Jij snapt ook wel wat ik ermee bedoel.quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:00 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Leuk heb ik niet gezegt en vuil wijf ook niet, voor de rest snap je het denk ik wel
Ik reageerde op iemand die Lieke bijna heilig verklaart en Huub is een klootzak vind ik maar wel de onderhoudenste speler.quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:08 schreef neehe het volgende:
[..]
Jij snapt ook wel wat ik ermee bedoel.
Ik stelde een vraag waarom Huub wel iets voor Lieke verborgen mag houden en andersom niet.quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:13 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ik reageerde op iemand die Lieke bijna heilig verklaart en Huub is een klootzak vind ik maar wel de onderhoudenste speler.
Zal nu weer on-topic gaan
Huub denkt nog steeds dat hij Lieke jaloers kan makenquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:50 schreef kybe het volgende:
[..]
Waarom mag iedereen dan weten dat Kati en Chantal komen behalve Lieke?
Waarom?quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:54 schreef mootie het volgende:
Amanda wil botox regelen voor Mike...
In de wereld van Amanda wil iemand daar vanafquote:
Nee, had het niet over jouquote:Op donderdag 3 januari 2008 19:24 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik stelde een vraag waarom Huub wel iets voor Lieke verborgen mag houden en andersom niet.
Daarmee verklaar ik Lieke heilig??????
Geen slapende honden wakker maken aubquote:Op donderdag 3 januari 2008 19:36 schreef maril het volgende:
BTW ik vroeg mij af waar beequeen is.
Flauwquote:Op donderdag 3 januari 2008 19:48 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Geen slapende honden wakker maken aub
Doe normaalquote:Op donderdag 3 januari 2008 19:48 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Geen slapende honden wakker maken aub
Precies...als Lieke een gezellig etentje heeft met Amanda flipt hij hem al...triest jochiequote:Op donderdag 3 januari 2008 18:56 schreef kybe het volgende:
[..]
Het grappige is dat Lieke niet mag weten dat die meiden straks komen(net alsof Lieke dat wat boeit)
Maar het boeit Huub wel degelijk dat hij niet betrokken meer is in de plannetjes van Lieke.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Blijkbaar werkt het wel zo voor Brian en Amanda, die hebben Lieke pas echt helemaal verrot gescholden en zijn nu Lieke's beste vriendjes.
Amanda heeft het al geoefend met spagatti tegen de keukenkast. Het was ergens in de tijd dat ze kookles had van Marc, samen met Huub. Ik heb er nog caps van maar kan die niet zo snel vinden .......quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:05 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Kooktip:
De tagliatelli is klaar als je hem tegen de douchewand gooit, en hij blijft plakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |