abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55737144
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 01:29 schreef maril het volgende:

[..]

ssssst straks komt ze binnen, met opdrachten natuurlijk.
Ik mag toch hopen dat ze niet terugkomt, het is drie januari
pi_55737149
wat is lieke aam het bellen?
pi_55737154
Het spijt mij verschrikkelijk maar ik vind Lieke een verschrikkelik gedrocht.....echt. Wanneer je zo met gevoelens kunt spelen van iemand.....ben je een robot...een chippie erin en je gedraagt je er naar.....
Huub is ook zeker niet heilig....maar....voor zover ik het uit de "lurkstand'" kan bekijken eerlijker dan Liekepiek....
Eis veel van jezelf, verwacht weinig van anderen, dat bespaart je veel ergernis. ♥
************http://blondt1967.hyves.nl/***********
pi_55737158
En weer hebben Amanda en Brian het makkelijk.En toch blijf ik hopen.
  † In Memoriam † donderdag 3 januari 2008 @ 01:33:06 #98
137949 Disana
pi_55737160
Wie of waarover gaat Lieke bellen? (was even weg)
pi_55737161
met wie belt Lieke?
pi_55737176
jaap en lieke naar achter, bespreking over of ze goed hebben gespeeld
pi_55737180
Lieke is naar achter.
We are all going to hell, and I am driving the bus.
  donderdag 3 januari 2008 @ 01:34:51 #102
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_55737186
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 01:33 schreef kit2u het volgende:
met wie belt Lieke?
Ik hoop voor haar 24 uur
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_55737189
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 01:34 schreef Guuskeee het volgende:
jaap en lieke naar achter
Alleen Lieke, Jaap checked even wat ze gaat doen.
Maar opvallend, Lieke gaat bellen, wordt weer teruggebeld en gaat dan naar achter
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_55737193
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 01:32 schreef rooie3 het volgende:
En weer hebben Amanda en Brian het makkelijk.En toch blijf ik hopen.
Amanda en Brain borduren voort op het Lieke en Huub syndroom......dom lullen en easy going...
Eis veel van jezelf, verwacht weinig van anderen, dat bespaart je veel ergernis. ♥
pi_55737197
quote:
Gut, toevallig?
  † In Memoriam † donderdag 3 januari 2008 @ 01:35:47 #106
137949 Disana
pi_55737200
quote:

Jaap dus niet, want die horen we nog.
pi_55737201
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 01:35 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Maar opvallend, Lieke gaat bellen, wordt weer teruggebeld en gaat dan naar achter
ja en jaap stond meteen op en liep achter zeur aan dus ik d8 die gaat mee naar 8er
pi_55737206
Mischien is Lieke naar achter voor de lik van Huub?
pi_55737211
quote:
Sure

Taruste
pi_55737241
en waar is jaap nu dan?
  † In Memoriam † donderdag 3 januari 2008 @ 01:37:57 #111
137949 Disana
pi_55737242
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 01:35 schreef ToughLove het volgende:

Mischien is Lieke naar achter voor de lik van Huub?
Ze is vrijwel meteen weer terug, dus ik kan er niets van maken.
  donderdag 3 januari 2008 @ 01:38:04 #112
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55737244
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 01:22 schreef tipsch het volgende:

[..]

Huub net tegen Lieke:
Sylvia ging weg en jij kwam er en in als mijn ultieme dekking. Dat heb jij mij altijd kwalijk genomen.

Deze koers van zure Lieke richting B&A, gestimuleerd door de FEBO, is bedroevend. Zeer onlogisch als je DGK al wat langer volgt.
Thanks was ik bijna vergeten. Eerder op de avond had ik nog gemeld dat ik vermoedde dat Huub een rol speelde bij het vertrek van Sylvia en de komst van Lieke. Ik begrijp nu ook wel de boosheid van Sylvia en dat ze haar geen zoen heeft gegeven. Sylvia wist de reden van haar vertrek maar had moeite me de manier van komst van Lieke. Ik begrijp nu ook dat Natsia dat wist. Natasia was misschien wel oprecht kwaad over Sylvia's vertrek waar ze het steeds beter mee leek te kunnen vinden.

Lieke is dus ook akkoord gegaan met een ultieme dekking van Huub. Dat betekend dus niet dat ze voor dekking moest neuken. Maar tja als je het al eerder op de streams gedaan hebt dan is het wel erg gemakkelijk allemaal. De febo zal ook wel gedacht hebben mooie tv en ultiemer kan dus niet.

Maar hoe nu verder. Waarom valt nu de ultieme dekking weg? Ik denk omdat er een nieuwe miljonair komt. Huub zal met die moeten spelen omdat het inbrengen van een nieuwe dus geen zin heeft. Lieke moet dus wel breken met Huub. Huub begrijpt het niet maar ik denk dat Jaap Huub er niet zal uitstemmen voordat de nieuwe er is. En dan wordt het weer 2 + 2 + 2 en kunnen we nog een paar maandjes door. Lieke mag zich losmaken uit een relatie waar zij in is gerold en waar zij steeds minder haar ei in kwijt kan. Ze gaf al aan dat ze niet lekker in de relatie zat. Ik denk dat ze te lang gedaan heeft alsof ze dacht dat het wel wat zou worden. Daarin is ze haar eigen gevoel voorbij gegaan en voel ik een stuk nepheid.

Mijn vraag is eigenlijk wat weet Lieke allemaal? Heeft Jaap gelijk dat Lieke misschien meer weet? In dat geval wordt Huub denk ik op een nare manier geplayed door de febo.

Amanda: Wie is Chantal?

pi_55737268
En Huub ook naar achter.
  † In Memoriam † donderdag 3 januari 2008 @ 01:39:36 #115
137949 Disana
pi_55737270
Huub nu ook naar achter na een belletje, zo te zien.
pi_55737290
Het optreden van Brian van vanavond sloeg weer helemaal nergens op. Amanda probeerde zich nog goed in de discussie te mengen. Brian zat alleen maar om zich heen te kijken en te geeuwen...
Hij zal wel moe zijn, want hij heeft de afgelopen tijd niets anders gedaan dan geslapen
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_55737300
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 01:38 schreef ToughLove het volgende:
Brian komt heel trots naar Amanda toe en vertelt dat hij het gesprek tussen Huub en Jaap in de private heeft afgeluisterd (het uitnodigen van Chantal en Katie).

Amanda: Wie is Chantal?

Brain is ook een "stoere" loser......toch....
pi_55737308
Brian legt mens erger je niet uit.
pi_55737314
Mikey is kort maar krachtig:"Lieke staat zwak............tijd voor een nieuwe millionaire....."
Als je bij de groenteboer staat, word je òòk gemanipuleerd.
  donderdag 3 januari 2008 @ 01:42:32 #120
168813 Marieke_B
hoe blijven we bij elkaar?
pi_55737315
Maar Lieke heeft Huub ook geslagen?
De cursus "Omgaan met teleurstellingen" gaat helaas niet door.
  donderdag 3 januari 2008 @ 01:42:42 #121
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55737317
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 01:35 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ze blij waren dat er verteld is dat Lieke aan Huub beloofd was als ultieme dekking.
  donderdag 3 januari 2008 @ 01:42:42 #122
186734 ikpikhetnietmeer
Villalux = incognito
pi_55737318
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 01:38 schreef akveor het volgende:

[..]

Thanks was ik bijna vergeten. Eerder op de avond had ik nog gemeld dat ik vermoedde dat Huub een rol speelde bij het vertrek van Sylvia en de komst van Lieke. Ik begrijp nu ook wel de boosheid van Sylvia en dat ze haar geen zoen heeft gegeven. Sylvia wist de reden van haar vertrek maar had moeite me de manier van komst van Lieke. Ik begrijp nu ook dat Natsia dat wist. Natasia was misschien wel oprecht kwaad over Sylvia's vertrek waar ze het steeds beter mee leek te kunnen vinden.

Lieke is dus ook akkoord gegaan met een ultieme dekking van Huub. Dat betekend dus niet dat ze voor dekking moest neuken. Maar tja als je het al eerder op de streams gedaan hebt dan is het wel erg gemakkelijk allemaal. De febo zal ook wel gedacht hebben mooie tv en ultiemer kan dus niet.

Maar hoe nu verder. Waarom valt nu de ultieme dekking weg? Ik denk omdat er een nieuwe miljonair komt. Huub zal met die moeten spelen omdat het inbrengen van een nieuwe dus geen zin heeft. Lieke moet dus wel breken met Huub. Huub begrijpt het niet maar ik denk dat Jaap Huub er niet zal uitstemmen voordat de nieuwe er is. En dan wordt het weer 2 + 2 + 2 en kunnen we nog een paar maandjes door. Lieke mag zich losmaken uit een relatie waar zij in is gerold en waar zij steeds minder haar ei in kwijt kan. Ze gaf al aan dat ze niet lekker in de relatie zat. Ik denk dat ze te lang gedaan heeft alsof ze dacht dat het wel wat zou worden. Daarin is ze haar eigen gevoel voorbij gegaan en voel ik een stuk nepheid.

Mijn vraag is eigenlijk wat weet Lieke allemaal? Heeft Jaap gelijk dat Lieke misschien meer weet? In dat geval wordt Huub denk ik op een nare manier geplayed door de febo.
das teminste een cos....helemaal mee eens! NU
pi_55737321
Wattefuck doet Mikey
pi_55737326
Redactie laat Huub effe mee kijken met Amanda en Brian.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')