Dilana, vuile kattenmoordenaar! Mikey, voed je hond eens fatsoenlijk op!quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien moet er maar eens een kaartje naar Mikey.
Ja, bijvoorbeeld. Of de inspectie van de DB een praatje met hem laten houden. 't Is namelijk wel verboden.quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Dilana, vuile kattenmoordenaar! Mikey, voed je hond eens fatsoenlijk op!
En nogal debiel om er trots op te zijn dat je huisdier andere huisdieren doodt.quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, bijvoorbeeld. Of de inspectie van de DB een praatje met hem laten houden. 't Is namelijk wel verboden.
Ik heb wel eens eerder zo'n lul gekend. En het erge was dat mijn vriendin haar bejaarde kat weg deed voor die lul. Hij leerde haar hond trouwens ook eenden doodbijten, vond ie stoer.quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:30 schreef mootie het volgende:
[..]
En nogal debiel om er trots op te zijn dat je huisdier andere huisdieren doodt.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:22 schreef Disana het volgende:
En alweer vertelt Mikey trots dat Dilana vooral goed is in het jagen op katten. In Amsterdam is echt geen kat veilig voor haar, als ze ze te pakken krijgt dan is het 'krk'.
Miky heeft niet zo veel om trots op te zijn in zijn leven. Dilana is zijn enige maatje en tevens zijn statussymbool.quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:30 schreef mootie het volgende:
[..]
En nogal debiel om er trots op te zijn dat je huisdier andere huisdieren doodt.
Jij komt ook niet verder als dit soort opmerkingen:Dquote:Op donderdag 3 januari 2008 17:28 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
Wat is het toch een smerige RAT, ik kan nog geen dier omleggen, maar die RAT in 10 seconden
quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:25 schreef Dark het volgende:
Morgen gaan A en B Quintin uit nodigen voor Lieke.
Kom op.. leuk toch.. Quintin wordt uitgenodigd en Lieke hoeft er niets voor te doen. Wie neemt er nou wie in de maling?quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:28 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
Wat is het toch een smerige RAT, ik kan nog geen dier omleggen, maar die RAT in 10 seconden
Jij denkt dat hij het verzint? Ik zou het wel willen geloven, maar ik doe het niet.quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:33 schreef Py het volgende:
[..]
Miky heeft niet zo veel om trots op te zijn in zijn leven. Dilana is zijn enige maatje en tevens zijn statussymbool.
Miky zal onder de straatjongens wel respect hebben gekregen met dit soort verhalen.
Miky komt uit een iets andere wereld dan wij.
Mon dieu, loopt hij straks weer op straat en dan ook nog kaal ook, met deze temperaturen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:36 schreef mootie het volgende:
Dat idiote mormel gaat Mikeys haar weer verven, dat is net 2 weken geleden gebeurd.
Ze praat ook extra hard tegen hem.quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:38 schreef pullup het volgende:
Amanda praat nog steeds tegen hem alsof het een kleuter is
Stuur dan ook een kaartje naar iedereen die een kat heeft. Namens alle muisjes en alle vogeltjes.quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien moet er maar eens een kaartje naar Mikey.
Ja als Brian hem nou een muts had gegeven ipv dat horloge dan had hij nog wat nuttigs gehadquote:Op donderdag 3 januari 2008 17:39 schreef maril het volgende:
[..]
Mon dieu, loopt hij straks weer op straat en dan ook nog kaal ook, met deze temperaturen.
Ik mag wel uitkijken als ik als stoeipoes de straat op ga.quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Dilana, vuile kattenmoordenaar! Mikey, voed je hond eens fatsoenlijk op!
Nee, ik denk niet dat hij het verzint. Ik denk dat Miky vanuit zijn belevingswereld echt verwacht respect te krijgen met dit soort verhalen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij denkt dat hij het verzint? Ik zou het wel willen geloven, maar ik doe het niet.
Mikey gaat op straat ook vast respect krijgen met zijn net geverfde wenkbrauwenquote:Op donderdag 3 januari 2008 17:43 schreef Py het volgende:
[..]
Nee, ik denk niet dat hij het verzint. Ik denk dat Miky vanuit zijn belevingswereld echt verwacht respect te krijgen met dit soort verhalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |