abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55738136
Bevreemd mij ook dat mensen zijn vergeten hoe Huub zijn spel altijd speelde. Ook tegen Lieke vertelde hij dat hij Jaap knalhard een oor zou aannaaien als het moment daar was. Ook tegen Jaap vertelde hij dat Jaap niet z'n vriend was.....Het kan verkeren, veroordeeld tot Jaap, vind hij Jaap nu z'n beste vriend......
pi_55738137
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 02:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ze loopt helemaal niet over....ze had gewoon een gezellige avond, zoals Huub dat wekelijks heeft met Brian, als ze samen op toneel staan. Ze speelt dan ook niet tegen Jaap, maar enkel een beetje tegen Huub, en heel terecht, omdat hij haar op het ene moment z'n grootste schat vindt en het andere moment haar uitmaakt voor teringhoer. Die gast spoort voor geen meter.
Ik vind dat verschil in intentie nou juist zo belangrijk om mee te nemen in een oordeel over of Lieke heult met de vijand.
Lieke heeft daar vorige nacht uitgebreid over gesproken. Als het aan haar ligt zal Huub hangen.
  donderdag 3 januari 2008 @ 02:41:02 #253
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55738141
Gessellug
Op donderdag 3 januari 2008 02:40 schreef tipsch het volgende:

[..]

Ik vind dat verschil in intentie nou juist zo belangrijk om mee te nemen in een oordeel over of Lieke heult met de vijand.
Je moet wel in ogenschouw nemen dat Lieke nu haar eigen spel speelt. Er zelf invulling aan moet en aan gaat geven. Ze wilde in aanvang wel met Huub en Jaap spelen na haar breuk met Huub, maar Huub heeft dat zelf om zeep geholpen met zijn voortdurende gedram en door haar niet met rust te laten.

Ze zoekt nu gewoon haar eigen weg......en probeert ook wat plezier te hebben zo links en rechts. En ja, dan kom je als redelijk snel bij Amanda uit in haar geval.
pi_55738153
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 02:39 schreef Guuskeee het volgende:

[..]

dat is je beste antwoord?

kinders, ik ga slapen! twas een gezellige stream-avond en tot de volgende keer!
Het antwoordt was al door Neemmijnietserieus gegeven.
Ze is niet overgelopen.
En hoe kun je dit nu vergelijken met de oorlog ?
Haar leven hangt er niet vanaf.
  donderdag 3 januari 2008 @ 02:46:32 #256
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55738162
Nou het was een interessante streamdag. Ik was erg gefrustreerd vandaag. Maar ik heb me wijs gemaakt dat ik het een beetje snap. Lieke is voor mij na vandaag iets minder de bitch. Ik denk het dekkingsverhaal een beetje te snappen. En ook de entree van Lieke. Het enige waar ik mee zit: Wat weten Lieke en Jaap en waarom weet Huub minder tot niets? Er worden rare spelletjes gespeeld achter. Ben benieuwd wat er staat te gebeuren als de oliebollen op zijn.
pi_55738173
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 02:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Je moet wel in ogenschouw nemen dat Lieke nu haar eigen spel speelt. Er zelf invulling aan moet en aan gaat geven. Ze wilde in aanvang wel met Huub en Jaap spelen na haar breuk met Huub, maar Huub heeft dat zelf om zeep geholpen met zijn voortdurende gedram en door haar niet met rust te laten.

Ze zoekt nu gewoon haar eigen weg......en probeert ook wat plezier te hebben zo links en rechts. En ja, dan kom je als redelijk snel bij Amanda uit in haar geval.
Ja, ze speelt nu haar eigen spel en kotst over degene die haar groot heeft gemaakt en gehouden. Dat is dus niet fraai. Ze verwijt Huub vanalles, wat reden voor haar is om vriendschap helemaal te verbreken. Brian en Amanda, die zij gehaat heeft omdat ze haar hebben geschopt, geslagen en vernederd, wordt niets meer verweten.

Dit van vanavond was niet in de eerste plaats om het pleziertje. Dat heeft ze in die nachtelijk praat met Jaap wel duidelijk gemaakt.

[ Bericht 0% gewijzigd door tipsch op 03-01-2008 02:54:48 ]
pi_55738182
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 02:46 schreef akveor het volgende:
Nou het was een interessante streamdag. Ik was erg gefrustreerd vandaag. Maar ik heb me wijs gemaakt dat ik het een beetje snap. Lieke is voor mij na vadaag iets minder de bitch. Ik denk het dekkingsverhaal een beetje te snappen. En ook de entree van Lieke. Het enige waar ik mee zit: Wat weet Lieke en Jaap en waarom weet Huub minder tot niets? Er worden rare spelletjes gespeeld achter. Ben benieuwd wat er staat te gebeuren als de oliebollen op zijn.
Vast staat natuurlijk dat niemand er uit vanwege programmatechnische redenen. Ik denk dat Huub weer dingen weet die Jaap en Lieke niet weten. Zo spelen ze achter die spelers tegen elkaar uit.
pi_55738216
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 02:48 schreef tipsch het volgende:

[..]

Ja, ze speelt nu haar eigen spel en kots over diegen die haar groot hebben gemaakt heen. Dat is dus niet fraai. Ze verwijt Huub vanalles, wat reden voor haar is om vriendschap helemaal te verbreken. Brian en Amanda, die zij gehaat heeft omdat ze haar hebben geschopt, geslagen en vooral gehaat, wordt niet meer verweten.

Dit van vanavond was niet in de eerste plaats om het pleziertje. Dat heeft ze in die nachtelijk praat met Jaap wel duidelijk gemaakt.
Huub kotst toch ook te pas en te onpas over iedereen heen Ze heeft dat alvast niet van een vreemde. En kijk ook eens naar hoe Huub en Brian tegenover elkaar hebben gestaan en hoe Huub nu met Brian omgaat. Je kunt daar ook geen kant op, je moet wel met elkaar door een deur....of weglopen.

Ze hebben daar immers allemaal boter op hun hoofd. En terecht, voor 2 miljoen euro wil ik ook wel wat boter op mijn hoofd.
  donderdag 3 januari 2008 @ 02:56:46 #261
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55738225
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 02:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Vast staat natuurlijk dat niemand er uit vanwege programmatechnische redenen. Ik denk dat Huub weer dingen weet die Jaap en Lieke niet weten. Zo spelen ze achter die spelers tegen elkaar uit.
Ik weet het is speculatief maar dat is de manier hoe ik DGK volg.
Ik ben tot zover: Lieke weet dat er een nieuwe komt en dat de backup bij Jaap, Lieke en Huub weg moet komen. Lieke ziet haar , terecht, kans schoon. Jaap weet dat ie Lieke niet weg mag stemmen in januari. Dat geeft twijfel bij Jaap. Twijfel en onzekerheid bij Huub. Lieke krijgt de vrijheid zich los te maken. Brian en Amanda reageren natuurlijk en palmen Lieke in. Denken ze. En hierdoor legt Lieke tevens een lijntje open naar Brian en Amanda voor stemmingen.
Ik ben benieuw hoe natuurlijk het over zal komen als de nieuwe er is.
  donderdag 3 januari 2008 @ 03:00:20 #262
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_55738249
Ga er ook vandoor, was wel een aardige stream avond ...... voorzichtige conclusie
van deze avond, Lieke en Huub hebben zich weer behoorlijk laten kennen, en Brian
en Amanda gaan weer vrolijk verder met vakantie vieren

Mogelijk komt één van deze gasten de kooi in als gastspeler, als je nog een
half uurtje wil lachen voor het slapen gaan:

http://www.rtl.nl/(vm=/sh(...)ulette.avi_plain.xml
.
pi_55738254
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 02:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Huub kotst toch ook te pas en te onpas over iedereen heen Ze heeft dat alvast niet van een vreemde. En kijk ook eens naar hoe Huub en Brian tegenover elkaar hebben gestaan en hoe Huub nu met Brian omgaat. Je kunt daar ook geen kant op, je moet wel met elkaar door een deur....of weglopen.

Ze hebben daar immers allemaal boter op hun hoofd. En terecht, voor 2 miljoen euro wil ik ook wel wat boter op mijn hoofd.
Goed, daar verschillen wij flink van mening. Je vergeet overigens nog inhoudelijk in te gaan op de verhoudingen Lieke/Huub en B&A van het verleden en Lieke's intenties van nu.
pi_55738279
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 02:56 schreef akveor het volgende:

[..]

