jongetjequote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:30 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Jij wel idd jij doet al weken irritant![]()
Had het dus tegen pezu, wordt er een topic geopend en ineens zo gaan doen ... triest geval.
En ookal vervloekte jij(pezu) mij al eerder, zeg dat dan meteen ga niet nu ineens triest lopen zeuren op mijn topics, terwijl je zelf niks van waarde post![]()
Mehhhhhhquote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
jongetje
ik roep al in diverse topics dat je een prutser bent en beter weg kan blijven
maar jij mag wel zo'ntopic over iemand openen maar als daar commentaar over jou in komt ga je huilen?
hypocriete jankzak
donder op
Gast, dat niemand jou een toffe user vindt, ligt natuurlijk aan iedereen behalve jezelf natuurlijkquote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:30 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Jij wel idd jij doet al weken irritant![]()
Had het dus tegen pezu, wordt er een topic geopend en ineens zo gaan doen ... triest geval.
En ookal vervloekte jij(pezu) mij al eerder, zeg dat dan meteen ga niet nu ineens triest lopen zeuren op mijn topics, terwijl je zelf niks van waarde post![]()
/meeloop postquote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gast, dat niemand jou een toffe user vindt, ligt natuurlijk aan iedereen behalve jezelf natuurlijk
miraalquote:
- Tieft op met die foto overal te posten, A_A. -quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:54 schreef MouzurX het volgende:
[..]
/meeloop post
En spreek voor jezelf en je groepje, aangezien andere mensen dit topic iig wel leuk vinden.
Ik ga toch ook niet in al jullie topics een post zetten als "kuttopic"![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
- Tieft op met die foto overal te posten, A_A. -
Wat een kuttopic.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is handig dat jij niet op elke post ingaat, sowieso als de TS. Je topic wordt zo verneukt en daar helpt jij bij, door op echt alles te reageren. D'r zijn een paar paints gemaakt, maar dat gezeur van jullie weerhoudt mensen om te painten. Het is dan ook meer een afzeiktopic geworden dan een painttopic.
Dus, als je mensen verbaal de mond wil snoeren kan dat wel via de PM. Dat houdt dit topic lekker schoon.
Dit geldt ook voor de mensen die dit topic een kuttopic noemen, maar verder niets bijdragen en alleen maar het topic zitten te verzieken.
zarGon hier wil ik toch nog even op reageren...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:54 schreef MouzurX het volgende:
[..]
/meeloop post
En spreek voor jezelf en je groepje, aangezien andere mensen dit topic iig wel leuk vinden.
Ik ga toch ook niet in al jullie topics een post zetten als "kuttopic"![]()
Dudequote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:16 schreef de_priester het volgende:
[ afbeelding ]
mod, kun je niet bannen voor zwaar offtopic gezwam?
Een hele regel ... dat moet je niet vergetenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:04 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Dat is de poster van xxx en dan een regeltje tekst bovenin
Dude
En dat moet je gelijk kicken? Nee dank je.quote:Op zaterdag 27 september 2008 11:54 schreef poepeneesje het volgende:
LOL! Wat een topic, zit ik een beetje te Googlen kom ik dit leuke topic over mezelf tegen
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |