quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:38 schreef RacerDKB het volgende:
Ben ik even blij dat mijn nickname niet poepeneesje is en dat mijn echte naam niet Huy Pham is en ik niet in Nijmegen in de Dr. Schaepmanstraat woon.
behalve dit is er niks grappigs aan dit topic eigenlijk.quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:38 schreef RacerDKB het volgende:
Ben ik even blij dat mijn nickname niet poepeneesje is en dat mijn echte naam niet Huy Pham is en ik niet in Nijmegen in de Dr. Schaepmanstraat woon.
Veel fokkers zetten -xxx- onder hun posts??quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:56 schreef Ulreazj het volgende:
Deze strip kun je op veel Fokkers toepassen.
Naja, vervang -xxx- door iets willekeurigs of niet.quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:57 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Veel fokkers zetten -xxx- onder hun posts??
True that.quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:52 schreef koemleit het volgende:
[..]
behalve dit is er niks grappigs aan dit topic eigenlijk.
Dank je ... steeds meer topics overleven hetquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:20 schreef Het_hupt het volgende:
Mag ik als eerste TS feliciteren met het feit dat na 15 posts zijn topique nog niet gesloten is?![]()
mooie paint ook
Groetjes,
Het_hupt
-xxx-
Haterquote:
Paint topics sluit men hier niet zo snel hoorquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:22 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dank je ... steeds meer topics overleven het
Ha, ha.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:22 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dank je ... steeds meer topics overleven het [afbeelding]
[..]
Hater [afbeelding]
Kijk gewoon niet in mijn topics als je ze niks vindtquote:
Mwoah, er zullen hoogstens nog wat lauwe variaties op de paint uit de OP komen...quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:25 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Paint topics sluit men hier niet zo snel hoor
en men is hier blij als er een nieuw topic wordt geopend![]()
laat die mooie paints maar komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |