Niets van gezien. Maar ze is ook een tijd niet in beeld geweest.quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:40 schreef blomst het volgende:
Lieke zou vandaag achter de ouders van Mike aan, heeft ze dat nog gedaan?
Ik begrijp dat dat hem aanspreekt want zo hoeft hij geen verantwoordelijkgeid te nemen voor zijn falen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:43 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Miky citeert uit de Veronicagids: 'Succes overkomt je, dat kun je niet creëren.'
Miky vindt dat een mooie uitspraak.
Alleen als ze zeker zou weten dat het dan in de uitzending zou komen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:40 schreef blomst het volgende:
Lieke zou vandaag achter de ouders van Mike aan, heeft ze dat nog gedaan?
Van niets tot weinig doen wordt je ontzettend moe/lui, dat zag je bij BB ook telkens, daar deden ze het liefst ook de hele dag niets dan maffen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:34 schreef mazaru het volgende:
Huub wil een half uurtje slapen. Hij gaat het vragen.
Ik snap daar geen bal van. Die gasten zijn allemaal onder de dertig, en ze hebben slaap nodig alsof ze bejaard zijn.
En ze worden ook met de dag luier.quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van niets tot weinig doen wordt je ontzettend moe/lui, dat zag je bij BB ook telkens, daar deden ze het liefst ook de hele dag niets dan maffen.
En daarvoor zijn ze al tijdens de film op de bank in slaap gevallenquote:Op donderdag 3 januari 2008 16:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
En ze worden ook met de dag luier.
In het weekend komen ze om half zes 's avonds uit bed, wensen elkaar een "goedemorgen"![]()
En liggen om 11 uur weer in bed.
En dan zijn wij nog zo gek om te gaan betalen voor de streamsquote:Op donderdag 3 januari 2008 16:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En daarvoor zijn ze al tijdens de film op de bank in slaap gevallen
Is beter voor Miky's gemoedsrust om zo te denken. Een confrontatie met eigen verantwoordlijkheid, zal zijn totaal afgebroken zelfvertrouwen geen goed doen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:47 schreef kit2u het volgende:
[..]
Ik begrijp dat dat hem aanspreekt want zo hoeft hij geen verantwoordelijkgeid te nemen voor zijn falen.
De uitspraak reduceert succes tot toeval. Succes kan je echter afdwingen. Hard werken Mikey, hard werken.
Ik vindt het niet zo vreemd dat ze moe zijn. De feestjes en DGK stress hakken erinquote:Op donderdag 3 januari 2008 16:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En daarvoor zijn ze al tijdens de film op de bank in slaap gevallen
Hear hearquote:Op donderdag 3 januari 2008 16:47 schreef kit2u het volgende:
[..]
Ik begrijp dat dat hem aanspreekt want zo hoeft hij geen verantwoordelijkgeid te nemen voor zijn falen.
De uitspraak reduceert succes tot toeval. Succes kan je echter afdwingen. Hard werken Mikey, hard werken.
Dan wel een malloot met een weerzinwekkende smaak.quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:54 schreef Deisyy het volgende:
Lieke krijgt per post van een fan een boek van Anne Geddes en een cd van Celine Dion.
Je moet toch wel een mallotige fan zijn om dat allemaal te sturen.
Een mallotige fan dusquote:Op donderdag 3 januari 2008 16:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan wel een malloot met een weerzinwekkende smaak.![]()
Anne Geddes en Celine Dion.
Dat vind ik niet zo verrassend eigenlijk. Die gaat vast uit haar dak op Celine.quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lieke kwam er in ieder geval bijna op klaar.
GMTAquote:Op donderdag 3 januari 2008 16:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan wel een malloot met een weerzinwekkende smaak.![]()
Anne Geddes en Celine Dion.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:01 schreef Jewscky1 het volgende:
Wie wil er nou z,on snol als die Amanda alles is nep,dat hoort in de stoeprand.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |