Ik heb uit Jaaps woorden begrepen dat hij deze van een fan heeft gekregen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:01 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht dat Mikey die Playstation had aangevraagd, waarom loopt Jaap er dan zo om te klieren?
Huub blijft zich wel druk maken om Lieke ...........quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:57 schreef Dark het volgende:
Het lijkt Huub wel interessant als Selene terugkomt, hij denkt dat Lieke dan Amanda kwijt raakt.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:57 schreef riri het volgende:
[..]
Dat is heel iets anders dan dat je eigen partner je verrot scheld...ze kan in ieder geval spel en realiteit scheiden...wat Huub zegt meent hij echt...je scheld je partner en teamgenoot niet zo uit...punt
Lieke is gewoon uitgekookt en met het spel bezig. Ze heeft nu al haar principes opzij gezet en denkt beter af te zijn bij B en A. Alles voor het spelquote:Op donderdag 3 januari 2008 22:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo is dat, je kruipt gewoon in bad bij de mensen die je al zeven maanden haten vanuit de grond van hen hart.
De mensen die je hebben aangerandt, geslagen, geschopt, uitgescholden, je extensions uit je hoofd hebben getrokken, gekrabbeld, je hele familie verrot hebben gescholden, je hebben bekogeld met appels, je in de vijver hebben gegooid, je maandenlang hebben geterroriseerd, etc, etc.
Want het is veel erger dat degene die al die tijd pal naast je heeft gestaan, het altijd voor je heeft opgenomen, voor je heeft gevochten om je te beschermen, jou een teringhoer noemt.
Dat is natuurlijk nooit te vergeven.
De eerste alinea is veel makkelijker om te vergeven, zand erover, en gezellig samen in bad.
Japio wist dat Mikey al 'n paar keer om zo'n ding had gevraagd. Daarop heeft hij een plan bedacht en dat 'achter' besproken : Een zogenaamde fan stuurt zo'n ding naar Japio en Japio gaat TV maken met Mikey om 'n speeltje ...... En dat werd het kadoo van Teresa.quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb uit Jaaps woorden begrepen dat hij deze van een fan heeft gekregen.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo is dat, je kruipt gewoon in bad bij de mensen die je al zeven maanden haten vanuit de grond van hen hart.
De mensen die je hebben aangerandt, geslagen, geschopt, uitgescholden, je extensions uit je hoofd hebben getrokken, gekrabbeld, je hele familie verrot hebben gescholden, je hebben bekogeld met appels, je in de vijver hebben gegooid, je maandenlang hebben geterroriseerd, etc, etc.
Want het is veel erger dat degene die al die tijd pal naast je heeft gestaan, het altijd voor je heeft opgenomen, voor je heeft gevochten om je te beschermen, jou een teringhoer noemt.
De eerste alinea is veel makkelijker om te vergeven, zand erover, en gezellig samen in bad.
hij heeft 's nachts aan lieke verteld (de nacht voordat de playstation binnenkwam) dat hij een playstation voor mickey heeft gekocht en net als of zou gaan doen dat hij het van een fan heeft gekregen. De laatste dag dat mickey er is, laat hij mickey winnen met schaken en geeft hij de playstation.quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb uit Jaaps woorden begrepen dat hij deze van een fan heeft gekregen.
Ik lig echt in een deuk hier.Ook al ben ik voor Huub ,dan nog zou ik het dom vinden als hij met die klootzak van een Brian ging samenspelen.De mensen die voor Lieke zijn ,hoor je nu helemaal niet meer over Brian.quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Leuk, plannen tegen een gastspelerquote:Op donderdag 3 januari 2008 22:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Japio wist dat Mikey al 'n paar keer om zo'n ding had gevraagd. Daarop heeft hij een plan bedacht en dat 'achter' besproken : Een zogenaamde fan stuurt zo'n ding naar Japio en Japio gaat TV maken met Mikey om 'n speeltje ...... En dat werd het kadoo van Teresa.
En Lieke heeft het in bad nog steeds over Huubquote:Op donderdag 3 januari 2008 22:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub blijft zich wel druk maken om Lieke ...........
Hoezo, kan je er niet later achter komen dat je, je vergist hebt in iemand. Net zo goed als Lieke zich vergist hebt in Huub, kan ze zich ook vergist hebben in Brain en Amanda. Dat vindik zo gek nog niet. Ik dacht in het begin ook heel anders over Lieke als dat ik nou denk. Op dit moment vind ik haar een meid met ballen, die zich niet langer meer laat teroriseren door een mannetje die denkt dat hij de king of the world is. Ze gaat nu nog liever met een ogeheven kop de poort uit, alsdat ze zich nog een keer zo laat manupuleren door Huub.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat snap ik ook wel. Maar dan nog is het idioot om dan wel diegenen te vergeven die je helemaal verrot hebben gescholden, geschopt, geslagen en je aan je haar over de tafel hebben getrokken. Dat is ineens niet meer erg.
Aha. En dan maar plagen, nou ja...quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:06 schreef lorence1 het volgende:
[..]
hij heeft 's nachts aan lieke verteld (de nacht voordat de playstation binnenkwam) dat hij een playstation voor mickey heeft gekocht en net als of zou gaan doen dat hij het van een fan heeft gekregen. De laatste dag dat mickey er is, laat hij mickey winnen met schaken en geeft hij de playstation.
O, zit ze met Huub in Bad ?quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
En op dezelfde manier maakt Huub lol met Japio - Die in de 6 - 2 affaire Huub vast hield zodat Lieke kon worden aangepakt .......quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
hij vond niet dat hij het zo kon geven omdat het niet bij zijn character past... de ik heb schulden jaap en ik gun daarom niemand iets van mijn geldquote:Op donderdag 3 januari 2008 22:06 schreef lorence1 het volgende:
[..]
hij heeft 's nachts aan lieke verteld (de nacht voordat de playstation binnenkwam) dat hij een playstation voor mickey heeft gekocht en net als of zou gaan doen dat hij het van een fan heeft gekregen. De laatste dag dat mickey er is, laat hij mickey winnen met schaken en geeft hij de playstation.
Toetsenbord vol met plakzooi?quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:09 schreef uniekhoorn het volgende:
OMG, Lieke *proest*
*kijkt Heroes verder*
En je gooit je partner en teamgenoot niet onder de koude douche..punt.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:57 schreef riri het volgende:
[..]
Dat is heel iets anders dan dat je eigen partner je verrot scheld...ze kan in ieder geval spel en realiteit scheiden...wat Huub zegt meent hij echt...je scheld je partner en teamgenoot niet zo uit...punt
Zich vergissen in Brian en Amanda lijkt me nogal sterk. Ze kan 15 juli toch niet vergeten zijn?quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:07 schreef coldstar het volgende:
[..]
Hoezo, kan je er niet later achter komen dat je, je vergist hebt in iemand. Net zo goed als Lieke zich vergist hebt in Huub, kan ze zich ook vergist hebben in Brain en Amanda. Dat vindik zo gek nog niet. Ik dacht in het begin ook heel anders over Lieke als dat ik nou denk. Op dit moment vind ik haar een meid met ballen, die zich niet langer meer laat teroriseren door een mannetje die denkt dat hij de king of the world is. Ze gaat nu nog liever met een ogeheven kop de poort uit, alsdat ze zich nog een keer zo laat manupuleren door Huub.
Haar eigen partner heeft alles wat wat je hierboven beschrijft richting Amanda en Brian zelf ook gedaan.quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
als huub geen haar beter is dan brian, waarom zit ze dan wel in bad met brian?quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:50 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik ben het daar helemaal niet mee eens. Niets is erger of minder erg. Als je zo behandeld wordt als Huub, Lieke behandeld heeft, ben je geen haar beter als Brain.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |