Hoe zoek jij op die site's naar europese plaatsen?quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:42 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Nee is munchen, maar haal daar er 4 / 5 graden vanaf en je heb onze plaats, op die site heb je denk ik ook wel voor franse alpen een plaats (alleen grote plaatsen geven ze weer)
Of je kijkt naar die 850 hpa waardes.
Jullie met je appartementen, wij hebben daar een huisquote:Op donderdag 17 januari 2008 21:50 schreef geepke het volgende:
mijn appartementje
[ link | afbeelding ]
Oh.. over een paar jaar heb ik dat ook hoor,quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:55 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Jullie met je appartementen, wij hebben daar een huis
Grenoble:quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:54 schreef geepke het volgende:
[..]
Hoe zoek jij op die site's naar europese plaatsen?
Zou je anders even chambery,grenoble,albertville of als ie die allemaal neit vind lyon op kunnen zoeken?
Met uitzicht op de berg hoop ik?quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:50 schreef geepke het volgende:
mijn appartementje
[ link | afbeelding ]
Hehequote:Op donderdag 17 januari 2008 21:57 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Oh.. over een paar jaar heb ik dat ook hoor,
maak je daar maar geen zorgen over.![]()
Áls er nog sneeuw ligt natuurlijk.
Metric klikken..quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:01 schreef geepke het volgende:
ik weet nietwe hebben paar weken terug pas geboekt en veel keus was er toen niet meer
@jodelaar: niet iedereen heeft zoveel geld
maar hoe verander je die temp naar graden celsius?
Precies en ik denk dat dat appartement van jullie duurder is dan ons huis, ziet er ook mooier uit enzo.. Maarja slapen is enige wat we in dat huis doen en mss in de avond pokeren. De rest doen we allemaal op de piste, restaurant of in de apreski barquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:07 schreef geepke het volgende:
haha beter bekeken dan! ben jaloersmaargoed k mag ook neit kagen, er zijn zat mensen die zowiezo niet eens de gelegenheid hebben om op wintersport te gaan!
leukquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:14 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Precies en ik denk dat dat appartement van jullie duurder is dan ons huis, ziet er ook mooier uit enzo.. Maarja slapen is enige wat we in dat huis doen en mss in de avond pokeren. De rest doen we allemaal op de piste, restaurant of in de apreski barEnige nadeel is dat het huis (niet te zien op de foto) op een bultje ligt en dat we we een weggetje van 160 meter a 28% steiging (leuk in de zomer
) op moeten en dat is soms niet eens te doen met sneeuwkettingen
. En dat de piste 3 km verder is.
Zo ongeveer naast de piste, ook ongeveer 10meter lopen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:00 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Hehe
Wel mooie appartementen hebben jullieNaast de piste of niet? Wij hadden in Ischgl een appartement naast de piste, 10 meter lopen en je kon de lift in
Wij hebben een Bushalte pal voor het Huis.. Dus dat is wel weer mooi maar die kan soms niet komen als er te veel sneeuw ligt.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:37 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Zo ongeveer naast de piste, ook ongeveer 10meter lopen.
Voor het appartement is een bushalte, om het kwartier komt er een bus.
Busverbinding is,kan mijn woonplaats nog een puntje aan zuigen.
Het ens is zeker niet slecht, dit keer is hij ook goed voor Frankrijk. Toen ik deze post maakte was het nog erger dan wat er nu te zien is, toen zag je een +10 hpa gebied pal over zwitserland.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:59 schreef geepke het volgende:
Indd jodelaar. Alleen het GFS laat een lichtpuntje zien vanaf eind volgende week. Maargoed, ik laat het gewoon op me afkomen, je kan er toch niks aan veranderen. Alles komt goed!
Ik hoop het ook voor jou, ben benieuwd naar je verhalen als je terugbentquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:39 schreef Fredo55 het volgende:
Vorig jaar lag er ook niets in het dal, alleen maar ijs. (Vastgevroren sneeuw)
Geen een vlokje sneeuw gezien.![]()
Met die februari-storm vorig jaar had ik een sneeuwstorm.![]()
Morgen vertrek ik, moet om 4uur in Goes staan, dan van Goes naar Utrecht (andere school gaat ook mee)
en dan van Utrecht naar Frankrijk.
Dus ik zit 16uur in de bus.![]()
Hopelijk ligt er wel veel sneeuw in het dal.
Wanneer vertrek jij naar Valloire?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:04 schreef geepke het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor jou, ben benieuwd naar je verhalen als je terugbent
Maak er n superweek van!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:06 schreef Fredo55 het volgende:
Over een half uur vertrek ik naar Valloire.![]()
![]()
Oberstdorfquote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:10 schreef geepke het volgende:
Actuele temp van 13.57
Oberstdorf 9.8 ºC
Fiss 4.3 ºC
Courchevel 10.5 ºC
Val d'Isère: 0.6 ºC
Valloire 0.6ºC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |