Nee dat is zo.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Als Lieke het zelf zo gezegd heeft, dan is er toch niets mis mee het hier te schrijven?
Het is nu officieel.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:37 schreef Kaleddis het volgende:
Kom net binnenvallen. Sjonge jonge wat is Lieke aan het doen![]()
En wat een pracht OP
Ja, een heel goed idee en dan gelijk een DVDtje van een half jaar uitgemaakt worden voor K hoer, tering hoer NSBer hoer, exceem kop.....zoveel vebaal en zelfs ook fysiek geweld van Huub tegen Lieke.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:33 schreef Meganog1 het volgende:
[..]
Misschien moet Huub aan achter vragen of ze een compilatie op een DVDtje kunnen zetten van een half jaar treitereien, aanranding en vernedering van B&A richting Lieke en haar dan met de feiten confronteren.
Ik denk niet dat er iemand dieper is gezonken in de kooi dan haar. Eigenlijk is ze gewoon erg zielig.
Zou het een wanhoops offensief zijn, of juist berekenend?quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:33 schreef Meganog1 het volgende:
[..]
Misschien moet Huub aan achter vragen of ze een compilatie op een DVDtje kunnen zetten van een half jaar treitereien, aanranding en vernedering van B&A richting Lieke en haar dan met de feiten confronteren.
Ik denk niet dat er iemand dieper is gezonken in de kooi dan haar. Eigenlijk is ze gewoon erg zielig.
Ja, Lieke is diep gezonken in dat badquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:41 schreef rooie3 het volgende:
Leuk dat de Lieke fans nu ook Brian voor lief moeten nemen.Lig echt in een deuk.Lieke met die lui in bad.
Nee joh, dit is oprecht.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:43 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zou het een wanhoops offensief zijn, of juist berekenend?
Huub wil graag dat ze weer een relatie met hem begint...hij die haar weken geleden al uitschold voor NSB hoer die ze kaal op en kar door de straten moesten trekken....dit weekend schreef hij haar hoe bijzonder hij Lieke vond en wat voor krachtige vrouw ze isquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:21 schreef coldstar het volgende:
Het zit Huub nog steeds niet echt lekker dat Lieke, samen met Brain en Amanda in de jaccuzi zit. Hij blijft er maar op hameren dat hij niet begrijp dat zer bij iemand in de jaccuzi gaat zitten die haar geslagen hebt. Hoe zielig ben je nou dit steeds te herhalen. Zelf vergokt hij zijn eigen moeder nog voor 2 miljoen en een ander mag niets. En hij vergeet dat hij haar zelf bij haar keel gegrepen heeft en behoorlijk hard aan haar arm getrokken heeeft. Hoeveel boter heb je op je hoofd Huub?
Dat verbale geweld van Amanda en Brian en het fysieke geweld van Brian naar Lieke toe was vele malen erger. Maar ja, daar zit Lieke niet mee.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:42 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ja, een heel goed idee en dan gelijk een DVDtje van een half jaar uitgemaakt worden voor K hoer, tering hoer NSBer hoer, exceem kop.....zoveel vebaal en zelfs ook fysiek geweld van Huub tegen Lieke.
Een normaal mens gaat ondehand naar zijn/haar bed, hier moeten ze nog etenquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jan-Willem dekt het vierde bord. De meiden komen iets later 'Ze kunnen de weg niet vinden' .....
...... en dan zal het straks wel te laat worden om nog terug te kunnen rijden met de gladheid ....
[ afbeelding ]
Bullshit.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:44 schreef riri het volgende:
[..]
Huub wil graag dat ze weer een relatie met hem begint...hij die haar weken geleden al uitschold voor NSB hoer die ze kaal op en kar door de straten moesten trekken....dit weekend schreef hij haar hoe bijzonder hij Lieke vond en wat voor krachtige vrouw ze is
Begrijp jij het?
Hij vindt zichzelf zo zuiver...een beter iemand dan Brian....hij is geen haar beter
dat van huub doet natuurlijk meer pijn, omdat ze een relatie met hem had.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat verbale geweld van Amanda en Brian en het fysieke geweld van Brian naar Lieke toe was vele malen erger. Maar ja, daar zit Lieke niet mee.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:43 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zou het een wanhoops offensief zijn, of juist berekenend?
lieke heeft een BAD double date ..... weer eens wat anders dan een bad hair dayquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:41 schreef rooie3 het volgende:
Leuk dat de Lieke fans nu ook Brian voor lief moeten nemen.Lig echt in een deuk.Lieke met die lui in bad.
Tuurlijk, dat snap ik ook wel. Maar dan nog is het idioot om dan wel diegenen te vergeven die je helemaal verrot hebben gescholden, geschopt, geslagen en je aan je haar over de tafel hebben getrokken. Dat is ineens niet meer erg.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:47 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
dat van huub doet natuurlijk meer pijn, omdat ze een relatie met hem had.
Ik ben het daar helemaal niet mee eens. Niets is erger of minder erg. Als je zo behandeld wordt als Huub, Lieke behandeld heeft, ben je geen haar beter als Brain.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat verbale geweld van Amanda en Brian en het fysieke geweld van Brian naar Lieke toe was vele malen erger. Maar ja, daar zit Lieke niet mee.
dat ze het niet eerder deed is huubs schuld.... dat hij haar geen ruimte gafquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:47 schreef blomst het volgende:
Lieke met Brian en Amanda in bad, dan moet ze wel hopeloos zijn.
Ach nee natuurlijk ze doet nu echt de dingen waar ze achter staat.
Ik kan je vertellen dat ik het al heel lang niet meer snap allemaal. Die Huub heeft gewoon boter op zijn hoofd. Ik heb net dat filmpje zitten bekijken op de ander topic.......jeetje mina wat een aso.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:44 schreef riri het volgende:
[..]
Huub wil graag dat ze weer een relatie met hem begint...hij die haar weken geleden al uitschold voor NSB hoer die ze kaal op en kar door de straten moesten trekken....dit weekend schreef hij haar hoe bijzonder hij Lieke vond en wat voor krachtige vrouw ze is
Begrijp jij het?
Hij vindt zichzelf zo zuiver...een beter iemand dan Brian....hij is geen haar beter
Ja dat snap ik het is allemaal Huub zijn schuld.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:50 schreef lorence1 het volgende:
[..]
dat ze het niet eerder deed is huubs schuld.... dat hij haar geen ruimte gaf
dat is de kok.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:52 schreef F04 het volgende:
Wie is die blonde knaap op de bank als ik vragen mag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |