Ja, heerlijk om het weekend even mee af te sluiten...quote:Op zondag 6 januari 2008 15:29 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dat is een goed idee, op dagen dat ik lang moet werken neem ik weleens een flinke borrel na het ontbijt, om het wat draaglijker te maken.
Ik zeg maar niksquote:Op zondag 6 januari 2008 15:30 schreef samjustme het volgende:
Op jongens vlak is het rustig ben wel bezig met 3 boys.
1. Blond, cute en 17
2. Van Turkse komaf, twintiger en een echte pretty boy (lastig)
3. Van Marokkaanse komaf 30 maar ja heeft een JT look en ziet niet eruit als een Marokkaan dan maakt leeftijd niet uit.
Iedereen doet hetquote:
Fijn, die omgekeerde wereld. Dat de normale mensen een keer de sneuste zijnquote:Op zondag 6 januari 2008 12:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Volgens mij lukt dat alleen door nuchter te blijven en vooral GEEN pak aan te trekken..
Al ben je dan ook wel weer sneu
Tuurlijk. Tarkan is lelijk, Murat is mooi.quote:Op zondag 6 januari 2008 15:54 schreef samjustme het volgende:
[..]
Iedereen doet het.
[ afbeelding ]
Murathij wint het zelfs van Tarkan
quote:Op zondag 6 januari 2008 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tuurlijk. Tarkan is lelijk, Murat is mooi.
Ik vind van wel. Zeker de laatste foto.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:15 schreef samjustme het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dit is toch niet lelijk![]()
Zolang dat "weten dat hij mooi is" zich niet uit in vreselijke arrogantie... ach. Maar bedenk wel, mooie mensen heb je nooit alleenquote:trouwens hoe denk je over als iemand waarmee je wilt gaan daten weet dat hij een pretty boy is, hij is best wel lief maar hij weet dondersgoed dat hij Gorgeous is.
quote:Op zondag 6 januari 2008 16:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
I don't know much about clothes, but my hair looks fierce
Amanda Lepore
Die jongen is best wel cute maar de onderstequote:Op zondag 6 januari 2008 17:01 schreef MisterO het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, dit is nou een leuke jongen![]()
Tarkanhij lijkt wel 40 met zn verrotte kop!
Het is een sletquote:Op zondag 6 januari 2008 17:07 schreef samjustme het volgende:
[..]
Die jongen is best wel cute maar de onderste![]()
[ afbeelding ]
Ach mijn andere vrienden zeggen nu ook gewoon, wie is nou niet slet in gay scene dus who cares hij blijft lekker. En misschien is het geen sletquote:
Genoeg mensen die geen sletstatus hebben hoorquote:Op zondag 6 januari 2008 17:15 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ach mijn andere vrienden zeggen nu ook gewoon, wie is nou niet slet in gay scene dus who cares hij blijft lekker. En misschien is het geen slet.
ik hou hier ook meer van...quote:Op zondag 6 januari 2008 17:01 schreef MisterO het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, dit is nou een leuke jongen![]()
Tarkanhij lijkt wel 40 met zn verrotte kop!
Ik val op SLUTSquote:Op zondag 6 januari 2008 17:17 schreef MisterO het volgende:
[..]
Genoeg mensen die geen sletstatus hebben hoor![]()
Doe je ding sam!
Ach het is nou eenmaal zo dat de mooiste jongens vaak sletten zijnquote:
ik ben geen sletquote:Op zondag 6 januari 2008 17:23 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ach het is nou eenmaal zo dat de mooiste jongens vaak sletten zijn.
Ben je Gorgeous danquote:
jap:Dquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |