Ik las zojuist een PM van Beschouw die ook vond dat het nomineren anders moet. Ik kon ook niet anders dan het met hem eens zijn. Als ik nu dit topic lees begrijp ik helemaal dat het niet geweldig is verlopen.
Het probleem ligt hem denk ik in slechts twee factoren: het geringe aantal namen plus het aantal namen dat je mag nomineren.
Ten eerste leek het me verstandig om slechts 64 namen te gebruiken, vooral daar dit toernooi een bovengemiddelde omvang kent (nu nog niet, maar dat komt nog). Wellicht dat ik bij het volgende land toch maar naar 128 namen moet gaan. Ten tweede is het aantal namen dat je mag nomineren niet vastgelegd, en mag je zoveel spelers aangeven als je wilt. Users als methodmich maken hier graag gebruik van. Maargoed, ook hij had niet door dat het om slechts 64 namen ging.
Het is spijtig dat sommige bekende spelers niet mee doen, maar daar is op dit moment niets meer aan te doen. Ik stel dan ook voor om vanaf de volgende toernooironde een maximum van 10 nominaties te hanteren. De meesten nomineren er toch niet zoveel, dus ik denk dat dat een goed idee is. Of ik er dan een toernooi van maak met 64, 96 of 128 namen van maak hangt af van de nominaties.
Tot die tijd gaat Duitsland gewoon door. Game on
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009