Inderdaad, gewoon in beton gegoten, in de stoeprand!!!quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:01 schreef Jewscky1 het volgende:
Wie wil er nou z,on snol als die Amanda alles is nep,dat hoort in de stoeprand,
Inderdaad, in de stoeprand er mee..quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:01 schreef Jewscky1 het volgende:
Wie wil er nou z,on snol als die Amanda alles is nep,dat hoort in de stoeprand,
Dat was de intro om Miky tegen Lieke op te stoken. Maar Miky vindt Lieke aardig zegt ie.quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:04 schreef Disana het volgende:
Huub spreekt Mikey aan op het feit dat het wel mooi is dat hij altijd een mening over mensen heeft, maar dat hij die altijd achter de rug van die mensen om uitspreekt.
Ik denk niet dat Mr. T dat een leuk idee gaat vindenquote:Op donderdag 3 januari 2008 17:14 schreef Dark het volgende:
Als Amanda mee mag naar een optreden, gaan A en B zoenen op het podium, ze gaan het publiek oproepen om mee te doen.
Ook wil Brian een boobies en billencontest op het podium houdem met Amanda als jury.........
Ja, hij vond haar eerst onmenselijk, maar omdat ze voor hem een brief naar haar vader heeft geschreven, vindt hij haar nu wel menselijk. Het woord 'aardig' heeft ie volgens mij niet gebruikt. Zo wast de ene opportunistische hand de anderequote:Op donderdag 3 januari 2008 17:15 schreef Py het volgende:
[..]
Dat was de intro om Miky tegen Lieke op te stoken. Maar Miky vindt Lieke aardig zegt ie.
Huub probeerde Miky nog in de mond te leggen dat hij Lieke 'achterbaks' zou hebben genoemd. Maar Miky en Jaap ontkennen dat.
Miky's kinderhand is snel gevuldquote:Op donderdag 3 januari 2008 17:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, hij vond haar eerst onmenselijk, maar omdat ze voor hem een brief naar haar vader heeft geschreven, vindt hij haar nu wel menselijk. Het woord 'aardig' heeft ie volgens mij niet gebruikt. Zo wast de ene opportunistische hand de andere
quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:21 schreef Dark het volgende:
Brian wil buiten gaan draaien terwijl Amanda erotisch paaldanst, hij denkt dat dat veel geld op zal brengen. Multitalent Brian, noemt hij zichzelf
Brian wil niet dat A met haar schaamlappen te zien zijn tijdens het erotisch paaldansen.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:22 schreef Disana het volgende:
En alweer vertelt Mikey trots dat Dilana vooral goed is in het jagen op katten. In Amsterdam is echt geen kat veilig voor haar, als ze ze te pakken krijgt dan is het 'krk'.
Wat is het toch een smerige RAT, ik kan nog geen dier omleggen, maar die RAT in 10 secondenquote:Op donderdag 3 januari 2008 17:24 schreef Dark het volgende:
Brian tegen A - Om het even helemaal af te ronden.......ik weet mijn rol voor morgen, maar ga dat nog niet uitleggen aan jou en kijkt even of er iemand staat af te luisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |