Die voorwaarde moest er natuurlijk wel zijn. Anders zou alles wat Huub met Sylvia had opgebouwd in één klap verdwenen zijn.quote:Op donderdag 3 januari 2008 03:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat laatste is waar, Brian en Amanda brengen helemaal weinig. Begrijp ik ook niet zo goed waarom die gewoon daar kunnen blijven zitten niets te doen.
Overigens, voor de duidelijkheid, ik vind dat Lieke ook niet altijd schone handen heeft gehad. Het wegpesten van Erik, daar deed ze ook volop aan mee.
Over die voorwaarde, ultieme backup, hoe kan iemand die nu ooit gegeven hebben. Je gaf zoeven zelf ook al aan dat achter wel uitmaakt wie er blijft of wie er komt
Ik ga hetzelfde doen. Welterustenquote:Op donderdag 3 januari 2008 03:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik ga d'r eens een nachtje over slapen......
Ben het er niet mee eens ze houdt de gemoederen erg bezig in dat huis, en ze is heel koel en berekenend eronder het is niet mijn type mens waar ik mee om zou willen gaan, maar om het spel in dat huis te spelen is ze goed. ze kan redelijk veel hebben.(ik zou bij zoveel tegenstand soms 5 tegen 1 en in het verleden 6-2 allang jankend de poort uit zijn gelopen)quote:Op donderdag 3 januari 2008 03:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
Sylvia was wel degelijk Huub's ultieme dekking. Dat de programmamakers met Sylvia geen programma konden maken, ligt toch echt aan hunzelf. Mag ik je er op wijzen dat Lieke zich voornamelijk met reiki, yoga en paardjes bezig houdt. Niet erg anders dan Sylvia. Al met al voert ze geen fuck meer uit dan Sylvia destijds.
Zo af en toe moet je er indaad ff uit anders hou je het niet vol om naar die farce te kijken.quote:Op donderdag 3 januari 2008 08:22 schreef marky het volgende:
Ik heb er eigenlijk geen zin meer in. Het kan niet zijn dat huub zo dom is dat hij met Lieke wil blijven spelen. Iedereen zou het accepteren als hij haar eruit zou spelen. Dit is wederon een opzetje van achter. Ik heb er geen zin meer in. Ik hou er maar weer eens voor een tijdje mee op.
Missschien werkt het voor jou als je ff niet meer kijkt.quote:Op donderdag 3 januari 2008 02:10 schreef Guuskeee het volgende:
wie kan er lieke een brief met antrax sturen? zou heel fijn zijn
Dat doen RATTEN nou 1 maalquote:Op donderdag 3 januari 2008 09:23 schreef T-lex het volgende:
Palma is binnen...en loopt eerst ff naar B&A die tot 2 minuten geleden nog aan het rampeneren waren.![]()
Ze zal wel ff de streams gekeken hebben achter...en gewacht hebben tot ze klaar waren.
Ze doen anders dingen (verzinnen van brief) waar huub(tegenstander) helemaal para van wordt, was mooie tv gisteravond.quote:Op donderdag 3 januari 2008 03:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat laatste is waar, Brian en Amanda brengen helemaal weinig. Begrijp ik ook niet zo goed waarom die gewoon daar kunnen blijven zitten niets te doen.
Laat je toch niets wijs maken,zeker een fan van die RAT?een ander moet het opknappen, en zelf buiten schot blijven,quote:Op donderdag 3 januari 2008 09:31 schreef maril het volgende:
[..]
Ze doen anders dingen (verzinnen van brief) waar huub(tegenstander) helemaal para van wordt, was mooie tv gisteravond.
Maril is geen fan van Brian.... maar hij heeft wel gelijk het plannetje was van Brian (de nepbrief) en heeft goed gewerkt ..... tuurlijk loopt het weer op zijn Brians; zelf zoveel mogelijk buiten schot blijven en das behoorlijk ergerlijkquote:Op donderdag 3 januari 2008 09:37 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
Laat je toch niets wijs maken,zeker een fan van die RAT?een ander moet het opknappen, en zelf buiten schot blijven,
Het is jammer dat er geen RATTEN afbeelding is.
Kinderachtige manier van jou, NEE IK BEN GEENFAN VAN BRAIN, MAAR ZEER ZEKER NIET VAN DIE ANDERE GENAAMD HUUB, EN IK ZIE WAT IK ZIE EN HOOR WAT IK HOOR.quote:Op donderdag 3 januari 2008 09:37 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
Laat je toch niets wijs maken,zeker een fan van die RAT?een ander moet het opknappen, en zelf buiten schot blijven,
Het is jammer dat er geen RATTEN afbeelding is.
Ook al ben ik een potjequote:Op donderdag 3 januari 2008 09:44 schreef Desii het volgende:
[..]
Maril is geen fan van Brian.... maar zijheeft wel gelijk het plannetje was van Brian (de nepbrief) en heeft goed gewerkt ..... tuurlijk loopt het weer op zijn Brians; zelf zoveel mogelijk buiten schot blijven en das behoorlijk ergerlijk
Buiten schot blijven is gewoon slim spelen...quote:Op donderdag 3 januari 2008 09:44 schreef Desii het volgende:
[..]
Maril is geen fan van Brian.... maar hij heeft wel gelijk het plannetje was van Brian (de nepbrief) en heeft goed gewerkt ..... tuurlijk loopt het weer op zijn Brians; zelf zoveel mogelijk buiten schot blijven en das behoorlijk ergerlijk
Ben ook geen Huub fan,kan alleen giftig worden van die RAT,Sorry het was niet zo bedoeld om jou te krenken.quote:Op donderdag 3 januari 2008 09:58 schreef maril het volgende:
[..]
Kinderachtige manier van jou, NEE IK BEN GEENFAN VAN BRAIN, MAAR ZEER ZEKER NIET VAN DIE ANDERE GENAAMD HUUB, EN IK ZIE WAT IK ZIE EN HOOR WAT IK HOOR.
Ben niet haatdragend dus okèquote:Op donderdag 3 januari 2008 10:24 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
Ben ook geen Huub fan,kan alleen giftig worden van die RAT,Sorry het was niet zo bedoeld om jou te krenken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |