Huub ging er net even over vertellen tegen Jaap. Was een tactisch gesprekje. Even kijken wat Brian aan Lieke zou doorlullen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:15 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Kom net in een gesprek tussen Brain en Huub binnenvallen.
Ik geloof, dat ik een beetje onpasselijk word.
Is dit de man, die Lieke gisteren compleet afbrandde, omdat zij heult met Amanda (en Brain)?
Wat is die jongen toch dom. Hij denkt, dat een samenwerking met Brain hem iets oplevert????![]()
Gottegotquote:Op donderdag 3 januari 2008 17:54 schreef mootie het volgende:
Amanda wil botox regelen voor Mike...
Dat heeft Lieke goed verwoord !quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:25 schreef Disana het volgende:
Lieke wimpelt Jaaps problemen weg met 'dat is allemaal Huubs achterdocht'.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tjongejonge, het wordt tijd dat ik wat anders ga doen.
Ik lees je post drie keer, en tot drie keer toe las ik dat Mikey maar 1 tong zou hebben
Nee, dit ging om een plannetje van Lieke waar zij in de plaats van Huub mee zou gaan naar een optreden. Dit gaat dus niet om de optredens die Jaap met Lieke gaat doen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:24 schreef Disana het volgende:
Jaap heeft een optreden met Lieke erbij afgezegd, dwz. Lieke mag niet mee. Hij wil Huub er niet mee dissen en hij gaat niet meewerken aan een hetze tegen Huub.
Nee dat heeft ze niet, want dat was het probleem van Jaap niet. Jaap voelde zich in een onhoudbare positie zitten omdat ze hem telkens vroeg niets tegen Huub te zeggen. Met moeite heeft Jaap aan het eind de goedkeuring weten te ontfutselen dat hij dingen als die Mister Gouden Kooi Contest gewoon aan Huub mag vertellen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat heeft Lieke goed verwoord !
Dat is dan echt weer een TOP plan voor Mikey, hij kan echt niet zonderquote:Op donderdag 3 januari 2008 17:54 schreef mootie het volgende:
Amanda wil botox regelen voor Mike...
Huub is blijkbaar bang aan het worden van Lieke. Als ze gewoon iets leuks aan het opzetten is, wordt hij al bang dat het iets tegen hem is .........quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:28 schreef riri het volgende:
ik vind Huub zo'n kind.....hij is niets meer van wat ie ooit was
Nou? Niets wat ik schrijf duidt op iets anders.quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:30 schreef ToughLove het volgende:
[..]
Nee, dit ging om een plannetje van Lieke waar zij in de plaats van Huub mee zou gaan naar een optreden. Dit gaat dus niet om de optredens die Jaap met Lieke gaat doen.
helemaal para dus....quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub is blijkbaar bang aan het worden van Lieke. Als ze gewoon iets leuks aan het opzetten is, wordt hij al bang dat het iets tegen hem is .........
Waarom mocht Jaap dat niet tegen Huub vertellen dan? Puur om Huub te dissen en buiten te sluiten?quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:36 schreef riri het volgende:
[..]
helemaal para dus....
z'n ogen vallen zo af en toe bijna uit zijn oogkassen
Daar heeft hij het anders echt zelf naar gemaakt.quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:32 schreef Rotterdammert het volgende:
Huub gaat het niet lang trekken dat ie steeds word buitengesloten
Er vallen alvast geen pijlijke stiltes.quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda vroeg aan LIeke hoe het met Fysio ging...
Een kwartier later is Lieke klaar met het antwoord....
Amanda was zeer geintresseerdquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:47 schreef neehe het volgende:
[..]
Er vallen alvast geen pijlijke stiltes.
Praten kunnen ze wel.
Niet waar dus, Jaap mocht van die contest niet tegen Huub zeggen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:46 schreef neehe het volgende:
Wat Lieke tegen Jaap zegt mag hij ook tegen Huub zeggen.
Waarom mag iedereen dan weten dat Kati en Chantal komen behalve Lieke?quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:40 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Waarom mocht Jaap dat niet tegen Huub vertellen dan? Puur om Huub te dissen en buiten te sluiten?
Ik denk, dat wij nu de ware Huub te zien hebben gekregen en zien.quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:28 schreef riri het volgende:
ik vind Huub zo'n kind.....hij is niets meer van wat ie ooit was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |