abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55755730
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 21:33 schreef Disana het volgende:

[..]

Als Lieke het zelf zo gezegd heeft, dan is er toch niets mis mee het hier te schrijven?
Nee dat is zo.
Het gaat om de hoofdletters.
Laat maar.
pi_55755766
Kom net binnenvallen. Sjonge jonge wat is Lieke aan het doen

En wat een pracht OP
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_55755840
Misschien belandt Lieke nu nog lager in de po-poll dan Amanda...
Als je bij de groenteboer staat, word je òòk gemanipuleerd.
pi_55755854
Leuk dat de Lieke fans nu ook Brian voor lief moeten nemen.Lig echt in een deuk.Lieke met die lui in bad.
  donderdag 3 januari 2008 @ 21:41:44 #191
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_55755872
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 21:37 schreef Kaleddis het volgende:
Kom net binnenvallen. Sjonge jonge wat is Lieke aan het doen

En wat een pracht OP
Het is nu officieel.
Lieke is krankzinnig geworden in de gouden kooi
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_55755905
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 21:33 schreef Meganog1 het volgende:

[..]

Misschien moet Huub aan achter vragen of ze een compilatie op een DVDtje kunnen zetten van een half jaar treitereien, aanranding en vernedering van B&A richting Lieke en haar dan met de feiten confronteren.
Ik denk niet dat er iemand dieper is gezonken in de kooi dan haar. Eigenlijk is ze gewoon erg zielig.
Ja, een heel goed idee en dan gelijk een DVDtje van een half jaar uitgemaakt worden voor K hoer, tering hoer NSBer hoer, exceem kop.....zoveel vebaal en zelfs ook fysiek geweld van Huub tegen Lieke.
  donderdag 3 januari 2008 @ 21:42:49 #193
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_55755911
In Het Bad in de villa, de Jacuzzi is buiten vies .

Lieke: Laat ieder zijn eigen ding doen, het zijn ook net Hoeren.

Jaap: Masturberen is gaaf, vergeet dat nooit.
pi_55755919
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 21:33 schreef Meganog1 het volgende:

[..]

Misschien moet Huub aan achter vragen of ze een compilatie op een DVDtje kunnen zetten van een half jaar treitereien, aanranding en vernedering van B&A richting Lieke en haar dan met de feiten confronteren.
Ik denk niet dat er iemand dieper is gezonken in de kooi dan haar. Eigenlijk is ze gewoon erg zielig.
Zou het een wanhoops offensief zijn, of juist berekenend?
pi_55755929
Wat een blamage...... Lieke in bed met haar allerbeste vrienden. Mevrouwtje oprecht en principieel.
pi_55755944
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 21:41 schreef rooie3 het volgende:
Leuk dat de Lieke fans nu ook Brian voor lief moeten nemen.Lig echt in een deuk.Lieke met die lui in bad.
Ja, Lieke is diep gezonken in dat bad
pi_55755951
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 21:43 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Nee joh, dit is oprecht.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_55755972
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 21:21 schreef coldstar het volgende:
Het zit Huub nog steeds niet echt lekker dat Lieke, samen met Brain en Amanda in de jaccuzi zit. Hij blijft er maar op hameren dat hij niet begrijp dat zer bij iemand in de jaccuzi gaat zitten die haar geslagen hebt. Hoe zielig ben je nou dit steeds te herhalen. Zelf vergokt hij zijn eigen moeder nog voor 2 miljoen en een ander mag niets. En hij vergeet dat hij haar zelf bij haar keel gegrepen heeft en behoorlijk hard aan haar arm getrokken heeeft. Hoeveel boter heb je op je hoofd Huub?
Huub wil graag dat ze weer een relatie met hem begint...hij die haar weken geleden al uitschold voor NSB hoer die ze kaal op en kar door de straten moesten trekken....dit weekend schreef hij haar hoe bijzonder hij Lieke vond en wat voor krachtige vrouw ze is

Begrijp jij het?
Hij vindt zichzelf zo zuiver...een beter iemand dan Brian....hij is geen haar beter
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_55755976
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 21:42 schreef coldstar het volgende:

[..]

Ja, een heel goed idee en dan gelijk een DVDtje van een half jaar uitgemaakt worden voor K hoer, tering hoer NSBer hoer, exceem kop.....zoveel vebaal en zelfs ook fysiek geweld van Huub tegen Lieke.
Dat verbale geweld van Amanda en Brian en het fysieke geweld van Brian naar Lieke toe was vele malen erger. Maar ja, daar zit Lieke niet mee.
pi_55755978
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 21:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jan-Willem dekt het vierde bord. De meiden komen iets later 'Ze kunnen de weg niet vinden' .....

...... en dan zal het straks wel te laat worden om nog terug te kunnen rijden met de gladheid ....

[ afbeelding ]
Een normaal mens gaat ondehand naar zijn/haar bed, hier moeten ze nog eten
pi_55756028

Nee...dit is niet gefotoshopt....!
pi_55756037
Lieke met Brian en Amanda in bad, dan moet ze wel hopeloos zijn.
Ach nee natuurlijk ze doet nu echt de dingen waar ze achter staat.
Goedemorgen :W
pi_55756046
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 21:44 schreef riri het volgende:

[..]

Huub wil graag dat ze weer een relatie met hem begint...hij die haar weken geleden al uitschold voor NSB hoer die ze kaal op en kar door de straten moesten trekken....dit weekend schreef hij haar hoe bijzonder hij Lieke vond en wat voor krachtige vrouw ze is

Begrijp jij het?
Hij vindt zichzelf zo zuiver...een beter iemand dan Brian....hij is geen haar beter
Bullshit.
pi_55756048
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 21:44 schreef mootie het volgende:

[..]

Dat verbale geweld van Amanda en Brian en het fysieke geweld van Brian naar Lieke toe was vele malen erger. Maar ja, daar zit Lieke niet mee.
dat van huub doet natuurlijk meer pijn, omdat ze een relatie met hem had.
pi_55756049
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 21:43 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

De opzet is om Huub te isoleren en weg te stemmen. Als het al lukt is ze zelf de volgende. Voor de lange termijn is het natuurlijk een kansloze actie en principieel gezien ronduit treurig.
pi_55756103
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 21:41 schreef rooie3 het volgende:
lieke heeft een BAD double date ..... weer eens wat anders dan een bad hair day
pi_55756113
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 21:47 schreef Rotterdammert het volgende:

[..]

dat van huub doet natuurlijk meer pijn, omdat ze een relatie met hem had.
Tuurlijk, dat snap ik ook wel. Maar dan nog is het idioot om dan wel diegenen te vergeven die je helemaal verrot hebben gescholden, geschopt, geslagen en je aan je haar over de tafel hebben getrokken. Dat is ineens niet meer erg.
pi_55756123

want Lieke zit echt met Brian en Amanda te proosten in bad.....
  donderdag 3 januari 2008 @ 21:49:59 #209
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55756144
Jaap zegt het al - Tegen de tijd dat ze er zijn en we hebben gegeten, is het bedtijd!
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_55756152
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 21:44 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik ben het daar helemaal niet mee eens. Niets is erger of minder erg. Als je zo behandeld wordt als Huub, Lieke behandeld heeft, ben je geen haar beter als Brain.
pi_55756156
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 21:47 schreef blomst het volgende:
Lieke met Brian en Amanda in bad, dan moet ze wel hopeloos zijn.
Ach nee natuurlijk ze doet nu echt de dingen waar ze achter staat.
dat ze het niet eerder deed is huubs schuld.... dat hij haar geen ruimte gaf
pi_55756215
Wie is die blonde knaap op de bank als ik vragen mag?
pi_55756226
Ik heb Lieke wel eens mèèr ontspannen gezien...tja....het blijft moeilijk: faken
Als je bij de groenteboer staat, word je òòk gemanipuleerd.
pi_55756257
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 21:44 schreef riri het volgende:

[..]

Begrijp jij het?
Ik kan je vertellen dat ik het al heel lang niet meer snap allemaal. Die Huub heeft gewoon boter op zijn hoofd. Ik heb net dat filmpje zitten bekijken op de ander topic.......jeetje mina wat een aso.
pi_55756261
zal lieke straks in brian's annalen kunnen worden bijgeschreven?
pi_55756268
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 21:50 schreef lorence1 het volgende:

[..]

dat ze het niet eerder deed is huubs schuld.... dat hij haar geen ruimte gaf
Ja dat snap ik het is allemaal Huub zijn schuld.
Mocht het achteraf niet zo geweldig zijn met Lieke, Amanda en brian dan is het ook de schuld van Huub, door zijn gedrag moets ze zich wel bij Amanda en brian aansluiten.
pi_55756291
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 21:52 schreef F04 het volgende:
Wie is die blonde knaap op de bank als ik vragen mag?
dat is de kok.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')