Ik weet het is speculatief maar dat is de manier hoe ik DGK volg.
Ik ben tot zover: Lieke weet dat er een nieuwe komt en dat de backup bij Jaap, Lieke en Huub weg moet komen. Lieke ziet haar , terecht, kans schoon. Jaap weet dat ie Lieke niet weg mag stemmen in januari. Dat geeft twijfel bij Jaap. Twijfel en onzekerheid bij Huub. Lieke krijgt de vrijheid zich los te maken. Brian en Amanda reageren natuurlijk en palmen Lieke in. Denken ze. En hierdoor legt Lieke tevens een lijntje open naar Brian en Amanda voor stemmingen.
Ik ben benieuw hoe natuurlijk het over zal komen als de nieuwe er is.
De grap is dat Jaap helemaal niet twijfelt. Zolang je namelijk TV maakt, ben je belangrijk voor het programma en blijf je gewoon. En Jaap weet dat hij het goed doet, weet dat hij zich daarom geen zorgen hoeft te maken. Huub vind ik wel nerveus, volgens mij omdat hij niet meer kan brengen wat hij een jaar geleden bracht, geweld mag immers niet meer. Veel andere dingen kan hij niet, behalve dan nog zuipen, hoeren en snoeren......Hij is dan ook, vind ik, te krampachtig bezig om TV te maken, daar waar anderen relaxed hun momentjes pakken.
pi_55738299
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 03:00 schreef tipsch het volgende:

[..]

Goed, daar verschillen wij flink van mening. Je vergeet overigens nog inhoudelijk in te gaan op de verhoudingen Lieke/Huub en B&A van het verleden en Lieke's intenties van nu.
Intenties van Lieke zijn volgens mij normale verhoudingen met iedereen en Huub eruit zien te krijgen. Die loopt echt niet over, ze weet donders goed dat ze bij B en A de klos is. Ze kan, als de verhoudingen normaal zijn, die twee en Jaap wel gebruiken om Huub een hak te zetten. Lijkt mij gewoon een goede speltechnische insteek van haar.
pi_55738308
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 02:01 schreef bloodymary het volgende:

[..]

Caps! Caps! Caps!
Nou het was helaas niet duidelijk te zien, Amanda pakte gelijk haar hoofd vast en Brian duwde als het ware de pruik weer op z'n plek...hij had dat haar in zijn handen....je hoorde hem eraf klikken
Sexy hoor dat zoiets tijdens een stoeipartijtje kan gebeuren.
Volgende keer misschien een klaptiet
pi_55738342
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 03:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Intenties van Lieke zijn volgens mij normale verhoudingen met iedereen en Huub eruit zien te krijgen. Die loopt echt niet over, ze weet donders goed dat ze bij B en A de klos is. Ze kan, als de verhoudingen normaal zijn, die twee en Jaap wel gebruiken om Huub een hak te zetten. Lijkt mij gewoon een goede speltechnische insteek van haar.
Ja, ze speelt tegen Huub, die haar 8 maanden lang heeft gesteund. Met zekerheid durf ik te zeggen dat het zijn intentie was haar te steunen (Ik voel de bui al hangen).
De rol van het zo vernederde en misbruikte meisje van toen is vanavond bloot gelegd en die is zeker niet fraai.
Verdere bagetalliserende repliek doe ik even niets meer mee. Ben er wel weer klaar mee voor vandaag
pi_55738364
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 03:11 schreef tipsch het volgende:

[..]

Ja, ze speelt tegen Huub, die haar 8 maanden lang heeft gesteund. Met zekerheid durf ik te zeggen dat het zijn intentie was haar te steunen (Ik voel de bui al hangen).
De rol van het zo vernederde en misbruikte meisje van toen is vanavond bloot gelegd en die is zeker niet fraai.
Verdere bagetalliserende repliek doe ik even niets meer mee. Ben er wel weer klaar mee voor vandaag
Natuurlijk heeft Huub haar gesteund, zoals ze ook ooit Huub (als enige) bij een stemming in het spel gehouden heeft. Alleen gaf Huub haar nimmer de ruimte, ging op het eind voor eigen gerief en belazerde haar. Je mag het bagatelliseren noemen, het is hoe ik het zie...
pi_55738451
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 03:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Natuurlijk heeft Huub haar gesteund, zoals ze ook ooit Huub (als enige) bij een stemming in het spel gehouden heeft. Alleen gaf Huub haar nimmer de ruimte, ging op het eind voor eigen gerief en belazerde haar. Je mag het bagatelliseren noemen, het is hoe ik het zie...
De stemmingen zijn volledig geensceneerd, ik zou ze niet in een oordeel meenemen. Lieke is er ingekomen als de vervanging van Sylvia, de steevaste backup van Huub. Was Lieke er niet, dan had Sylvia dat wel gedaan.
Ruimte had Lieke zelf maar tijdig moeten nemen.
  donderdag 3 januari 2008 @ 03:28:49 #270
16701 scanman01
Today's a good day
pi_55738465
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 03:11 schreef tipsch het volgende:

[..]

En dan verweet Huub haar dat ze het spel niet speelde
Lieke is iedereen te snel af

Het wordt tijd dat Huub er keihard uitvliegt
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_55738485
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 03:27 schreef tipsch het volgende:

[..]

De stemmingen zijn volledig geensceneerd, ik zou ze niet in een oordeel meenemen. Lieke is er ingekomen als de vervanging van Sylvia, de steevaste backup van Huub. Was Lieke er niet, dan had Sylvia dat wel gedaan.
Ruimte had Lieke zelf maar tijdig moeten nemen.
1. Sylvia is vertrokken vanwege totale passiviteit, ze maakte geen tv. Dat had niets te maken met ultieme dekking van Huub.
2. Lieke pakt nu haar ruimte, beter laat dan nooit. Het kind ziet er een stuk beter uit dan de laatste periode met Huub....en ik begrijp wel hoe dat komt.....
pi_55738492
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 03:28 schreef scanman01 het volgende:

[..]

En dan verweet Huub haar dat ze het spel niet speelde
Lieke is iedereen te snel af

Het wordt tijd dat Huub er keihard uitvliegt
Nee, Lieke is onder valse voorwendselen binnengekomen naar nu blijkt. Ze is niet mee de ultieme backup van Huub, wat de voorwaarde was voor haar vervanging van Sylvia.
Het wordt helemaal zuur als je bedenkt dat Sylvia er om haar 'inactiviteit' is uitgehaald, gelet op de inactiviteit van Brian en Amanda

[ Bericht 0% gewijzigd door tipsch op 03-01-2008 03:57:19 ]
pi_55738527
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 03:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

1. Sylvia is vertrokken vanwege totale passiviteit, ze maakte geen tv. Dat had niets te maken met ultieme dekking van Huub.
Sylvia was wel degelijk Huub's ultieme dekking. Dat de programmamakers met Sylvia geen programma konden maken, ligt toch echt aan hunzelf. Mag ik je er op wijzen dat Lieke zich voornamelijk met reiki, yoga en paardjes bezig houdt. Niet erg anders dan Sylvia. Al met al voert ze geen fuck meer uit dan Sylvia destijds.
pi_55738535
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 03:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]
2. Lieke pakt nu haar ruimte, beter laat dan nooit. Het kind ziet er een stuk beter uit dan de laatste periode met Huub....en ik begrijp wel hoe dat komt.....
DIt is nog geen reden om degene die je al die 8 maanden door dik en dun heeft gesteund, op zo'n lage manier tegen te werken.

[ Bericht 0% gewijzigd door tipsch op 03-01-2008 03:45:31 ]
pi_55738538
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 03:32 schreef tipsch het volgende:

[..]

Nee, Liek is onder valse voorwendselen binnegekomen naar nu blijkt. Ze is niet mee de ultieme backup van Huub, wat de voorwaarde was die eis gesteld voor haar vervanging van Sylvia.
Het wordt helemaal zuur als je bedenkt dat Sylvia er om haar 'inactiviteit' is uitgehaald, gelet op de inactiviteit van Brian en Amanda
Dat laatste is waar, Brian en Amanda brengen helemaal weinig. Begrijp ik ook niet zo goed waarom die gewoon daar kunnen blijven zitten niets te doen.

Overigens, voor de duidelijkheid, ik vind dat Lieke ook niet altijd schone handen heeft gehad. Het wegpesten van Erik, daar deed ze ook volop aan mee.

Over die voorwaarde, ultieme backup, hoe kan iemand die nu ooit gegeven hebben. Je gaf zoeven zelf ook al aan dat achter wel uitmaakt wie er blijft of wie er komt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')