Blijf nou eens van voetbal4u af.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:48 schreef sjimz het volgende:
Ajax heeft belangstelling voor de chileen Carlos Villanueva.
http://www.grancalama.cl/modules.php?name=News&file=article&sid=2242
quote:Enviado el 05 noviembre a las 14:02
Sorryquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
Blijf nou eens van voetbal4u af.
Dit bericht kwam een paar maanden geleden al in de media. En verrek ej:
[..]
Geen progressie boekt?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:28 schreef cohen het volgende:
En geen Arnold Kruiswijk, die al sinds zijn 17e bij Groningen 1 speelt en geen progressie boekt, hij is meer een speler voor Feyenoord.
Niets ongebruikelijks aan. Perez is ook nog wel eens een flap uit, voor je het weet krijgen je weer wildwest verhalen...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:51 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Wat een onzin allemaal. Dat al die camera's nu op Perez gericht zijn heeft Ajax ook alleen maar aan zichzelf te danken...
Jij bent sowieso voor AZ toch?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:47 schreef cohen het volgende:
Ok, hij kopte de bal van de lijn, en hij heeft een mooie pass, maar ik vind hem geen topper of leider in het veld. Hansson kan een leider zijn. Heitinga heeft teveel pieken en dalen. En dan zit je misschien bij FC Groningen goed, maar bij Ajax kan dat niet.
En de vergelijking met Danny Buijs is wel heel pijnlijk, ok, die neem ik terug
Maar ik zie Heitinga graag zo spoedig mogelijk vertrekken.
Sorry hoor, maar Thomas in voledige fitheid is zeer zeker een aanwinst voor Ajax..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:28 schreef cohen het volgende:
Thomas Vermaelen, leuke voetballer, maar Ajax is een TOPploeg, waar spelers met grote klasse moeten spelen: Huntelaar, Gabri, Davids, Leonardo etc. Dus ik zie liever Boulahrouz dan Thomas Vermaelen. Met Thomas Vermaelen word je geen wereldkampioen. Daarom de net-niet toppers de deur uit, en toppers halen! 1 voor 1! Dus Boulahrouz halen en verder bouwen aan het team. En geen Arnold Kruiswijk, die al sinds zijn 17e bij Groningen 1 speelt en geen progressie boekt, hij is meer een speler voor Feyenoord.
Nee ik ben voor Ajax, daarna ADO en daarna een heel klein beetje voor AZquote:
Whehehe die kop van Urzaizquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:21 schreef kevin6188 het volgende:
[ afbeelding ]
edit: Zet Sportweek er ineens een andere foto bij...
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:46 schreef cohen het volgende:
[..]
Nee ik ben voor Ajax, daarna ADO en daarna een heel klein beetje voor AZ
ja aparte combinatie. Ajax was ik altijd al voor en de andere 2 heb ik zelf voor gevoetbald. vandaarquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:46 schreef cohen het volgende:
[..]
mooie handtas van Gabriquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:21 schreef kevin6188 het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry, maar:quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:46 schreef cohen het volgende:
[..]
Ja sure, moet ik even mijn post in een oud AZ-topic naar boven halen waar allerlei quotes van je instonden hoe goed AZ wel niet was?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:46 schreef cohen het volgende:
[..]
Urzaizquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:21 schreef kevin6188 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, hij was toen reserve-aanvoerder omdat ie eigenlijk de tolk in het team was.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
Spreekt Perez eigenlijk Spaans?
Ik bedoel, hij heeft z'n roots wel daar maar is in Denenmarken opgegroeid.
Held Urzaiz met Perez..
Ah cool, ik ben voor ongeveer 50% voor Ajax, 20% voor Feyenoord, 10% voor Utrecht, 10% voor Adeau, en de laatste paar jaar ook 10% voor Azquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:46 schreef cohen het volgende:
[..]
Ach ja, dat ze in het bestuur ipv hersenen een stuk stront in hun hoofd hadden, was al duidelijkquote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:03 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]
Werken ze het oude logo eruit, gaan ze datzelfde logo nu opeens op vesten verkopen...
Jezus, wat een ongelooflijk pauperding is dit zeg.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:03 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]
Werken ze het oude logo eruit, gaan ze datzelfde logo nu opeens op vesten verkopen...
Als het een ander model was geweest, zou ie wel tof zijnquote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jezus, wat een ongelooflijk pauperding is dit zeg.
Matje in je nek en op na Moeder Tokkie..
idemquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:57 schreef cohen het volgende:
[..]
ja aparte combinatie. Ajax was ik altijd al voor en de andere 2 heb ik zelf voor gevoetbald. vandaar
Ik ben voor een nekschot voor jou.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:46 schreef cohen het volgende:
[..]
Ik heb die hooded versie gekocht.. very nice!!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:03 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |