dat verklaard een hoop natuurlijk..
quote:
op 10-26-1999 om 01:31 PM schreef JayTaph het volgende:
KNMI meldde een plaatselijke aarbeving. Epicentrum almere buiten, kracht 7 op de schaal van richter...dat verklaard een hoop natuurlijk..
Mona : Se moet bij mij bleife !!
Loentje: moet JIJ niet werken!?
Ik wens mona in ieder geval veel sterkte..
Ik mag lijden dat Mona een botsplinter in haar slagader heeft gekregen en vanmiddag op een gruwelijke wijze aan embolie overlijd, niet omdat ik een hekel aan Mona heb, (tenminste, niet zo erg dat ik haar dood wens) maar wel BB voor zijn arrogantie gestraft wil zien.
quote:
op 10-26-1999 om 01:36 PM schreef John S. het volgende:
NEE !! Dat jullie daar intrappen..Mona probeert gewoon haar ass te saven. Ze weet dat ze die opdracht nooit haalt, en dan zal ze genomineerd worden. Bijkomend pluspunt voor Mona: ze staat even midden in de belangstelling, en dat probeerde ze al heel de tijd te bewerkstelligen.Mona : Se moet bij mij bleife !!
Dat is ook wat mijn eerste reactie was, maar ik lees net op de BB-site dat het Mona gelukt was om over het koord te lopen maandag of zo, en dat ze daar niet over uitgepraat raakte. Ze riep ook meteen "Ik heb er meteen zin in", dus ik denk niet dat de analyse in dit geval op gaat.
Als er echt iets was had VOO wel aktie ondernomen
Krijg toch allemaal 't heen en weer met jullie gore leedvermaak !
En...trots op jezelf ??
BAH !
quote:
op 10-26-1999 om 02:12 PM schreef Moor het volgende:
GETVERDEMME wat een stelletje smerige viespeuken is hier aan 't reageren, zeg !Krijg toch allemaal 't heen en weer met jullie gore leedvermaak !
En...trots op jezelf ??
BAH !
Sorry Moor, maar ik hoop niet dat je mij hiermee bedoelt. Ik postte niet uit leedvermaak, maar ik dacht gewoon iets te constateren...
Is Bart trouwens weg??
Voor de duidelijkheid, ik gun niemand letsel, al helemaal niet vanwege een stom spelletje van een debiele omroep. (En zoals eerder al gezegd, ik vind Mona nog steeds de minste van het hele stel dus ga niet zeggen dat ik haar nu verdedig tegen de stelling dat ze simuleert. Ik weet het gewoon niet.)
Maar ik vind de reactie van de 'dagboekkamerstem' (wat een woord) wel erg simpel met de reactie dat het kleine kinderen zijn die zich aanstellen.
Bianca is op dit moment bezig uit een stapelbed een spalk te creeeren. Nou vraag ik me af of 1 van die mensen ook maar het minste van diagnostiek of EHBO weten maar het is leuk geprobeerd...
Hopelijk is Mona snel weer opgeknapt zodat zij verantwoordelijk kan worden gehouden voor het falen van de weekopdracht, dan gaat het verwijt niet naar haar maar naar BB!!!
De weekopdracht heeft haar eerste slachtoffer geëist. Op het moment dat Mona de overkant van het evenwichtskoord bereikt en op het plateau wil stappen, breekt deze af. Hierbij komt zij lelijk ten val. Net op het moment dat Mona de opdracht onder knie kreeg, incasseert zij dus een zware tegenslag.
Tja ik heb het al zo vaak gezegd en nu gebeurt het dan toch, dat huis is gewoon niet gebouwd op M
NA dus laat haar AUB het huis verlaten
En ja Moor ik ben niet vies van een beetje leedvermaak
quote:
op 10-26-1999 om 01:36 PM schreef John S. het volgende:
NEE !! Dat jullie daar intrappen..Mona probeert gewoon haar ass te saven. Ze weet dat ze die opdracht nooit haalt, en dan zal ze genomineerd worden. Bijkomend pluspunt voor Mona: ze staat even midden in de belangstelling, en dat probeerde ze al heel de tijd te bewerkstelligen.Mona : Se moet bij mij bleife !!
AGREE!
Follow your dreams, you can reach your goals, I'm living proof... Beefcake, BEEFCAKE!!!
-E. Cartman '99
quote:
op 10-26-1999 om 02:21 PM schreef GeGs het volgende:
Maar ik vind de reactie van de 'dagboekkamerstem' (wat een woord) wel erg simpel met de reactie dat het kleine kinderen zijn die zich aanstellen.
GeGs ik denk dat de reaktie van de "dagboekkamerstem" (inderdaad wat een woord) goed te verklaren is. Natuurlijk is BB begaan met het lot van de bewoners, in ieder geval niet blij met nog een vrijwillig vertrek uit het huis. Ik denk alleen dat stem zo reageerde om bewoners extra te oprikkelen (gedachte lukt dit niet positief, dan maar negatief) zal weer leuke beelden opleveren
Stoken vind ik al erg, zeker als het is om 'leukere' televisie te maken (JEUK, om met Youp te spreken) maar zo met iemand met letsel omgaan is _geen_ _stijl_.
Zo, dat is er weer uit.
En Harry,
er staan veel te veel gegevens in je profiel - pas op dat je vermaak zich niet tegen je keert.
quote:
op 10-26-1999 om 03:25 PM schreef GeGs het volgende:
Dit gaat om iemands _gezondheid_ gvd. Bla bla bla..........Stoken vind ik al erg, zeker als het is om 'leukere' televisie te maken (JEUK, om met Youp te spreken) maar zo met iemand met letsel omgaan is _geen_ _stijl_.
Zo, dat is er weer uit.
------------------------------------
Nooit van "Leedvermaak" gehoord?
Ik geef toe,op zoiets zat ik nou te wachten.Eindelijk gebeurd er iets.
quote:Nee, wel naast maar dat terzijde
op 10-26-1999 om 03:09 PM schreef Emperor het volgende:
Lag er niemand onder?
Hebben jullie ook zo'n problemen om haar te verstaan? Ik kan haar verschrikkelijke domme opmerkingen nauwelijks meer volgen.
quote:
op 10-26-1999 om 03:52 PM schreef Kutkip bv het volgende:
[QUOTE]op 10-26-1999 om 03:09 PM schreef Emperor het volgende:
--------------------------------
Ja hoor...........ik versta ze wel,maar ik begrijp er geen donder van
quote:Waar is dit forum dan eigenlijk voor bedoeld MARS?
op 10-26-1999 om 04:19 PM schreef Kutkip bv het volgende:
Je hebt gelijk, dat is te makkelijk.
Ze heeft nog geluk dat haar enkel niet verbrijzeld is
En oh ja, Moor...
Zonder je integriteit in twijfel te willen trekken, wordt je er zelf ook niet een beetje moe van om ons geweten te spelen? 't kan toch echt geen kwaad om wat lol te trappen, ookal gaat dat over iemand anders. Ik lees genoeg knipogen tussen de regels door.
Maar om Mona er nou van te verdenken dat het opzet is, dat lijkt me wat ver gaan. Op de officiële BB site staat toch echt dat het plateautje het begeven heeft! Of zal ze dat dan volgens jullie hebben gesaboteerd?!
Ik denk het niet, vraagt namelijk wat nadenkwerk!
Is dit slim, om de uitzending op deze wijze naar je toe te trekken? Dacht het niet! De irritatie neemt alleen maar toe! Zo snel mogelijk naar het slachthuis met die Zeug!
Dat stiekeme gedoe van haar om Bart het huis uit te lullen vind ik niet intelligent, maar achterbaks. Ze hoopt dat er een nieuwe bewoner/bewoonster komt zodat zij geen tegenstemmen meer te vrezen heeft!
quote:
op 10-26-1999 om 02:21 PM schreef GeGs het volgende:Maar ik vind de reactie van de 'dagboekkamerstem' (wat een woord) wel erg simpel met de reactie dat het kleine kinderen zijn die zich aanstellen.
En wat vindt de Arbeidsinspectie eigenlijk van de grappen die Veronica uithaalt met haar semi-werkenemers, de BB-bewoners?
quote:
op 10-26-1999 om 05:08 PM schreef Ronaldsen het volgende:
Ik heb het idee datwel iets afgevallen is in de afgelopen weken, of komt dat door de TV?
Dat idee heb ik ook. Wat wil je, normaal vreet ze voor 3,50 per uur. Nu moet ze daar een hele dag mee doen. We moeten ze nog maar niet wegstemmen, ik wil weleens zien hoe dat lijf eruit ziet onder al dat vet.
Waar jullie wel gelijk in hebben is dat Mona continue de weekopdracht loopt te verknallen. Maar hebben jullie er weleens bij stil gestaan dat ze dat misschien wel doet IN OPDRACHT van Veronica? Er gebeurt haast niets in dat huis, en zoals jullie misschien wel weten kunnen mensen van de honger erg vreemd gaan reageren. Leuke tv!
quote:
op 10-26-1999 om 05:48 PM schreef Tinkepink het volgende:
Ik snap dat niet hoor, dat jullie allemaal zo vreselijk lopen te katten op Mona.
Ik vind haar grappig, ze is een fantastische intrigante, niet al te slim (ok) en dat ze een beetje aan de stevige kant is....we kunnen er niet allemaal als een fotomodel uitzien!Waar jullie wel gelijk in hebben is dat Mona continue de weekopdracht loopt te verknallen. Maar hebben jullie er weleens bij stil gestaan dat ze dat misschien wel doet IN OPDRACHT van Veronica? Er gebeurt haast niets in dat huis, en zoals jullie misschien wel weten kunnen mensen van de honger erg vreemd gaan reageren. Leuke tv!
Doet me een beetje denken aan de film Alive, daar eten mensen elkaar op. Inderdaad leuke tv, maar niet voor 19.00 uur!
Volgens mij is gewoon Tara met een Mona-pak aan. De wonderen zijn de wereld nog niet uit, ze doet zó vreemd!
Phileine
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |