Is die van 2007 of is dit een voorschot op je beste van 2008?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:42 schreef freud het volgende:
OK, ok, dan ook de mijne. Eigenlijk de compleet tegenovergestelde emotie dan de foto van An
[ afbeelding ]
Is van 10-11-2007quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:16 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Is die van 2007 of is dit een voorschot op je beste van 2008?
hoe zit het met al je kleurprofielen?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:09 schreef Schanulleke het volgende:
Mooie foto's An en Freud!
Ik heb maar zo'n Spyder besteld, eens kijken wat dat voor me doet.
het lijkt me zelfs een apart topic waard, scherm calibratie, kleurprofielen en verschillen op hardcopy print...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:13 schreef prupke het volgende:
ps hoe betrouwbaar is die spyder eigenlijk??
of moet ik dat ff in de sc gaan vragen??
Heeft Pk niet zo'n ding? meen me er iets van te herinneren dat ie dat eens zei.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:13 schreef prupke het volgende:
#1 had ik nog nooit gezienquote:Op woensdag 9 januari 2008 07:54 schreef Sugar het volgende:
Oké, dan ga ik toch ook maar jullie mening vragen. En dan specifiek de vraag: is er tussen deze 4 een foto die echt pakt? Dan hoor ik graag welke.Bedankt.
1
[ afbeelding ]
2
[ afbeelding ]
3
[ afbeelding ]
4
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:13 schreef prupke het volgende:
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:16 schreef Schanulleke het volgende:
Ik hoop heel betrouwbaar. Kleurprofielen, ik heb er geen kaas van gegeten
Heb er maar even eentje aangemaakt, lijkt me inderdaad zinnig om het apart te trekken.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:27 schreef Re het volgende:
[..]
het lijkt me zelfs een apart topic waard, scherm calibratie, kleurprofielen en verschillen op hardcopy print...
Je hebt snel de neiging om de invalshoek van een ander specialer te vinden dan die van jezelf he, vergeet dat niet! Gewoon laten zien dus die foto's van je en lekker meedoen met de wedstrijdquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:37 schreef Mystical_moonlight het volgende:
Als ik al die foto's zo zie, lijken mijn foto's niet zo interresant/mooi.. haha.
Ik zal er vanavond/morgen wel een paar hier neer zetten.. kan nooit kiezen..quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:49 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Je hebt snel de neiging om de invalshoek van een ander specialer te vinden dan die van jezelf he, vergeet dat niet! Gewoon laten zien dus die foto's van je en lekker meedoen met de wedstrijd
Laat je vooral niet ontmoedigen omdat andere in jouw ogen het beter kunnen. Ik denk dat ik me een regular kan noemen hier, en ik weet 9 van de 10 keer niet wie gaat winnen. Stuur gewoon in wat jij de beste foto vindtquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:33 schreef Pietmans het volgende:
Ik heb hier nog niet eerder gepost, en kom hier via het nieuwsbericht op de FP. Daarnaast heb ik ook totaal geen verstand van belichting en al die andere zaken die hier aan bod komen. Toch wil ik wel meedoen, omdat ik vind dat ik toch wel een mooie foto heb geschoten afgelopen zomer. Aan jullie de vraag of hij wedstrijdwaardig is, want ik heb niet zoveel tijd om alle topics door te spitten en te kijken naar inzendingen die vorige jaren zijn geweest.!
de foto is genomen vanaf een sloepje, toen we ergens op een watertje in friesland aan het varen waren.
Edit: XS.to ligt plat, iemand enig idee waar ik nog meer kan uploaden? ( op dit moment dus nog geen foto :/ )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |