quote:Op zondag 6 januari 2008 23:12 schreef Bonobo11 het volgende:
0-2 gewonnen bij foetre die 5-2-3 counter tegen me ging proberen.
Ik dook met 5-3-2 counter toch nog onder zijn slecht(laag) middenveld
Woensdag voor de fokcup met me prutsers weer tegen foetre
quote:Transfers for Henri Rintaniemi
Date From To Price TSI then
06-01-2008 Real Club de Cul digitalkick 800 000 ¤ 820 Report this transfer to the staff
25-12-2007 maximum respect Real Club de Cul 503 000 ¤ 730
Ach ja viel te proberen.Volgend seizoen gaan we het weer proberenquote:Op zondag 6 januari 2008 23:12 schreef Bonobo11 het volgende:
0-2 gewonnen bij foetre die 5-2-3 counter tegen me ging proberen.
Ik dook met 5-3-2 counter toch nog onder zijn slecht(laag) middenveld
Woensdag voor de fokcup met me prutsers weer tegen foetre
quote:Op maandag 7 januari 2008 10:04 schreef TheVulture het volgende:
Zo ik ben nog aan het nagenieten van gisteravondLekkere overwinning
Mijn fotocollage is trouwens ook af
Zeker een counter hufter tegenquote:Op zondag 6 januari 2008 21:38 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Mijn sterkere mid wint niet hoor...
Jammer van je def maar wel lekkere stats! Zeker ook die van je tegenstander!! Vaag dat je niet wint met counter maar ik had dan ook een andere opstelling genomen.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:50 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
voor liefhebber mijn stats nog even, niet onaardig al zeg ik het zelf, en jammer dat mijn beste def eruit was anders had ik nog wel hogere def ratings gehaald. ( hij ging er na 41 min uit en had al 5 sterren) Die lul scoorde ook pas 2x keer nadat de def eruit was en mijn org naar waardeloos zakte ( dat had er vast ook mee te maken... )
[..]
en als je zijn stats ziet is het nog best te verantwoorden, dat 523
[..]
Zelf 4-0 gewonnen en de nr 2, 6-1 verloren!!!!! 3 punten los!!!!!!quote:
Doe je netjes!! Ik werd vorig seizoen met moeite kampioen in de VIII en sta nu 1e in de VII.quote:Op maandag 7 januari 2008 11:53 schreef DJWeisz het volgende:
Mijn Team FC Didier Malaga (VII Nederland) staat 2e gelijk met de nr 1 maar 6 goals minder gescoord.
De nr 3 staat 3 punten onder me en speel op de laatste speeldag tegen hem.
Dit seizoen is mijn eerste in de VII nadat ik kampioen werd in de VIII met groot verschil.
Wil wel maar heb m al belooft aan Egamer en ik kan pas de 14e. Dat is wat ik zo irri vind aan jeugd friendly's!!quote:Op maandag 7 januari 2008 12:21 schreef Yurzinho het volgende:
Wie heeft er interesse in een jeugdfriendly?
Ik kan volgende week pas weerquote:Op maandag 7 januari 2008 12:21 schreef Yurzinho het volgende:
wat is je jeugd id?quote:Op maandag 7 januari 2008 12:21 schreef Yurzinho het volgende:
quote:1 268 VVWF
2 266 FC Faroukmeisters
3 266 tsunami
4 263 Ladderzatsquad
5 261 F.C.U.t.U.
6 257 koala63
7 245 topaanbieding.com
quote:07-01-2008 Je hebt je stadion uitgebreid en de aannemer 320 500 ¤ betaald.
1501 Supporters!!!quote:07-01-2008 Je fanclub heeft er 6 nieuwe supporter(s) bijgekregen; dat leverde 180 ¤ op voor de clubkas.
Check, JV diepFries, uitdaging staat, andere tijd/locatie mag..quote:Op maandag 7 januari 2008 13:42 schreef ScudRaket het volgende:
Nog iemand een YF?
quote:Op maandag 7 januari 2008 14:35 schreef Silver_Shark het volgende:
Eindelijk!! Het Hattrick-bordspel is er! Daag je vrienden en andere Hattrick-managers uit bij je thuis. Ga op jacht naar prijzen, bouw je team op, verhandel spelers en laat je vrienden zien wie er de beste manager is. Alle illustraties zijn speciaal voor Hattrick gemaakt, in de herkenbare Hattrick-stijl.
Omdat we niet zeker weten hoeveel spellen we zullen laten maken, zouden we graag een idee krijgen van het aantal geïnteresseerden. Je kunt jouw exemplaar van het spel reserveren in de Hattrick Winkel.
wat verzinnen ze straks kinder klerenbeddegoed
Accepted.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:41 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Check, JV diepFries, uitdaging staat, andere tijd/locatie mag..
Elke week schieten we wel een plek of 5 op. Laagste aantal hatstats in onze divisie is 198quote:Competitie plaats: 23 / 1024
Pittig! Welke Div speelde je ook alweer?quote:Op maandag 7 januari 2008 16:45 schreef Lennox het volgende:
[..]
Elke week schieten we wel een plek of 5 op. Laagste aantal hatstats in onze divisie is 198
Lange pas, dan train je vol op de vleugels. 't Zijn maar vier plekken, maar het gaat lekker vlot. En dan secundair steekpasses (of heet het openingen maken?), zodat je die posities (middenveld en verdediging) ook op passen traint, me dunkt. Maar dat is een ongevraagd advies van een niet-winger trainer.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:41 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ik heb dus nu een topklasse Vleugelspel-trainee.. Daarnaast nog een aantal spelers dat op WB/Wingerposities leuke ratings haalt. Wat is de beste trainingsvorm (en formatie) qua vleugelspel? Ik zit serieus te overwegen m'n jeugdtraining daar nu op aan te passen..
Zijn er Wingtrainers met tips?
Dat klopt niet!quote:Op maandag 7 januari 2008 18:00 schreef DeHovenier het volgende:
Ik sta nog steeds 1e ondanks mijn verlies gister, gelukkig heeft m'n directe concurrent gelijkgespeeld (waarom speelt hij dan ook met pressie). Ik sta helaas wel met 1 punt voor waar het er eerst 4 waren. De komende weken speel ik tegen de nummer 3 en 4 die ik zeker moet winnen.
quote:Bert Jan van Mourik [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=2 440, 18 jaar en 23 dagen, redelijk in vorm
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap waardeloos.
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
ik denk dat ik hem zelf hou als backupquote:Gerrie Mens (188832305)
18 jaar en 10 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Snel
Volgende verjaardag: 18-04-2008
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 340
Loon: 290 ¤/week
Eigenaar: Destron Elsloo FC
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
3-5-2 speelde ik altijd met vleugel aanvalquote:Op maandag 7 januari 2008 16:41 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ik heb dus nu een topklasse Vleugelspel-trainee.. Daarnaast nog een aantal spelers dat op WB/Wingerposities leuke ratings haalt. Wat is de beste trainingsvorm (en formatie) qua vleugelspel? Ik zit serieus te overwegen m'n jeugdtraining daar nu op aan te passen..
Zijn er Wingtrainers met tips?
Lekker spelertje hoor. Jammer idd dat ie al 18 is maar toch.quote:Op maandag 7 januari 2008 23:06 schreef nicomart het volgende:
Ik denk ik trek ff wat uit spul uit de jeugd, 5,5 ster, dus ik denk misschien voor een paar duizend weg laten gaan.
Trek ik een multistattertje eruit.. Wel 18 dus, maar volgens de TL toch bijna 3 ton waard
[..]
Wat train jij met je jonkies Nico?quote:Op maandag 7 januari 2008 23:06 schreef nicomart het volgende:
Ik denk ik trek ff wat uit spul uit de jeugd, 5,5 ster, dus ik denk misschien voor een paar duizend weg laten gaan.
Trek ik een multistattertje eruit.. Wel 18 dus, maar volgens de TL toch bijna 3 ton waard
[..]
16 jaar en 34 dagen, 7.5 ster max.quote:Tjeerd Arentze does not seem to respond to our training any more. Maybe he needs a new challenge?
quote:I have found what seems to be a great prospect for you. He is 15 years old and is called Tjeerd Arentze.
With his inadequate overall skills, this might be the player for us. Right now I would say his Winger capabilities are around the passable level. If we look at his Defending skills, I would rate him as a doubtful young player.
Do we sign him, boss?
Mazzelaar.. mijn 5,5 ster pulls zijn stuk voor stuk dikke prutsers..quote:Op maandag 7 januari 2008 23:06 schreef nicomart het volgende:
[..]
quote:Jong Dynamo Delft (398342)
Hier klopt dus echt geen zak van. Vleugelspel trainen gaat langzamer als je vleugelaanval traint, omdat je de spitsen dan meepakt geloof ik. Gewoon vleugelspel trainen is het snelste. Je triant 2 hele en 2 halve. Of je formuleert het heel gebrekkig in deze.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:41 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
rompompom en Silver_Shark bedankt voor het advies, vleugelaanval (of lange pass) is dus kennelijk de beste/snelste optie voor trainen van vleugelspel. Optimaal train je daar dus 5 spelers per wedstrijd in (3-4-3 of 2-5-3, waarbij die laatste geen opstellingservaring oplevert..).
Daarnaast iets van korte pass of individueel als secundaire training..
Daar kan ik wel iets mee denk ik...
* Proud2beDiepfries gaat een opstelling in elkaar flansen voor morgen, eens zien wat het oplevert
Okee,quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:24 schreef Lennox het volgende:
[..]
Hier klopt dus echt geen zak van. Vleugelspel trainen gaat langzamer als je vleugelaanval traint, omdat je de spitsen dan meepakt geloof ik. Gewoon vleugelspel trainen is het snelste. Je triant 2 hele en 2 halve. Of je formuleert het heel gebrekkig in deze.
Na m'n eerste jeugdwedstrijd, nu al?quote:Martien van Rij: Hij verbetert zich niet meer tijdens de training. Is hij aan een nieuwe uitdaging toe?
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:30 schreef Egamer het volgende:
Oh, had dit helemaal niet gelezen:
[..]
Na m'n eerste jeugdwedstrijd, nu al?Hij is pas 15 jaar.
quote:De 11 man publiek in It Ûnthjit hield angstvallig de donkere lucht in de gaten, maar het bleef droog.
En nu weer op de lijst voor 999k en er is al op gebodenquote:
Jammer dat je 'm niet alvast kunt aanmelden als 'verdachte transfer', want daarvan is dit er zeker ééntje.. Komop zeg, een team uit X (Italië) wat eventjes (terwijl het nog vrijwel geen cent heeft uitgegeven) 999.999 biedt op een speler die net op de lijst is gezet door een VII (toevallig ook uit Italië..) Dan mag jouw (ex-)speler nog zo'n hoge TSI hebben met z'n vorm, conditie en bijstats, dit slaat nergens op..quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:23 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
En nu weer op de lijst voor 999k en er is al op geboden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |