Ah, heb ik je weggejaagd?quote:
zou een cordon sanitaire zoals de belgen het zo fraai plegen te noemen, oftwel doodzwijgen gewoon niet de beste remedie zijn ?quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:19 schreef Vlarp het volgende:hallo!
Ik heb de H maar eens geupdate... had ik al een half jaar niet meer gedaan geloof ik
die komen vast en zeker pas zichtbaar bij het volgende topic ?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
![]()
Waarom zie ik dan van iedereen nog de oude avatars?
Topic volposten en een nieuwe openen, dan zijn ze wel zichtbaarquote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
![]()
Waarom zie ik dan van iedereen nog de oude avatars?
Nou... waar wachten we nog op dan? Posten!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Topic volposten en een nieuwe openen, dan zijn ze wel zichtbaar
Hmm.. hier op m'n Media Center werken de streams van Uitzending Gemist nog gewoon.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:46 schreef wonderer het volgende:
Godsamme, heeft uitzendinggemist flashfilmpjes tegenwoordig? Niet meer in externe speler afspelen danKutstreek.
Hey, da's ook toevallig.. ik had het net nog over jequote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:56 schreef Vlarp het volgende:
Moet ik morgen dronken worden als ik met een Brabo de stad in ga?
Met oud en nieuw was ie wel dronken....quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hey, da's ook toevallig.. ik had het net nog over je
Nee, wij Brabo's weten het zonder ook gezellig te maken
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Met oud en nieuw was ie wel dronken....
Probeer ;'m anders eens nuchterquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Met oud en nieuw was ie wel dronken....
Was jij het niet dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |