abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55790727
5/1/2008 - Davids-Perez-Gabri op middenveld vanmiddag
(Gepost door RvN)

BRON: AD

Adrie Koster zal om 18.00 uur (Nederlandse tijd) in Dubai tegen Inter starten met een middenveld met Edgar Davids, Kenneth Perez en Gabri. Dat liet hij gisteren al doorschemeren op de persconferentie. "Dan is dat het meest in balans. Perez is iemand voor de nummer tien- positie, hij durft de bal te vragen en laat anderen beter spelen. Precies zo iemand ontbrak het laatste halfjaar."

Middenveld zit dus goed, maar onze verdediging maak ik me grote zorgen om.
  zaterdag 5 januari 2008 @ 11:43:23 #282
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_55790948
Kan ik het nog ergens op TV zien vandaag?
A.F.C. Ajax
pi_55791026
Dan ben je even twee weken op vakantie, lees je dat Ajax verliest van Excelsior ( !!!!) en twee keer in de slotfase in totaal 4 (dure) punten laat liggen. Klerezooi

Nouja in ieder geval is het nu tijd om twee goede verdedigers (LINKSBACK AUB!!! ) aan te trekken en die taak mag Van Geel nu wel eens serieus op zich nemen, anders heeft ie er duidelijk weinig van gebakken bij Ajax als technisch directeur.

Verdere wensen heb ik (voorlopig) niet aangezien het middenveld (na de komst van Perez ) en de voorste linie al goed bezet is/was.

pi_55791170
Van Geel wil alleen nog een opvolger van Stam. Verder is de selectie in balans volgens hem. Wat een dwaas
pi_55791384
quote:
Voor Babel hebben we Suárez gehaald, voor Sneijder is Perez nu gekomen. Alleen voor Stam zoeken we nog iemand.
Omg, wat een knurft die van Geel. Hier kan je toch niet trots op zijn.
pi_55791409
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 10:31 schreef dronkeykong het volgende:

[..]

Kom op als ze Landzaat hadden gehaald had je mij echt niet meer gezien bij Ajax hoor
Jammer dat ze hem niet gehaald hebben dan.
  zaterdag 5 januari 2008 @ 12:16:18 #287
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_55791415
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 12:14 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Omg, wat een knurft die van Geel. Hier kan je toch niet trots op zijn.
31 januari zegt ie dat Luque voor de plek van Stam is gehaald
Jawel, je keek.
pi_55791444
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 12:16 schreef jna het volgende:

[..]

31 januari zegt ie dat Luque voor de plek van Stam is gehaald
Hij heeft het elftal alleen maar verzwakt voorlopig. Nouja, denk neit eens dat hij echt de oorzaak is.

Afgezien van Boulah kan ik mij geen verdediger bedenken die en wil komen en ervaring met zich mee brengt .
pi_55791482
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 12:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Van Geel wil alleen nog een opvolger van Stam. Verder is de selectie in balans volgens hem. Wat een dwaas
Van Geel wil weer doorsukkelen met Urby op linksback? Veel succes de 2e seizoenshelft dan. Urby is verantwoordelijk voor de helft van de tegendoelpunten die Ajax dit seizoen heeft gehad.
Jullie hebben geld genoeg om te investeren... Ik snap dat echt niet hoor.
Maargoed ik ben van Geel niet.
pi_55791497
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 10:31 schreef dronkeykong het volgende:

[..]

Kom op als ze Landzaat hadden gehaald had je mij echt niet meer gezien bij Ajax hoor
En weer een speler uit het netwerkje van Van Geel. Het is wachten op Mathijsen.
pi_55791520
Zoals Van Geel redeneert, loop je over een half jaar weer achter de feiten aan. De kans is erg groot dat Stekelenburg, Huntelaar, Heitinga, Emanuelsson en Maduro vertrekken. Ook zit het er dik in dat Edje dan stopt. Wij hebben weer erg veel geld op de bank, andere clubs weten dat en vragen de hoofdprijs. Ajax wil zoals altijd weer voor een dubbeltje op de eerste rang zitten en komt weer met derderangs spelers aan. Zo wordt je natuurlijk nooit kampioen.

Godverdomme, er moet NU al naar versterkingen voor volgend seizoen worden gekeken.
pi_55791534
quote:
'Nesu in beeld als opvolger Emanuelson' 5 januari 2008 - door onze redacteur Patrick Hereijgers

Volgens diverse Roemeense media is de Roemeen Mihai Nesu in beeld bij Ajax. De linksback, die momenteel voor Steaua Boekarest speelt, zou Urby Emanuelson moeten opvolgen indien de Ajacied vertrekt. Het is niet de eerste keer dat Nesu gelinkt wordt aan Ajax. In november vorig jaar werd zijn naam ook al genoemd.

Mihai Nesu Verschillende bronnen melden dat Nesu al persoonlijk rond zou zijn met Ajax, maar dat wordt door meerdere partijen ontkend. Nesu, die 24 jaar oud is, komt sinds 2001 uit voor Steaua. Ook speelde hij drie interlands voor Roemenië. Interessant is ook dat hij op zestienjarige leeftijd een stage doorliep bij PSV.

Emanuelson wordt met name door Engelse media aan diverse clubs gelinkt, met name aan Tottenham Hotspur. Emanuelson zelf heeft laten weten open te staan voor een vertrek uit Amsterdam.
  zaterdag 5 januari 2008 @ 12:21:41 #293
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_55791536
Binnenkort contracteren we Barry van Galen
Jawel, je keek.
pi_55791551
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 12:17 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Hij heeft het elftal alleen maar verzwakt voorlopig. Nouja, denk neit eens dat hij echt de oorzaak is.

Afgezien van Boulah kan ik mij geen verdediger bedenken die en wil komen en ervaring met zich mee brengt .
Suárez voor Babel is wel degelijk een versterking. Verder heeft hij het elftal inderdaad alleen maar verzwakt.
pi_55791723
Daniel Majstorovic, die wil ik er best bijhebben.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_55791813
Dat noemen we dus een derderangs voetballer.
pi_55791887
Zo ook maar eens kijken of er nog een kaart voor feyenoord thuis is .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_55791987
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 12:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Dat noemen we dus een derderangs voetballer.
Mwah. Plus dat het met zijn instelling volgens mij altijd wel goed zit, dat type speler kunnen we bij Ajax wel gebruiken als ik af en toe naar de linksback kijk.

Boulahrouz is volgens mij ook niet van het kaliber Cannavaro of weet ik wie, maar als die in verband wordt gebracht met Ajax hebben we allemaal ineens een harde plasser.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_55792073
Ajax maar 550 kaarten afgenomen bij NAC voor de bekerwedstrijd....
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_55792214
Mja, houdt niet over he. Ik heb juist wel zin in een avondje NAC. Hoe weinig vertrouwen ik ook heb op een goede afloop.
pi_55792228
vol enzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')