quoted for truthquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
En verder is het nog altijd zo dat er bij dit soort series vrijwel altijd fanboys zijn die zich diep beledigd voelen omdat de drol die hun prutsbandje ooit eens op plaat geperst heeft niet of amper wordt vermeld.
quote:The Smiths zijn de culthelden van de jaren '80 en vormen met The Stone Roses de basis voor de het latere succes van Brits Indië. Na de economische crises zorgt de komst van XTC dat de wereld er voor veel jongeren weer mooier uitziet, wat een psychedelische weerslag vindt in de muziek. Kleine onafhankelijke labels garanderen artistieke vrijheid en de bands kiezen aanvankelijk zelf hun arrogante en coole imago. De afstand tussen bands en publiek is klein. Maar dan komt het overweldigende monstersucces van Oasis. Indië rock wordt mainstream, gaat Britpop heten en wordt meer en meer een marketingcliché.
Ooohhh dat is precies de enige aflevering die ik gemist heb!!! Bedankt voor de info!!!!quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:14 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Volgende week op Canvas
deel 5/7 van Seven Ages of Rock
Deze vijfde aflevering gaat over het massale en wereldwijde succes van de rockmuziek in de jaren 1965-1993.
Groepen als Led Zeppelin, Kiss, The Police en U2 vulden moeiteloos megastadions en hadden een wezenlijke culturele, maatschappelijk en zelfs politieke invloed.
Ook Queen, Bruce Sprinsteen en Dire Straits komen in deze aflevering aan bod.
Indië rockquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:01 schreef Elusive het volgende:
kick! straks om 23.45 de laatste uit deze geweldige reeks
[..]
Ik heb er een aantal een tijd geleden via www.stage6.com gekeken, ik weet niet of ze er nu nog op staan.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:57 schreef tong80 het volgende:
Ok dus ik zal het nooit meer kunnen zien. * Huilt *
Even voor de duidelijkheid:quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:14 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Volgende week op Canvas
deel 5/7 van Seven Ages of Rock
Deze vijfde aflevering gaat over het massale en wereldwijde succes van de rockmuziek in de jaren 1965-1993.
Groepen als Led Zeppelin, Kiss, The Police en U2 vulden moeiteloos megastadions en hadden een wezenlijke culturele, maatschappelijk en zelfs politieke invloed.
Ook Queen, Bruce Sprinsteen en Dire Straits komen in deze aflevering aan bod.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |