Weet ik, maar ik sluit 'm toch op een 51cm CRT ding aan.quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:31 schreef Dragonetti het volgende:
Hou er wel rekening mee dat je qua video output alleen composite of s-video tot je beschikking hebt.
Als je op HD tv's wilt genieten van volle qualiteit dan schiet je wel te kort met composite / s-video.
Voor de rest ziet het er wel lekker compact uit.
Die is mooi en perfect!quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:15 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
De Ellion HMR-700A wellicht? Wel een tikkie duurder dan 125 euro als je 'm in de winkel koopt, misschien via ebay proberen.
ellion HMR-750A
http://stores.ebay.nl/unique-elektronik_Andere_W0QQfsubZ1
Nou, uit het Tweakers topic blijkt dat die bijna alles goed afspeelt (behalve DivX en XviD met GMC, Qpel optie toegepastquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:30 schreef Tommeh het volgende:
Uit eigen ervaring wil ik je de Freecom graag afraden. Mijn ouders hebben dat apparaat en om de 2 seconden haakt het beeld even (heel kort) bij het kijken van videobeelden. Het geluid loopt dan door en het beeld gaat ook gewoon door maar het blijft even hangen continue. Ik zou me er kapot aan ergeren.
Ik weet niet of ze het allemaal hebben overigens, deze wel, ook na FW update.
Prima, maar ik denk, ik meld het evenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:34 schreef yosander het volgende:
[..]
Nou, uit het Tweakers topic blijkt dat die bijna alles goed afspeelt (behalve DivX en XviD met GMC, Qpel optie toegepast). Ik denk dus dat het gewoon aan die speler zelf ligt.....
Okequote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:23 schreef Tommeh het volgende:
[..]
Prima, maar ik denk, ik meld het even. Heb er zelf gelukkig geen last van, htpctje
.
Nou, ik ga nu voor de Freecomquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:45 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Maar je gaat blijkbaar niet voor het afspelen van hd- bestanden aangezien de Tvix M-3100 geen mkv of h264 af kan spelen, is het dan niet goedkoper om een divx-speler met usb ingang te kopen (en eventueel een hdd aanhangen of stick) of een omgebouwde xbox met mediacenter?
Ik weet het nog niet helemaal zekers, en ik sta altijd open voor wat anders!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:49 schreef Tommeh het volgende:
Toch niet voor de Freecom gegaan dus?
Ziet er ook goed uit, heb je er zelf ook ervaringen mee?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:54 schreef djkoelkast het volgende:
http://www.popelectronics.nl/product.php?productid=1361&cat=14&page=1 dit is ook een mooie en werkt ook super
Volgens mij heeft die geen Lan of Wlan.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:01 schreef yosander het volgende:
[..]
Ziet er ook goed uit, heb je er zelf ook ervaringen mee?
Nee, maar las ook dat die Freecom maar met zo'n 2/3 MB/s gaat, dus ik weet niet of LAN nog wel zo belangrijk is.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:03 schreef Tommeh het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die geen Lan of Wlan.
Die heeft ook geen (W)Lan.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:06 schreef djkoelkast het volgende:
die 1e (tivx) had toch ook geen (w)lan?
Helaas is de afstand van deze pc tot mijn kamer ongeveer 20 meter (draad).quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:11 schreef djkoelkast het volgende:
Gewoon een 5m USB 2.0 repeater aanleggen als hij verweg ligt, kun je ook die mediaspeler in een andere ruimte zetten. Ik heb deze persoonlijk niet geprobeerd maar wat ik er van gehoord heb (heb ook eens rondgezocht naar die dingen en ben helaas voor een KiSS gegaan, pokkeding) is dit een heel goede player.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |