abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 januari 2008 @ 02:43:43 #151
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_55762794
Vertrouwen in het vakmanschap van van Geel.
><(({°>
pi_55762975
Zijn we al kampioen?
Secrets never die. Only people.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 03:24:58 #153
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55762985
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 03:23 schreef PizzaSalami het volgende:
Zijn we al kampioen?
Ja, de schaal zat bij de 1.7m voor Perez inbegrepen.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 03:31:31 #154
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_55763009
Ligt nog in de woonkamer van Aad de Mos toch?
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
pi_55763042
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 03:24 schreef twi het volgende:

[..]

Is hij voor zoveel gekocht? Wat is het nu, hebben we winst of verlies.

Los van het feit dat Perez nooit had mogen vertrekken.
Secrets never die. Only people.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 07:41:53 #156
32402 s0k
..............................
pi_55763710
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 03:38 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

Is hij voor zoveel gekocht? Wat is het nu, hebben we winst of verlies.

Los van het feit dat Perez nooit had mogen vertrekken.
Met rente meegerekend hebben we winst
..................................................................................................................................................
pi_55763747
In de pers van vandaag (die krant) is het moddergooien tussen PSV en Perez al een beetje begonnen
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_55763787
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 07:41 schreef s0k het volgende:

[..]

Met rente meegerekend hebben we winst
PSV had zonder een Perez minder punten gehad + je had zelf een betere kans gemaakt tegen Slavia Praag.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 08:24:57 #159
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55763934
Het is weer vrijdag!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 4 januari 2008 @ 09:26:15 #160
52871 Blight
Supersized.
pi_55764615
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 21:55 schreef Nashje het volgende:
Van Geel moet gewoon eens luisteren naar de scouts en verder kijken dan RTL 4. Het is alleen maar eredivisie rotzooi wat we erbij krijgen. Ik wacht nog op Joris Mathijsen.

Hier word ik niet vrolijk van, zoals Rob Geus 't zou zeggen.
Inderdaad. Ik ben niet echt een negatieveling, maar bij de aankopen van de laatste tijd zit weinig 'nieuws' tussen. Wanneer komt er weer een Grygera, Chivu of Zlatan?
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_55764727
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 09:26 schreef Blight het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik ben niet echt een negatieveling, maar bij de aankopen van de laatste tijd zit weinig 'nieuws' tussen. Wanneer komt er weer een Grygera, Chivu of Zlatan?
Het valt me op dat van Geel vooral binnen zijn eigen netwerk zoekt. Oud-Willem II, Oud-AZ, althans die indruk heb ik een beetje. Ik denk dat Joris Mathijsen helemaal niet zo'n gekke gedachte is (althans ik hoef hem niet bij Ajax te zien maar er is best kans dat van Geel hem in gedachten heeft)
pi_55765160
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 03:24 schreef twi het volgende:

[..]

Ik zie Reker er nog voor aan ook.
  Redactie Games vrijdag 4 januari 2008 @ 09:58:23 #163
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_55765163
Joris Mathijsen
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_55765260
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 09:58 schreef Fathom het volgende:
Joris Mathijsen
Heb jij teveel gedronken?
pi_55765306
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 10:04 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

Matige verdediger hoor. Zie geen reden om hem te halen. Vermaelen is nu al beter. Ik opper voor Kruiswijk. Die tekent alleen bij als er geen topclub komt, Ajax sla je slag. Gratis en voor niets.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 10:08:20 #166
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_55765330
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 09:26 schreef Blight het volgende:

[..]

Het probleem is een beetje dat Ajax op dit moment directe versterkingen nodig heeft.
Wat vaak vergeten wordt is dat eigenlijk alledrie de namen die je nu noemt in hun eerste seizoen tegenvielen en zelfs bestempeld werden als miskoop.
Grygera was op rechtsback in zijn eerste seizoen alles behalve constant en zeker, Chivu pakte veel (rode) kaarten en speelde ook zeker niet foutloos en Zlatan stond er zeker ook niet direct.
Iets 'nieuws' is vaak niet direct een versterking en daar ben je toch wel naar op zoek.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  vrijdag 4 januari 2008 @ 10:13:08 #167
52871 Blight
Supersized.
pi_55765406
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 10:08 schreef BoNi het volgende:

[..]

Het probleem is een beetje dat Ajax op dit moment directe versterkingen nodig heeft.
Wat vaak vergeten wordt is dat eigenlijk alledrie de namen die je nu noemt in hun eerste seizoen tegenvielen en zelfs bestempeld werden als miskoop.
Grygera was op rechtsback in zijn eerste seizoen alles behalve constant en zeker, Chivu pakte veel (rode) kaarten en speelde ook zeker niet foutloos en Zlatan stond er zeker ook niet direct.
Iets 'nieuws' is vaak niet direct een versterking en daar ben je toch wel naar op zoek.
Klopt, dat ben ik helemaal met je eens. Maar ik doelde even op het aankoopbeleid van Ajax over de afgelopen periode in het algemeen, dus los van de huidige situatie. Momenteel hebben we inderdaad een directe versterking nodig, maar waarom zijn er in de zomer breedte aankopen gedaan uit 'het bekende hoekje', in plaats van dat er een aantal ruwe diamantjes zijn gehaald?
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  Redactie Games vrijdag 4 januari 2008 @ 10:13:48 #168
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_55765419
quote:

[..]

Nee helemaal niet. Vind het een waardeloze voetballer. Maar dat is mijn persoonlijke mening. Vind hem niet beter dan Thomas vermalen en als we dan toch eentje kopen moet deze beter zijn dan Thomas.
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_55765426
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 10:07 schreef Nashje het volgende:
Matige verdediger hoor.
Ik vraag me af of jij nog verdediigign behoeft..Nou nee dus.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 10:15:49 #170
52871 Blight
Supersized.
pi_55765450
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 10:14 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

Ik vraag me af of jij nog verdediigign behoeft..Nou nee dus.
Ik weet niet wanneer jij die jongen voor het laatst hebt zien spelen, maar zo fantastisch doet hij het niet hoor. Hij kan het Eredivisie niveau prima aan, maar laten we niet gaan doen alsof het buiten kijf staat dat hij werelds kan voetballen.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 10:30:14 #171
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_55765714
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 10:13 schreef Blight het volgende:

[..]

Klopt, dat ben ik helemaal met je eens. Maar ik doelde even op het aankoopbeleid van Ajax over de afgelopen periode in het algemeen, dus los van de huidige situatie. Momenteel hebben we inderdaad een directe versterking nodig, maar waarom zijn er in de zomer breedte aankopen gedaan uit 'het bekende hoekje', in plaats van dat er een aantal ruwe diamantjes zijn gehaald?
Ok, op zo'n fiets.
Wat dat betreft vrees ik toch dat er op dit moment bij Ajax helaas niet de juiste mensen op de juiste plaatsen zitten.
Wellicht dat van Geel toch te licht is voor Ajax. Het trucje dat hij bij middenmoot Willem II en (destijds) stijgende ster AZ heeft gedaan blijkt hij niet op grotere schaal te kunnen doen bij Ajax.

Aan de andere kant heb je heb je op dit moment vanuit de jeugd een aantal jongens lopen die op het randje zitten van doorbreken en wiens ontwikkeling zou stagneren op het moment dat je hiervoor buitenlandse groeibriljantjes haalt.
Met de Jong, van der Heijden, Anita, Donald, Sarpong en inmiddels in mindere mate Vertonghen en Schilder heb je wat dat betreft een mooie lichting voor de boeg. Daarnaast heb ik ook nog altijd de ijdele (tevergeefse) hoop dat Manucharyan eindelijk laat zien dat hij een briljante voetballer is.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_55766072
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 10:13 schreef Fathom het volgende:

[..]

Nee helemaal niet. Vind het een waardeloze voetballer. Maar dat is mijn persoonlijke mening. Vind hem niet beter dan Thomas vermalen en als we dan toch eentje kopen moet deze beter zijn dan Thomas.
Inderdaad, Mathijsen is dat niet...
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_55766417
quote:

[..]

quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 10:14 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

verdediigign
He?

Wat Blight zegt.
pi_55767771
quote:
Ook Perez, die afgelopen week overkwam van PSV, gaat mee. Hij mocht op Schiphol echter onder geen beding zijn verhaal doen voor de camera van AT5.
Wat een onzin allemaal. Dat al die camera's nu op Perez gericht zijn heeft Ajax ook alleen maar aan zichzelf te danken...
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  vrijdag 4 januari 2008 @ 13:04:38 #175
164283 Luco
Buongiorno!
pi_55769680
Boulahrouz en Heitinga, dat zijn toch aardige beukers die je dan hebt staan. Davids nog op het middenveld... Toch wel een trio waar ik in ieder geval niet graag tegen zou willen spelen...
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')