Zijn die zo erg dan?quote:Op zondag 6 januari 2008 01:55 schreef wonderer het volgende:
Yay. Twee uur tussen Amerikaanse zestienjarigen doorgebracht en ik heb het overleefd
alle vooroordelen werden weer bevestigd ?quote:Op zondag 6 januari 2008 01:55 schreef wonderer het volgende:
Yay. Twee uur tussen Amerikaanse zestienjarigen doorgebracht en ik heb het overleefd
Lijkt me toch niet zo heel erg? Ik bedoel, zolang je er leuke dingen mee kan doenquote:
Best wel jaquote:Op zondag 6 januari 2008 02:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
alle vooroordelen werden weer bevestigd ?
Het was heerlijk. Wel heul veul potten!quote:
zwaar verkouden, krijg nauwelijks adem, hoofdpijn, alles doet zeer, boehoe, ik ben een mietjequote:Op zondag 6 januari 2008 11:49 schreef Vlarp het volgende:
Wat heb je TMM? Griep?
Nou ja, beterschap! En vraag of Ang3l je komt vertroetelen
Sneue mensen zijn gezellig...quote:Op zondag 6 januari 2008 12:09 schreef Cybart het volgende:
carnaval is sneu!
Volgens mij lukt dat alleen door nuchter te blijven en vooral GEEN pak aan te trekken..quote:Op zondag 6 januari 2008 12:46 schreef Cybart het volgende:
[..]
nouja, je steekt er inderdaad wel zelf goed bij af
En hun telefoonmenu ook...quote:Op zondag 6 januari 2008 12:49 schreef DennisMoore het volgende:
De site van Orange krijgt qua usability een -3.
Wat een [CENSUUR] prutsers!
hoogtijd dus dat de Duitsers van T mobile daar wat orde gaan scheppen ?quote:Op zondag 6 januari 2008 13:21 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En hun telefoonmenu ook...
"U kunt ten alle tijde 0 toetsen om terug te keren naar het hoofdmenu."
Dus ik toets een keer 0...
"We hebben geen geldige keuze ontvangen."
Welke idioten daar bouwen deze ongein?!
De klantenservice-dame gaf inderdaad de Fransen de schuld.quote:Op zondag 6 januari 2008 13:23 schreef Stroekie het volgende:
hoogtijd dus dat de Duitsers van T mobile daar wat orde gaan scheppen ?
Dat is een goed idee, op dagen dat ik lang moet werken neem ik weleens een flinke borrel na het ontbijt, om het wat draaglijker te makenquote:Op zondag 6 januari 2008 15:20 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga zo weer even naar de Kameleon
Zondagmiddag-borrel-met-vrienden-idee *hips*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |