Ja, de schaal zat bij de 1.7m voor Perez inbegrepen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 03:23 schreef PizzaSalami het volgende:
Zijn we al kampioen?
Is hij voor zoveel gekocht? Wat is het nu, hebben we winst of verlies.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 03:24 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, de schaal zat bij de 1.7m voor Perez inbegrepen.
Met rente meegerekend hebben we winstquote:Op vrijdag 4 januari 2008 03:38 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Is hij voor zoveel gekocht? Wat is het nu, hebben we winst of verlies.
Los van het feit dat Perez nooit had mogen vertrekken.
PSV had zonder een Perez minder punten gehad + je had zelf een betere kans gemaakt tegen Slavia Praag.quote:
Inderdaad. Ik ben niet echt een negatieveling, maar bij de aankopen van de laatste tijd zit weinig 'nieuws' tussen. Wanneer komt er weer een Grygera, Chivu of Zlatan?quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:55 schreef Nashje het volgende:
Van Geel moet gewoon eens luisteren naar de scouts en verder kijken dan RTL 4. Het is alleen maar eredivisie rotzooi wat we erbij krijgen. Ik wacht nog op Joris Mathijsen.
Hier word ik niet vrolijk van, zoals Rob Geus 't zou zeggen.
Het valt me op dat van Geel vooral binnen zijn eigen netwerk zoekt. Oud-Willem II, Oud-AZ, althans die indruk heb ik een beetje. Ik denk dat Joris Mathijsen helemaal niet zo'n gekke gedachte is (althans ik hoef hem niet bij Ajax te zien maar er is best kans dat van Geel hem in gedachten heeft)quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:26 schreef Blight het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ben niet echt een negatieveling, maar bij de aankopen van de laatste tijd zit weinig 'nieuws' tussen. Wanneer komt er weer een Grygera, Chivu of Zlatan?
Ik zie Reker er nog voor aan ook.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 03:24 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, de schaal zat bij de 1.7m voor Perez inbegrepen.
Matige verdediger hoor. Zie geen reden om hem te halen. Vermaelen is nu al beter. Ik opper voor Kruiswijk. Die tekent alleen bij als er geen topclub komt, Ajax sla je slag. Gratis en voor niets.quote:
Het probleem is een beetje dat Ajax op dit moment directe versterkingen nodig heeft.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:26 schreef Blight het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ben niet echt een negatieveling, maar bij de aankopen van de laatste tijd zit weinig 'nieuws' tussen. Wanneer komt er weer een Grygera, Chivu of Zlatan?
Klopt, dat ben ik helemaal met je eens. Maar ik doelde even op het aankoopbeleid van Ajax over de afgelopen periode in het algemeen, dus los van de huidige situatie. Momenteel hebben we inderdaad een directe versterking nodig, maar waarom zijn er in de zomer breedte aankopen gedaan uit 'het bekende hoekje', in plaats van dat er een aantal ruwe diamantjes zijn gehaald?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:08 schreef BoNi het volgende:
[..]
Het probleem is een beetje dat Ajax op dit moment directe versterkingen nodig heeft.
Wat vaak vergeten wordt is dat eigenlijk alledrie de namen die je nu noemt in hun eerste seizoen tegenvielen en zelfs bestempeld werden als miskoop.
Grygera was op rechtsback in zijn eerste seizoen alles behalve constant en zeker, Chivu pakte veel (rode) kaarten en speelde ook zeker niet foutloos en Zlatan stond er zeker ook niet direct.
Iets 'nieuws' is vaak niet direct een versterking en daar ben je toch wel naar op zoek.
Nee helemaal niet. Vind het een waardeloze voetballer. Maar dat is mijn persoonlijke mening. Vind hem niet beter dan Thomas vermalen en als we dan toch eentje kopen moet deze beter zijn dan Thomas.quote:
Ik vraag me af of jij nog verdediigign behoeft..Nou nee dus.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:07 schreef Nashje het volgende:
Matige verdediger hoor.
Ik weet niet wanneer jij die jongen voor het laatst hebt zien spelen, maar zo fantastisch doet hij het niet hoor. Hij kan het Eredivisie niveau prima aan, maar laten we niet gaan doen alsof het buiten kijf staat dat hij werelds kan voetballen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:14 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Ik vraag me af of jij nog verdediigign behoeft..Nou nee dus.
Ok, op zo'n fiets.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:13 schreef Blight het volgende:
[..]
Klopt, dat ben ik helemaal met je eens. Maar ik doelde even op het aankoopbeleid van Ajax over de afgelopen periode in het algemeen, dus los van de huidige situatie. Momenteel hebben we inderdaad een directe versterking nodig, maar waarom zijn er in de zomer breedte aankopen gedaan uit 'het bekende hoekje', in plaats van dat er een aantal ruwe diamantjes zijn gehaald?
Inderdaad, Mathijsen is dat niet...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:13 schreef Fathom het volgende:
[..]
Nee helemaal niet. Vind het een waardeloze voetballer. Maar dat is mijn persoonlijke mening. Vind hem niet beter dan Thomas vermalen en als we dan toch eentje kopen moet deze beter zijn dan Thomas.
Wat een onzin allemaal. Dat al die camera's nu op Perez gericht zijn heeft Ajax ook alleen maar aan zichzelf te danken...quote:Ook Perez, die afgelopen week overkwam van PSV, gaat mee. Hij mocht op Schiphol echter onder geen beding zijn verhaal doen voor de camera van AT5.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |