Thxquote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:01 schreef Verbal_Kint het volgende:
positiespel voor je wingers heeft invloed op de middenveldsratings
Thxquote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zoals al gezegd hebben je wingers wel degelijk invloed op je middenveld. Maar jij geeft aan je aanval te willen boosten en dan neem ik toch aan dat je met twee aanvallende wingers gaat spelen, anders schiet dat boosten niet zo op. Als je ze aanvallend zet, hebben ze minder invloed op je middenveld (geldt ook voor defensieve wingers).
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:52 schreef Yurzinho het volgende:
Mijn nieuwe spits, helaas zonder specialiteit, en inclusief ts-hit. Verder ben ik nu al erg tevreden over hem:
[..]
Quanta costa?
2 460 000 ¤
Wat een bagger teamquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:30 schreef Silver_Shark het volgende:
iemand nog B-spelers nodig of A-spelers cheak
SV Pantoffeltjes (1231395)
kijk ff bij me compquote:
kutd teamquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Had al gezien dat je 1e stond.
Waarom alles verkopen dan??
Ga je stoppen?
Dan komt de eerstvolgende vast snel. . .quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:20 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
kutd team
me laatste pop was 6weken geleden
Logies met zulke oude trainies. Inkopen als ze 17 zijn dan stijgen ze t snelst.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:20 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
kutd team
me laatste pop was 6weken geleden
Wilde een keer gaan 3-5-2 lamen, omdat 1 def nog steeds blessure heeftquote:op 04-01-2008 geschreven door ike41
Ik zie dat je je hebt versterkt. Leuke middenvelder.
die andere had ik keer 3weken geledne verkocht ofzo voor 512k ;')quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Logies met zulke oude trainies. Inkopen als ze 17 zijn dan stijgen ze t snelst.
Je hebt maar 1 speler van 18 man.
pwnedquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:31 schreef Lennox het volgende:
Competitiegenoten die je in de gaten houden:
[..]
Wilde een keer gaan 3-5-2 lamen, omdat 1 def nog steeds blessure heeft
Deze ga ik lekker trainen.quote:Marcus Fletcher (188024696) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar en 33 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Volgende verjaardag: 24-03-2008
Nationaliteit: flag England
Total Skill Index (TSI): 560
Loon: 396 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Mardy Bums
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
Ikquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:53 schreef Silver_Shark het volgende:
wie zijn er spitsen trainers?
mag ik je msnquote:
msn apenstaartje maarten.esquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:15 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
mag ik je msnik moet ff wat bespreken PM me ff
moiquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:53 schreef Silver_Shark het volgende:
Ik ookquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:53 schreef Silver_Shark het volgende:
een def meer kopen is goedkoper dan 1 mid kopenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:13 schreef One_conundrum het volgende:
Je verkoopt toch alles, hoe kan het dan goeddkoper zijn?
tjah, een wereldklasse pm is altijd duurder dan een redelijk defquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:16 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
een def meer kopen is goedkoper dan 1 mid kopen
me sp hoertjequote:Thijmen van Sprang (121726348)
24 jaar en 51 dagen, zwak in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Condtie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: goddelijk
343 met de winger naar het midden ingesteld..quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:49 schreef Silver_Shark het volgende:
welke opstelling spelen jullie 4-3-3?
ik heb jou jeugdteam trouwens uitgedaagtquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:07 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
343 met de winger naar het midden ingesteld..
Je aanvallande backs hebben ook invloed op je middenveld trouwens. Ook wel leuk om in de gaten te houden met het multiskill-walhalla volgend seizoen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Thx![]()
Zet ze idd aanvallend. Mn vleugelverdedigers staan ook al op aanvallend. Mn centrale mids staan op aanvallend. Nou nog 1 leuke winger. (heb r al 1 met formi vleugel, goed positiespel en matig passen)
Tis dus leuk om backs met positie te gaan trainen. Thx voor de tip!!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:55 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je aanvallande backs hebben ook invloed op je middenveld trouwens. Ook wel leuk om in de gaten te houden met het multiskill-walhalla volgend seizoen.
Wat verwacht die gast?? 30 mil? Echt een belgquote:Alfonso Cartagena (130414863)
Uiteraard! M'n eerste topklasse!quote:We have an interesting prospect to evaluate. He goes by the name of Rupert van Eekelen and is 16 years old.
In my opinion, this player is a prodigious player when it comes to Defending.
Do we sign him, boss?
M'n eerste pull.quote:Ja? Oh, hallo EkeDeventer!
Erben Thate heeft volgens mij potentieel. Hij is 16 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Volgens mij is deze speler klasse op het gebied van Verdedigen. Zijn overall vaardigheden zijn redelijk. Dus wellicht is hij wat voor ons.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
nog 16 weken wachten, bij die van mij. Ze moeten 17 zijn en minimaal een heel seizoen in je jeugd hebben meegedraaid.quote:Op zondag 6 januari 2008 13:01 schreef One_conundrum het volgende:
Wanneer kunnen jullie die lui dan echt pullen? Ik wil stats zien !
Hoe lang moet je werken voor ¤7,50?quote:Op zondag 6 januari 2008 11:49 schreef TheVulture het volgende:
Mijn HAM verloopt trouwens over drie dagen, als iemand nog een code overheeft hou ik me aanbevolen![]()
PM me maar even
Die van mij was pas bij m'n derde scout. Bij de andere twee had ik een klasse en een topklasse passer...quote:Op zondag 6 januari 2008 11:34 schreef TheVulture het volgende:
Mijn YP is wel weer heel aardigJammer dat ie al 17 is maar goed...
Gegroet TheVulture! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten…
Hoor eens, Pierre Hoppenbrouwer is 17 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Kijken we naar zijn Verdedigen-vaardigheden, dan is deze jongeman klasse. Zijn vaardigheden overall? Die zijn op dit moment zwak volgens mij.
-----
Het algehele niveau van die pulls is wel flink opgeschroefd zie ik, er zitten weinig hopeloze gevallen tussen
Niet lang maar ik zit graag voor een dubbeltje op de eerste rangquote:Op zondag 6 januari 2008 13:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
nog 16 weken wachten, bij die van mij. Ze moeten 17 zijn en minimaal een heel seizoen in je jeugd hebben meegedraaid..
[..]
Hoe lang moet je werken voor ¤7,50?.
En deze weeks scout±quote:Gaston Kannegieter (188669059) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar en 103 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die opvliegend en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Volgende verjaardag: 15-01-2008
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 470
Loon: 310 ¤/week
Eigenaar: The Yanks
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
quote:Terzake. De kandidaat van deze week is 15 jaar en heet Folkert Nijssen.
Deze speler is matig in Positiespel op dit moment in zijn loopbaan. Volgens mij is deze speler klasse op het gebied van Passen.
JV diepFries heeft wel interesse, daag me morgen maar uit, tijd en locatie maakt me niet zoveel uit.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:51 schreef Yurzinho het volgende:
Hoera, vanaf maandag kan mn jeugdteam weer uitgedaagd worden
Interesse?
¤7,50 is het probleem niet, het overmaken (zonder creditcard) echter welquote:Op zondag 6 januari 2008 13:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hoe lang moet je werken voor ¤7,50?.
Dat is te pauperesque van die eigenaar inderdaad. Met HCP kon ik het gewoon overmaken.quote:Op zondag 6 januari 2008 13:46 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
¤7,50 is het probleem niet, het overmaken (zonder creditcard) echter wel
Ik ga MOTSen tegen de koploper. Ik heb namelijk liever dat een ander team uit deze divisie promoveert.quote:Op zondag 6 januari 2008 13:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga vanavond voor een hatstatsrecord denk ik, en ik heb zo'n vermoeden dat ik mijn tegenstander ga verrassen
Doen? Nu zal hij wel redelijk in verdedigen zijn ofzoquote:Gegroet IJsbrand! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten…
Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje () zou kunnen zijn. Hij is 16 jaar en heet Güçlü Galip.
Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' goed op het gebied van Verdedigen wordt!
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
quote:Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Levi Elburg is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 15 jaar.
Kijken we naar zijn Positiespel-vaardigheden, dan is deze jongeman getalenteerd. Deze speler is zwak in Passen op dit moment in zijn loopbaan.
Dit moet je serieus nog vragen?quote:Op zondag 6 januari 2008 13:56 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Doen? Nu zal hij wel redelijk in verdedigen zijn ofzo
M'n eerste scout had een 16-jarige klasse scoren, erg leuk, maar ik wilde de rest ook even zien. Tweede scout kwam met bemoedigend verdedigen aanzetten, nu dezequote:Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Igor van Silfhout heet en 15 jaar oud is.
Zijn overall vaardigheden zijn matig. Dus wellicht is hij wat voor ons. Wanneer ik inzoom op zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel, dan zou deze jongen wel eens topklasse kunnen zijn.
Geven we hem een contract, baas?
Dat eerste wel, dat tweede nietquote:Op zondag 6 januari 2008 13:52 schreef rompompom het volgende:
Ik ga MOTSen tegen de koploper. Ik heb namelijk liever dat een ander team uit deze divisie promoveert..
Waarmee is 'echt talentje' dan vergelijkbaar?quote:Op zondag 6 januari 2008 13:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit moet je serieus nog vragen?Tuurlijk doen
Van waardeloos naar goed verdedigenquote:Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 17 jaar en heet Corné Oud.
Volgens mij is deze speler getalenteerd op het gebied van Passen. Deze speler is waardeloos in Verdedigen op dit moment in zijn loopbaan. Zijn vaardigheden overall? Die zijn op dit moment zwak volgens mij. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens goed kunnen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |