pi_55874472
Ik ben ondertussen nu rond de 13 uur bezig met mass effect en ben net van de citadel en nu al die planeten surveyen en bezoeken.. Zijn dit alle planeten die beschikbaar zijn of komen er nog meer?
  dinsdag 8 januari 2008 @ 15:21:59 #30
8372 Bastard
Persona non grata
pi_55874629
quote:
Op maandag 7 januari 2008 21:23 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
Ik
The truth was in here.
pi_55875008
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 15:16 schreef wc-eend het volgende:
Ik ben ondertussen nu rond de 13 uur bezig met mass effect en ben net van de citadel en nu al die planeten surveyen en bezoeken.. Zijn dit alle planeten die beschikbaar zijn of komen er nog meer?
Komen nog meer, nadat je main quests speelt kom je op de planeet zelf meer te weten en op de Citadel wordt meestal wat unlocked qua quests en messages.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 17:29:26 #32
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_55877763
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 15:21 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik
Ik ook maar twijfelde wel Hopelijk komt er in deel 2 iets over terug
  vrijdag 11 januari 2008 @ 09:47:45 #33
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_55944065
Hoe denken jullie trouwens dat het verhaal gaat worden in deel 2?
pi_55944221
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 09:47 schreef AQuila360 het volgende:
Strijd tegen de Reepers. Al hoop ik eigenlijk op een andere hoofdpersoon. Zou wel leuk zijn om fris te beginnen, en af en toe tegen Sheepard aan te lopen die intussen natuurlijk een of andere mythische held is geworden.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_55946790
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 09:47 schreef AQuila360 het volgende:

Ik denk dat er pas echt met de Reapers gevochten gaat worden in deel 3. Ik denk dat vechten met de Reapers wat pijnlijk gaat worden voor ons.

Ik zat mij trouwens te bedenken, zou de Shadow Broker een Reaper kunnen zijn? Aangezien hij alles in evenwicht houdt is hij daar misschien om te voorkomen dat er een grote oorlog uitbreekt die de oogst vernietigd ofzo....
  vrijdag 11 januari 2008 @ 18:28:12 #36
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_55956415
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 11:51 schreef Haijo het volgende:

[..]

Ik denk dat er pas echt met de Reapers gevochten gaat worden in deel 3. Ik denk dat vechten met de Reapers wat pijnlijk gaat worden voor ons.

Ik zat mij trouwens te bedenken, zou de Shadow Broker een Reaper kunnen zijn? Aangezien hij alles in evenwicht houdt is hij daar misschien om te voorkomen dat er een grote oorlog uitbreekt die de oogst vernietigd ofzo....
SPOILER
pi_55995369
Ik ben pas geleden begonnen, ben nu spectre en ben blijkbaar nu de commander van de normandy. Ik heb alleen geen idee hoe ik nou met dat schip ergens naartoe moet gaan. op die galaxy map zie ik alleen de citadel? kan iemand mij dit uitleggen?
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
pi_55995517
quote:
Op zondag 13 januari 2008 13:08 schreef Mustard_Man het volgende:
Ik ben pas geleden begonnen, ben nu spectre en ben blijkbaar nu de commander van de normandy. Ik heb alleen geen idee hoe ik nou met dat schip ergens naartoe moet gaan. op die galaxy map zie ik alleen de citadel? kan iemand mij dit uitleggen?
Dat klopt niet, je hoort allerlei clusters te zien met systems erin. Ik denk dat je moet uitzoomen met "X".
pi_55995734
Raar, dat uitzoomen heb ik ook gedaan maar zie echter geen clusters.
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
pi_55995851
oh wacht, nóg verder uitzoomen. bedankt haijo
  zondag 13 januari 2008 @ 20:35:58 #41
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_56007095
Er zijn meer clusters dan me lief is
pi_56017769
Heb het spel ook, maar niet echt mijn ding. Ben al aardig ver maar valt me allemaal een beetje tegen. Voelt elke keer een herhaling.
pi_56089953
ik zit op Noveria, en ik moet Matriarch Benezia doodmaken nadat ze me dus die coordinaten heeft gegeven. Maar dit wil echt niet lukken gewoon, die eerste battle met haar special op team was vrij simpel maar dit?
Ik heb het echt al 20 keer geprobeerd. Heeft iemand tips?

Vaak ga ik al dood voordat ik haar dood heb. Soms lukt het me om haar te doden maar word ik alsnog geraped door haar team. Kan iemand mij vertellen wat voor soort upgrades en kogels het beste zijn hiervoor?
pi_56090471
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 23:26 schreef Mustard_Man het volgende:
ik zit op Noveria, en ik moet Matriarch Benezia doodmaken nadat ze me dus die coordinaten heeft gegeven. Maar dit wil echt niet lukken gewoon, die eerste battle met haar special op team was vrij simpel maar dit?

Vaak ga ik al dood voordat ik haar dood heb. Soms lukt het me om haar te doden maar word ik alsnog geraped door haar team. Kan iemand mij vertellen wat voor soort upgrades en kogels het beste zijn hiervoor?
Je 2 team maten op benezia afsturen en zelf even terug lopen om die 2 Asari commando's te killen en daarna eventueel Benezia mee aanvallen. en als je team maten dood zijn even tot leven wekken en dan aanvallen. 1e gedeelte is moelijker :p
pi_56094183
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 23:42 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Je 2 team maten op benezia afsturen en zelf even terug lopen om die 2 Asari commando's te killen en daarna eventueel Benezia mee aanvallen. en als je team maten dood zijn even tot leven wekken en dan aanvallen. 1e gedeelte is moelijker :p
1e gedeelte was juist vrij simpel. Als ik die teammaten daar benezia laat aanvallen terwijl ik zelf wegloop zijn ze echt letterlijk binnen 5 seconden dood. en ik de seconde daarna.
pi_56095519
Oh, start ik het net weer ff op lukt het in één keer.
pi_56099454
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 23:26 schreef Mustard_Man het volgende:

Ren naar de hoeken met je teammates, daar verdedigen tegen de geth en de commando's. En als die dood zijn vuren op Benzia, elke kwart health die je bij haar afhaalt levert nieuw commando's op.
pi_56243080
Ik ben wel benieuwd naar de DLC van Mass Effect.
pi_56255457
tvp
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_56256006
zo.. 23 uur gegamed en ik heb nog geen flikker aan de main story gedaan trouwens voor de mensen die het niet weten, als je paar seconden niets doet in een planeten overzicht ( waar je ook die asteroid belts enzo ziet) dan lichten interresante dingetjes eventjes op.. vooral asteroids maar soms ook een space ship..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')