Tering wat foutquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:38 schreef Noshiba het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=3wVorJNi6iU&feature=related![]()
![]()
![]()
El Ahmadi op de plek van Gabri en je telt Europees weer mee.quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:31 schreef toma het volgende:
-------------------------Stekelenburg------------------------
Heitinga(Ogararu)-Boulah---------Vermaelen---Vertonghen
----------------------------Maduro (Heitinga)---------------
-----------Gabri-----------------------------Davids (de Jong / Urby)
-----------------------------Perez----------------------------
------------------Huntelaar-------Suarez-------------------
zonder buitenspelers
maar Koster zal het wel zo doen:
-------------------------Stekelenburg------------------------
Heitinga--------Boulah---------Vermaelen---Vertonghen
-----------Gabri-----------------------------Davids---------
-----------------------------Perez----------------------------
---Suarez----------------Huntelaar--------------Luque---
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 3 januari 2008 19:34 schreef devv05 het volgende:
Zal je zien dat er behalve Perez gewoon niemand bij komt
Kan die lekker samen met Perez mensen voor kankerneger gaan uitmaken!quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:38 schreef Wooldoor het volgende:
Zou trouwens Emre niets zijn voor Ajax, speelt lang niet alles bij Newcastle en was een geweldig aggresief mannetje in het veld, te vergelijken met Davids. Ook is hij pas 28 jaar
van geel heeft nog tot 31/01 te de tijd hoorquote:Op donderdag 3 januari 2008 22:58 schreef Urquhart het volgende:
Ik kom net terug van m'n werk. Meteen kijken op textpagina 801, maar nog geen "Boulahrouz naar Ajax" bericht
Tering.. rustig aan ouwe hahahaquote:Op donderdag 3 januari 2008 22:58 schreef Urquhart het volgende:
Ik kom net terug van m'n werk. Meteen kijken op textpagina 801, maar nog geen "Boulahrouz naar Ajax" bericht
Deze kan natuurlijk wel erg mooi worden..quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:06 schreef Urquhart het volgende:
Weet ik ook wel. Maar in transferperiodes ben ik altijd ongeduldig. Zeker na afgelopen transferperiode
Gekkenquote:De officiële startdatum voor het seizoen 2009-10 is 1 augustus, maar Bert van Oostveen, manager competitiezaken, houdt er rekening mee dat de eredivisie al in juli aftrapt. Dat is noodzakelijk vanwege de veranderde opzet van de Europese toernooien.
Alles aanpassen aan Ajaxquote:Op vrijdag 4 januari 2008 01:00 schreef warcraftfreak1993 het volgende:
Leuk voor seizoenskaarthouders die een paar weken op vakantie willen in de zomervakantie zeg
Wilde die naam net gaan noemen hahaquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:28 schreef s0k het volgende:
klinkt alsof je een juanfran of een bergdolmo wilt
Hij was best goed hoor. Kwartfinale enzo.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 02:32 schreef ub40_bboy het volgende:
ja bergdolmo ook zo'n wereldvoetballer. Wat een zootje kut spelers hebben we hier toch gehad na 1996.
Ja, de schaal zat bij de 1.7m voor Perez inbegrepen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 03:23 schreef PizzaSalami het volgende:
Zijn we al kampioen?
Is hij voor zoveel gekocht? Wat is het nu, hebben we winst of verlies.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 03:24 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, de schaal zat bij de 1.7m voor Perez inbegrepen.
Met rente meegerekend hebben we winstquote:Op vrijdag 4 januari 2008 03:38 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Is hij voor zoveel gekocht? Wat is het nu, hebben we winst of verlies.
Los van het feit dat Perez nooit had mogen vertrekken.
PSV had zonder een Perez minder punten gehad + je had zelf een betere kans gemaakt tegen Slavia Praag.quote:
Inderdaad. Ik ben niet echt een negatieveling, maar bij de aankopen van de laatste tijd zit weinig 'nieuws' tussen. Wanneer komt er weer een Grygera, Chivu of Zlatan?quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:55 schreef Nashje het volgende:
Van Geel moet gewoon eens luisteren naar de scouts en verder kijken dan RTL 4. Het is alleen maar eredivisie rotzooi wat we erbij krijgen. Ik wacht nog op Joris Mathijsen.
Hier word ik niet vrolijk van, zoals Rob Geus 't zou zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |