En toen?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:37 schreef F04 het volgende:
Bij mij kwam ooit een veter van me tussen een roltrap.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:11 schreef Teteteterek het volgende:
laatst nog gehad zo'n stroomschok van een roltap, bij de bijenkorf in amsterdam
durf je daar nou nooit meer op?quote:
ogen dicht -> je verliest je balans -> doodquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:48 schreef zhe-devilll het volgende:
Blinddoek voor doen.
Ogen dicht of niet naar beneden kijken op de roltrap maar bv naar je handen oid...
de kruin van diegene die voor je staat!?
Denk aan iets anders...
Het is mijn grootse roltrap-angst. Ik vind het sowieso al eng om erop te staan maar ik ben gewoon bang om stroom te krijgen.quote:Op zondag 6 januari 2008 00:19 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
durf je daar nou nooit meer op?Het was maar een klein schokje hoor, ik heb het makkelijk overleefd.
je kan eerst even tegen iets van metaal tikken, dan heb je het gehad op een moment dat je er klaar voor bent (ik ben altijd zo statisch als wat)quote:Op zondag 6 januari 2008 00:36 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Het is mijn grootse roltrap-angst. Ik vind het sowieso al eng om erop te staan maar ik ben gewoon bang om stroom te krijgen.
dude, ik weet niet hoe het bij die ander is, maar bij mij springen de vonken er letterlijk vanaf! dat doet gewoon zeer hoor.quote:Op zondag 6 januari 2008 11:57 schreef Friek_ het volgende:
Hoezo bang zijn voor stroomschokken? Begrijp dat niet zo goed. 't Is alsof je even geprikt wordt, maar daarbij houdt het ook echt op.
Moet ook toegeven dat dit de origineelste fobie is die ik sinds tijden gehoord heb. Hoe noemen ze dit in ingewikkelde Latijnse termen?
Ik heb het ook nooit meegemaakt, maar het zou eventueel zo kunnen zijn dat sommige roltrappen neit goed zijn geïsoleerd ofzo, of dat de mensen zelf statisch geladen zijn.quote:Op zondag 6 januari 2008 13:05 schreef Friek_ het volgende:
Wtf? Roltrappen? Vonken?![]()
Nee echt, ik weet niet waar je het over hebt.
ik ben zelf zo statisch (vraag maar aan poes)quote:Op zondag 6 januari 2008 13:34 schreef voskat het volgende:
[..]
Ik heb het ook nooit meegemaakt, maar het zou eventueel zo kunnen zijn dat sommige roltrappen neit goed zijn geïsoleerd ofzo, of dat de mensen zelf statisch geladen zijn.
Ik doe het altijd expres bij de tv, soms is het scherm statisch ofzo en dan zo met je hand er langs en dan op een metalen oppervlak, dat voelt zo grappigquote:Op zondag 6 januari 2008 14:01 schreef simmu het volgende:
[..]
ik ben zelf zo statisch (vraag maar aan poes)
als ik hier de moederkachel aanzet moet ik ook uitkijken, anders is het weer ZAP!
deurklinken, ook altijd lol.
I hate to ruin the surprise.... ik krijg ALTIJD stroom van die rubberen leuning van roltrappen.... tevens ook autodeuren, kranen, deurlinken etc...quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:44 schreef rival het volgende:
[..]
misschien als je iets anders aanraakt dan de leuning....
een RUBBEREN leuning geeft geen stroom aan je. dus zelfs geen statische electriciteit zoals bij een autodeur oid....
ik ben ook altijd het zaadje, dus ik geloof je.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:45 schreef Poeke het volgende:
[..]
I hate to ruin the surprise.... ik krijg ALTIJD stroom van die rubberen leuning van roltrappen.... tevens ook autodeuren, kranen, deurlinken etc...![]()
Ik weet ook niet hoe het kan maar tis echt zo...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |