Ik mag toch hopen dat ze niet terugkomt, het is drie januariquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:29 schreef maril het volgende:
[..]
ssssst straks komt ze binnen, met opdrachten natuurlijk.
Ik hoop voor haar 24 uurquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:33 schreef kit2u het volgende:
met wie belt Lieke?
Alleen Lieke, Jaap checked even wat ze gaat doen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:34 schreef Guuskeee het volgende:
jaap en lieke naar achter
Amanda en Brain borduren voort op het Lieke en Huub syndroom......dom lullen en easy going...quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:32 schreef rooie3 het volgende:
En weer hebben Amanda en Brian het makkelijk.En toch blijf ik hopen.
Gut, toevallig?quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:34 schreef Guuskeee het volgende:
jaap en lieke naar achter, bespreking over of ze goed hebben gespeeld
Jaap dus niet, want die horen we nog.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:34 schreef Guuskeee het volgende:
ja en jaap stond meteen op en liep achter zeur aan dus ik d8 die gaat mee naar 8erquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:35 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Alleen Lieke, Jaap checked even wat ze gaat doen.
Maar opvallend, Lieke gaat bellen, wordt weer teruggebeld en gaat dan naar achter
Surequote:Op donderdag 3 januari 2008 01:34 schreef Guuskeee het volgende:
Ze is vrijwel meteen weer terug, dus ik kan er niets van maken.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:35 schreef ToughLove het volgende:
Mischien is Lieke naar achter voor de lik van Huub?
Thanks was ik bijna vergeten. Eerder op de avond had ik nog gemeld dat ik vermoedde dat Huub een rol speelde bij het vertrek van Sylvia en de komst van Lieke. Ik begrijp nu ook wel de boosheid van Sylvia en dat ze haar geen zoen heeft gegeven. Sylvia wist de reden van haar vertrek maar had moeite me de manier van komst van Lieke. Ik begrijp nu ook dat Natsia dat wist. Natasia was misschien wel oprecht kwaad over Sylvia's vertrek waar ze het steeds beter mee leek te kunnen vinden.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:22 schreef tipsch het volgende:
[..]
Huub net tegen Lieke:
Sylvia ging weg en jij kwam er en in als mijn ultieme dekking. Dat heb jij mij altijd kwalijk genomen.
Deze koers van zure Lieke richting B&A, gestimuleerd door de FEBO, is bedroevend. Zeer onlogisch als je DGK al wat langer volgt.
Brain is ook een "stoere" loser......toch....quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:38 schreef ToughLove het volgende:
Brian komt heel trots naar Amanda toe en vertelt dat hij het gesprek tussen Huub en Jaap in de private heeft afgeluisterd (het uitnodigen van Chantal en Katie).
Amanda: Wie is Chantal?
Ik denk niet dat ze blij waren dat er verteld is dat Lieke aan Huub beloofd was als ultieme dekking.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:35 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Alleen Lieke, Jaap checked even wat ze gaat doen.
Maar opvallend, Lieke gaat bellen, wordt weer teruggebeld en gaat dan naar achter
das teminste een cos....helemaal mee eens! NUquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Thanks was ik bijna vergeten. Eerder op de avond had ik nog gemeld dat ik vermoedde dat Huub een rol speelde bij het vertrek van Sylvia en de komst van Lieke. Ik begrijp nu ook wel de boosheid van Sylvia en dat ze haar geen zoen heeft gegeven. Sylvia wist de reden van haar vertrek maar had moeite me de manier van komst van Lieke. Ik begrijp nu ook dat Natsia dat wist. Natasia was misschien wel oprecht kwaad over Sylvia's vertrek waar ze het steeds beter mee leek te kunnen vinden.
Lieke is dus ook akkoord gegaan met een ultieme dekking van Huub. Dat betekend dus niet dat ze voor dekking moest neuken. Maar tja als je het al eerder op de streams gedaan hebt dan is het wel erg gemakkelijk allemaal. De febo zal ook wel gedacht hebben mooie tv en ultiemer kan dus niet.
Maar hoe nu verder. Waarom valt nu de ultieme dekking weg? Ik denk omdat er een nieuwe miljonair komt. Huub zal met die moeten spelen omdat het inbrengen van een nieuwe dus geen zin heeft. Lieke moet dus wel breken met Huub. Huub begrijpt het niet maar ik denk dat Jaap Huub er niet zal uitstemmen voordat de nieuwe er is. En dan wordt het weer 2 + 2 + 2 en kunnen we nog een paar maandjes door. Lieke mag zich losmaken uit een relatie waar zij in is gerold en waar zij steeds minder haar ei in kwijt kan. Ze gaf al aan dat ze niet lekker in de relatie zat. Ik denk dat ze te lang gedaan heeft alsof ze dacht dat het wel wat zou worden. Daarin is ze haar eigen gevoel voorbij gegaan en voel ik een stuk nepheid.
Mijn vraag is eigenlijk wat weet Lieke allemaal? Heeft Jaap gelijk dat Lieke misschien meer weet? In dat geval wordt Huub denk ik op een nare manier geplayed door de febo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |