abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55738551
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 03:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Dat laatste is waar, Brian en Amanda brengen helemaal weinig. Begrijp ik ook niet zo goed waarom die gewoon daar kunnen blijven zitten niets te doen.

Overigens, voor de duidelijkheid, ik vind dat Lieke ook niet altijd schone handen heeft gehad. Het wegpesten van Erik, daar deed ze ook volop aan mee.

Over die voorwaarde, ultieme backup, hoe kan iemand die nu ooit gegeven hebben. Je gaf zoeven zelf ook al aan dat achter wel uitmaakt wie er blijft of wie er komt
Die voorwaarde moest er natuurlijk wel zijn. Anders zou alles wat Huub met Sylvia had opgebouwd in één klap verdwenen zijn.

Hoe het met Eric is gelopen, vind ik helemaal een raar verhaal. Ik kan me goed herinneren dat het juist Lieke was die Huub tegen Eric heeft opgezet. Langzaam wordt nu ook duidelijk dat dat nog hoorde bij de vervanging van Sylvia (Huub's backup mocht ook weer niet tè worden).
Ik vond dat Eric toch behoorlijk veel toevoegde in DGK, maar goed..

Ik ben erg benieuwd wat de redactie gaat doen tegen dat rotsvaste kutkoppel Brian en Amanda. Volgns mij kunnen ze daar niets meer tegen beginnen

[ Bericht 4% gewijzigd door tipsch op 03-01-2008 03:53:17 ]
pi_55738589
Ik ga d'r eens een nachtje over slapen......
pi_55738597
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 03:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik ga d'r eens een nachtje over slapen......
Ik ga hetzelfde doen. Welterusten
pi_55738794
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 03:52 schreef tipsch het volgende:

[..]

Ik ga hetzelfde doen. Welterusten
Ik ook!
  donderdag 3 januari 2008 @ 08:22:49 #280
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_55739195
Ik heb er eigenlijk geen zin meer in. Het kan niet zijn dat huub zo dom is dat hij met Lieke wil blijven spelen. Iedereen zou het accepteren als hij haar eruit zou spelen. Dit is wederon een opzetje van achter. Ik heb er geen zin meer in. Ik hou er maar weer eens voor een tijdje mee op.
pi_55739507
Goeie morgen..
B&A beginnen de dag met wat "gerommel" onder de dekens geloof ik.

Edit: Maak daar maar een "ochtendwip" van..
pi_55739609
Goedemorgen.
pi_55739616
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 03:37 schreef tipsch het volgende:

[..]

Sylvia was wel degelijk Huub's ultieme dekking. Dat de programmamakers met Sylvia geen programma konden maken, ligt toch echt aan hunzelf. Mag ik je er op wijzen dat Lieke zich voornamelijk met reiki, yoga en paardjes bezig houdt. Niet erg anders dan Sylvia. Al met al voert ze geen fuck meer uit dan Sylvia destijds.
Ben het er niet mee eens ze houdt de gemoederen erg bezig in dat huis, en ze is heel koel en berekenend eronder het is niet mijn type mens waar ik mee om zou willen gaan, maar om het spel in dat huis te spelen is ze goed. ze kan redelijk veel hebben.(ik zou bij zoveel tegenstand soms 5 tegen 1 en in het verleden 6-2 allang jankend de poort uit zijn gelopen)
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_55739635
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 08:22 schreef marky het volgende:
Ik heb er eigenlijk geen zin meer in. Het kan niet zijn dat huub zo dom is dat hij met Lieke wil blijven spelen. Iedereen zou het accepteren als hij haar eruit zou spelen. Dit is wederon een opzetje van achter. Ik heb er geen zin meer in. Ik hou er maar weer eens voor een tijdje mee op.
Zo af en toe moet je er indaad ff uit anders hou je het niet vol om naar die farce te kijken.
pi_55739665
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 02:10 schreef Guuskeee het volgende:
wie kan er lieke een brief met antrax sturen? zou heel fijn zijn
Missschien werkt het voor jou als je ff niet meer kijkt.
pi_55739682
Palma is binnen...en loopt eerst ff naar B&A die tot 2 minuten geleden nog aan het rampeneren waren.
Ze zal wel ff de streams gekeken hebben achter...en gewacht hebben tot ze klaar waren.
  donderdag 3 januari 2008 @ 09:27:57 #287
197808 Jewscky1
Leven en laten leven...
pi_55739731
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 09:23 schreef T-lex het volgende:
Palma is binnen...en loopt eerst ff naar B&A die tot 2 minuten geleden nog aan het rampeneren waren.
Ze zal wel ff de streams gekeken hebben achter...en gewacht hebben tot ze klaar waren.
Dat doen RATTEN nou 1 maal
pi_55739784
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 03:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Dat laatste is waar, Brian en Amanda brengen helemaal weinig. Begrijp ik ook niet zo goed waarom die gewoon daar kunnen blijven zitten niets te doen.
Ze doen anders dingen (verzinnen van brief) waar huub(tegenstander) helemaal para van wordt, was mooie tv gisteravond.
pi_55739845
Amanda is in ieder geval goed wakker geschud door Brian...want ze is zelfs al uit bed.
Na nog ff tegen Brian aangekropen te zijn, is ze toch al vlot uit bed gegaan deze ochtend. Moet niet gekker worden, ze is zelfs al aangekleed. Verder nog weinig actie waarneembaar in de villa.
Brian heeft z'n uitslaapdag, dus die blijft voorlopig nog ff liggen.
  donderdag 3 januari 2008 @ 09:37:17 #290
197808 Jewscky1
Leven en laten leven...
pi_55739856
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 09:31 schreef maril het volgende:

[..]

Ze doen anders dingen (verzinnen van brief) waar huub(tegenstander) helemaal para van wordt, was mooie tv gisteravond.
Laat je toch niets wijs maken,zeker een fan van die RAT?een ander moet het opknappen, en zelf buiten schot blijven,
Het is jammer dat er geen RATTEN afbeelding is.
pi_55739948
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 09:37 schreef Jewscky1 het volgende:

[..]

Laat je toch niets wijs maken,zeker een fan van die RAT?een ander moet het opknappen, en zelf buiten schot blijven,
Maril is geen fan van Brian.... maar hij heeft wel gelijk het plannetje was van Brian (de nepbrief) en heeft goed gewerkt ..... tuurlijk loopt het weer op zijn Brians; zelf zoveel mogelijk buiten schot blijven en das behoorlijk ergerlijk
pi_55739994
Ik snap niet helemaal waarom verondersteld wordt dat Lieke met huub en Jaap 33% kans heeft op de winst.
Ze heeft de afgelopen dagen toch wel door gekregen dat Huub haar keihard zal laten vallen als hij met haar in de finale komt. Dus die 33% kans is er niet. Lieke heeft gisteren Huub over de zeik gekregen door bij Amanda te gaan zitten. En wat heeft ze nou helemaal gedaan. Een avond bij de vuurkorf in gezelschap van Dimitri, met daarbij inderdaad Brian en Amanda. Ze heeft niet lopen bedelen om backup en zal zich waarschijnlijk ook niet daartoe verlagen. Ze weet donders goed dat Amanda een spelletje speelt en dat Brian het niet aandurft om Lieke opdracht te geven tot iets. Brian is in zijn hart bang voor Lieke....
De opzet was Huub over de zeik krijgen en dat is gelukt.
Go Lieke
pi_55740076
Ivar is der weer
pi_55740143
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 09:37 schreef Jewscky1 het volgende:

[..]

Kinderachtige manier van jou, NEE IK BEN GEENFAN VAN BRAIN, MAAR ZEER ZEKER NIET VAN DIE ANDERE GENAAMD HUUB, EN IK ZIE WAT IK ZIE EN HOOR WAT IK HOOR.
pi_55740158
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 09:44 schreef Desii het volgende:

[..]

Maril is geen fan van Brian.... maar zijheeft wel gelijk het plannetje was van Brian (de nepbrief) en heeft goed gewerkt ..... tuurlijk loopt het weer op zijn Brians; zelf zoveel mogelijk buiten schot blijven en das behoorlijk ergerlijk
Ook al ben ik een potje
pi_55740486
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 09:44 schreef Desii het volgende:

[..]

Maril is geen fan van Brian.... maar hij heeft wel gelijk het plannetje was van Brian (de nepbrief) en heeft goed gewerkt ..... tuurlijk loopt het weer op zijn Brians; zelf zoveel mogelijk buiten schot blijven en das behoorlijk ergerlijk
Buiten schot blijven is gewoon slim spelen...
Het is niet dat hij zelf niks gedaan heeft...sterker nog. Hij heeft heel de tijd Huub zitten voeren en doen. Dus hij heeft er zelf ook echt wel werk van gemaakt...en ja het heeft zeker gewerkt.
pi_55740507
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 09:59 schreef maril het volgende:

[..]

Ook al ben ik een potje
asjemenou
  donderdag 3 januari 2008 @ 10:24:48 #298
197808 Jewscky1
Leven en laten leven...
pi_55740565
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 09:58 schreef maril het volgende:

[..]

Kinderachtige manier van jou, NEE IK BEN GEENFAN VAN BRAIN, MAAR ZEER ZEKER NIET VAN DIE ANDERE GENAAMD HUUB, EN IK ZIE WAT IK ZIE EN HOOR WAT IK HOOR.
Ben ook geen Huub fan,kan alleen giftig worden van die RAT,Sorry het was niet zo bedoeld om jou te krenken.
pi_55740695
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 10:24 schreef Jewscky1 het volgende:

[..]

Ben ook geen Huub fan,kan alleen giftig worden van die RAT,Sorry het was niet zo bedoeld om jou te krenken.
Ben niet haatdragend dus okè
  Admin donderdag 3 januari 2008 @ 10:38:09 #300
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_55740813
Bedankt nachtstreamers, het was weer leuk om bij te lezen!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')