Trio wat Brian graag wil.quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nog even, en ze slapen met zijn drieen in 1 bed
Alles voor dekking
Ah, en Huub mag dus niet mee doen, de bedoeling van 4 tegen 1?quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:14 schreef Py het volgende:
Lieke heeft met Jaap achter overlegd om iets te organiseren, een of andere mannencontest. Brian en Amanda mogen ook meedoen. Dat lijkt ze leuk. Vanavond of morgen gaan ze met zn vieren brainstormen.
Zoals? Door de douche heen rammen, Brian-style? Ze lijkt wel gek dat ze zich met die enge gozer inlaat.quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:18 schreef Rotterdammert het volgende:
Brian wil ook leuke dingen met lieke gaan doen
5 tegen 1, Mikey wordt ook meegesleept.quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:19 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ah, en Huub mag dus niet mee doen, de bedoeling van 4 tegen 1?
Dat zou speltechnisch de beste zet zijn. Als Lieke nu close met Brian gaat worden. Huub gaat compleet flippen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:18 schreef Rotterdammert het volgende:
Brian wil ook leuke dingen met lieke gaan doen
Jaap is met huubquote:Op donderdag 3 januari 2008 16:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
5 tegen 1, Mikey wordt ook meegesleept.
6 tegen 1 als je die halve zool van een Dimitri meerekent.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik weet dat HIV zelfs vier jaar kan duren. Dus Brrrr kan nog steeds symptomen krijgen van zijn douche-avontuurtje
Maar Lieke had het met Jaap georganiseerd en er mochten er 4 meedoen.quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:24 schreef Taurus het volgende:
[..]![]()
HIV kun je wel gewoon altijd testen hoor volgens mij.
Ik bergeep net dat het Jaap en Lieke waren die dit samen met achter overlegd hadden. En het is nu Lieke die Amanda en Brian erbij vraagt.quote:
Testen wel, maar volgens mij heb ik ergens gelezen dat het vier jaar kan duren voor het uit de test naar voren kan komen als je het hebt opgelopen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:24 schreef Taurus het volgende:
[..]![]()
Als we het alleen over HIV hebt dan heb je pas een betrouwbare uitslagen na 1 maand of langer na besmetting.quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:24 schreef Taurus het volgende:
[..]![]()
En Achter zal wel de hoop hebben dat Huub flipt en iets doet wat niet kan, zodat ze hem naar huis kunnen sturen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:19 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ah, en Huub mag dus niet mee doen, de bedoeling van 4 tegen 1?
Als ze ondertussen ook Amanda van Brian losweekt... (Lieke die een 'Jaapje' bij Brian en Amanda doet)quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:20 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zoals? Door de douche heen rammen, Brian-style? Ze lijkt wel gek dat ze zich met die enge gozer inlaat.
ze willen huub echt niet weg hebbenquote:Op donderdag 3 januari 2008 16:31 schreef blomst het volgende:
[..]
En Achter zal wel de hoop hebben dat Huub flipt en iets doet wat niet kan, zodat ze hem naar huis kunnen sturen.
Huub zou gewoon eens een paar weken moeten staken met tv maken.quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:31 schreef blomst het volgende:
[..]
En Achter zal wel de hoop hebben dat Huub flipt en iets doet wat niet kan, zodat ze hem naar huis kunnen sturen.
Daar zit ik ook mee. Hij is wel de populairste, dus zou je denken, ook goed voor de meeste kijkcijfers. En toch wordt hij nu geïsoleerd.quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:33 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
ze willen huub echt niet weg hebben
brian en amanda hebben het al eens gehad over een trio in de kooi...... zal lieke de gegadigde zijn en letterlijke dekking krijgenquote:Op donderdag 3 januari 2008 16:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nog even, en ze slapen met zijn drieen in 1 bed
Alles voor dekking
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |