Kan ik me wel in vinden, misschien met als uitzondering Kicks. Toch wel één van de bekendere Nederlandse films van het jaar.quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
[...waslijst...]
Goed dan, deze lijken me allemaal al overbodig.
Oh, dat zou kunnen. De Nederlandse titels die me vaag bekend leken, had ik er niet in gezet (Duska, Blind, Tussenstand, Dennis P. en nog een paar).quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:15 schreef Gorro het volgende:
Kan ik me wel in vinden, misschien met als uitzondering Kicks. Toch wel één van de bekendere Nederlandse films van het jaar.
En After the Wedding mag meedoenquote:Op woensdag 2 januari 2008 23:05 schreef Mike het volgende:
Ik ondersteun SoK.
Steun!quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Stranger than Fiction!
Idem!quote:
Lijkt me tof.quote:
Ik denk dat het probleem van Scaphandre is dat bijna iedereen die film heeft gemist in de bioscoop en dat er momenteel geen andere mogelijkheid is om die film te kijken (m.a.w. hij is nog niet gelekt). De interesse zal er wel zijn.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:00 schreef Gillingham het volgende:
Dan keer ik me bij deze tot Ziggy. Ik hoop dat er genoeg animo is voor deze films. Het ondersteuningsprincipe is zo slecht nog niet blijkt.
Die zullen toch wel door redelijk wat mensen gezien zijn? Zeker Jesus Camp.quote:Op zondag 6 januari 2008 10:34 schreef cwk het volgende:
Wat mij betreft mogen deze nog wel uit de lijst vertrekken. Omdat ze of heel kut zijn, of omdat ik denk dat erg weinig mensen ze hier hebben gezien:
Death of a President
Deliver Us from Evil
Jesus Camp
Ach, Anche Libero Va Bene wil ik ook nog wel steunen en als Flitspaal dit topic ontdekt, zal hij waarschijnlijk hetzelfde doen met Die Fälscher. Ook denk ik dat er zeker 3 personen zijn die Princess en Exiled zouden nomineren/ondersteunen indien nodig (jij, SamuelofSEK en ikzelf), waardoor die ook gewoon in het eerstje rijtje komen.quote:Op zondag 6 januari 2008 10:34 schreef cwk het volgende:
Hoop dat ziggy het niet erg vindt als ik even een handje toesteek.
Meer dan 1 keer geroepen:
Stranger than Fiction x4
The King of Kong x3
Waitress x2
This Is England x3
4 luni, 3 saptamni si 2 zile x3
Ex-Drummer, x 2
Die Fälscher x2
Anche Libero Va Bene x2
Wat mij betreft mogen deze nog wel uit de lijst vertrekken. Omdat ze of heel kut zijn, of omdat ik denk dat erg weinig mensen ze hier hebben gezien:
Death of a President
Live!
Princess
Surf's Up
Fong Juk (Exiled)
Deliver Us from Evil
Jesus Camp
Ik denk dat niemand tevreden zal zijn met de uiteindelijke lijst. Het liefst kieper ik crap als The Silver Surfer er uit en laat Fong juk staan zodat mensen die nog bij kunnen kijken, dat is ook wel een beetje het leukste natuurlijk van een tournament. Maar ja dat ben ik dan he.
Stranger than Fiction, This is England, Princess, Surf's Up, Fong Juk (Exiled) en Jesus Camp horen wat mij betreft wel mee te doen.quote:Op zondag 6 januari 2008 10:34 schreef cwk het volgende:
Hoop dat ziggy het niet erg vindt als ik even een handje toesteek.
Meer dan 1 keer geroepen:
Stranger than Fiction x4
The King of Kong x3
Waitress x2
This Is England x3
4 luni, 3 saptamni si 2 zile x3
Ex-Drummer, x 2
Die Fälscher x2
Anche Libero Va Bene x2
Death of a President
Live!
Princess
Surf's Up
Fong Juk (Exiled)
Deliver Us from Evil
Jesus Camp
Ik denk dat niemand tevreden zal zijn met de uiteindelijke lijst. Het liefst kieper ik crap als The Silver Surfer er uit en laat Fong juk staan zodat mensen die nog bij kunnen kijken, dat is ook wel een beetje het leukste natuurlijk van een tournament. Maar ja dat ben ik dan he.
Hoort bij de films die de voorronde overslaan en pas vanaf de eerste ronde meedoen. Geen paniek dus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier hoeft nu dus niet op gestemd te worden!Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
Net als Atonement? of ben ik zo blind dat ik `m niet zie staan?quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:24 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Hoort bij de films die de voorronde overslaan en pas vanaf de eerste ronde meedoen. Geen paniek dus.
quote:Op zondag 6 januari 2008 11:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ach, Anche Libero Va Bene wil ik ook nog wel steunen en als Flitspaal dit topic ontdekt, zal hij waarschijnlijk hetzelfde doen met Die Fälscher.
Die kan ik wel even fabriceren, denk ik:quote:Op maandag 14 januari 2008 10:29 schreef Flitspaal het volgende:
Heb je misschien nog een lijstje van films van cinema.nl die je niet laat meedoen? Kan ik een kijken hoeveel ik er daarvan wel gezien heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
Ja die heb ik gezien.quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:00 schreef Mainport het volgende:
Heeft niemand Cronica de una Fuga gezien behalve ik?
quote:Op maandag 14 januari 2008 15:38 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Die kan ik wel even fabriceren, denk ik:Jammer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie er enkele sterke films tussen staan, met als sterkste London to Brighton natuurlijk.
Ach, had ik het topic maar eerder moeten vinden.
Maar ik dacht dat dit tournament pas vanaf de 17e zou lopen.
Nee, Gorro vertrekt op de 19e naar het wilde westen. Maar er was altijd sprake van dat het direct in 2008 zou starten.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:48 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat dit tournament pas vanaf de 17e zou lopen.
Gecondoleerd.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:42 schreef Doff het volgende:
Ik ga nu Evan Allmighty kijken.
Ongeveer 1 op de 4.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:43 schreef Gillingham het volgende:
Dat zijn wel erg veel duels...
Ik verwacht morgen een update voor 30 en 40.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:18 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Voor de updaters: op duels 3, 8, 26, 29 t/m 32, 35, 36, 39, 40, 45, 48, 51, 52, 60, 68, 71, 72, 77, 84, 87 en 90 is nog niet gestemd en zonder stemmen gaat per duel de film met de meeste votes op IMDb door.
Ik had M&L al gedownload en voor vanavond gepland. Dan ga ik dat maar latenquote:Op donderdag 17 januari 2008 21:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
24. Fälscher, Die - Music & Lyrics
Het is ook niet de bedoeling dat je dat doet.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:00 schreef Stranger het volgende:
* Ronde 1!
Geen echt moeilijke beslissingen, de overwegingen om te stemmen voor films waarvan ik de tegenstander niet heb gezien waren lastiger, en dit heb ik uiteindelijk ook maar niet gedaan.
Hij stond niet in de lijst van cinema.nl en niemand heeft hem genoemd.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:37 schreef Luutgaert het volgende:
Ik heb 'm nog niet gezien, maar waarom doet The Death of Mister Lazarescu eigenlijk niet mee?
Niet gezien en "Genre:Animation / Adventure / Fantasy" en "Plot Keywords:Dragon / Asian / Anime / Based On Novel" maken me ook niet nieuwsgierig. Vanwaar de vraag?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:06 schreef Mainport het volgende:
Hoe vond je Tales from Earthsea, Arcee?
Eigenlijk is dat dan niet de bedoeling hè. Er staan dan wel geen regels, maar dat is wel de gebruikelijke praktijk in TV-tournaments.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:10 schreef Arcee het volgende:
[..]
Niet gezien en "Genre:Animation / Adventure / Fantasy" en "Plot Keywords:Dragon / Asian / Anime / Based On Novel" maken me ook niet nieuwsgierig. Vanwaar de vraag?
Jij werd ook aangesproken!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:17 schreef Doff het volgende:
Arcee, toch. Doe je dit altijd?
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:06 schreef Mainport het volgende:
Hoe vond je Tales from Earthsea, Arcee? En Doff:
Ik heb geen mening in deze, Mainport kwam met de schandelijke (doch verhulde) aantijgingen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:22 schreef Doff het volgende:
Ik zeg, Bart en Intre; onderbouw.
Dat was dus de voorronde.quote:30. Paris je t'aime - Gedo Senki (Tales from Earthsea)
Ik interpreteer 't ruim, anders blijft er maar weinig over om op te stemmen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:17 schreef Doff het volgende:
Arcee, toch. Doe je dit altijd?
Ik deed er daar maar liefst 9 minuten over om te reageren.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:34 schreef Arcee het volgende:
Dat doe ik ook wel, alleen is het soms verleidelijk toch te stemmen.
Wist je trouwens dat ik ooit begonnen ben met die Tournaments?
Ik zie je daar vóór Ajax: Daar hoorden zij engelen zingen en Chicken Run stemmen en dus tegen Amores Perros. Vind je 't nog steeds zo'n goed idee om tegen films te stemmen die je niet helemaal kent?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:34 schreef Arcee het volgende:
Dat doe ik ook wel, alleen is het soms verleidelijk toch te stemmen.
Wist je trouwens dat ik ooit begonnen ben met die Tournaments?
Toen was dat volgens mij überhaupt nog geen regel, maar toegegeven ziet het er in dit geval wel stom uit, ja.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zie je daar vóór Ajax: Daar hoorden zij engelen zingen en Chicken Run stemmen en dus tegen Amores Perros. Vind je 't nog steeds zo'n goed idee om tegen films te stemmen die je niet helemaal kent?
Als je films niet hebt gezien hoor je er gewoon niet op te stemmen. Wie denk je wel dat je bent? Ranja?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:47 schreef Arcee het volgende:
[..]
Toen was dat volgens mij überhaupt nog geen regel, maar toegegeven ziet het er in dit geval wel stom uit, ja.
Uitgerekend tegenAmores Perros
.
Maar met name als ik een film erg goed vond en de andere even bekijk en me niks lijkt, dan ben ik wel geneigd om te stemmen.
Deze 2 bijvoorbeeld:
47. 4 luni, 3 saptamni si 2 zile (4 maanden, 3 weken en 2 dagen ) - Georgia Rule
50. Cashback - Golden Compass, The
Die vond ik dus erg goed en die tegenstanders lijken me niks.
Maar ik heb er niet op gestemd.
Dat is toch 't leuke aan een tournament, om favorieten te steunen en nieuwe films te ontdekken.
Eensquote:Op zondag 20 januari 2008 01:02 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Als je films niet hebt gezien hoor je er gewoon niet op te stemmen. Wie denk je wel dat je bent? Ranja?
Jouw stemmen reken ik dus ook niet meer mee voortaan.![]()
![]()
Er blijft toch bijna niks te stemmen over.quote:Op zondag 20 januari 2008 01:02 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Als je films niet hebt gezien hoor je er gewoon niet op te stemmen. Wie denk je wel dat je bent? Ranja?
Jouw stemmen reken ik dus ook niet meer mee voortaan.![]()
![]()
Zoals wie?quote:Op zondag 20 januari 2008 14:03 schreef Gillingham het volgende:
Het lijkt wel de Academy hier. Er wordt vanalles gestemd zonder dat alle andere films gezien zijn.
Al lang.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:03 schreef Gillingham het volgende:
Ik doelde natuurlijk op Arcee, maar het is al gecorrigeerd.
quote:Op zondag 20 januari 2008 19:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
3. Transylvania - Shoot'Em Up
Niet dat Transylvania zo super is, maar Shoot'Em Up is te onnozel.
We proberen er zeker van te zijn dat minstens 2 mensen de film hebben gezien, maar idd. We lopen er vaak tegenaan. Je kan er niet heel veel aan doen, behalve zorgen dat je die film zelf maar gaat kijken.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:33 schreef Omega het volgende:
Probleem van niet mogen stemmen als je beide niet hebt gezien, vind ik wel dat als een film maar door 1 (of iets meer vanwege de toelatingsprocedure) iemand heel goed wordt gevonden en niemand anders heeft hem gezien en kan hem gaan zien, dat die film in theorie het tournement zou kunnen winnen.
Maar stemmen als je er maar 1 hebt gezien, is dan ook niet helemaal fair, dus ik begrijp wel dat er voor deze ongeschreven regel wordt gekozen.
Ah, dat verlicht wat van de druk om Atonement te gaan zien.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:27 schreef Lonewolf2003 het volgende:
5. Atonement - Cum Mi-am Petrecut Sfarsitul Lumii (The Way I Spent the End of the World) met groter gemak dan ik vooraf had verwacht
Atonement gaat nogal altijd door naar de volgende ronde, hoorquote:Op zondag 27 januari 2008 18:04 schreef California het volgende:
Ah, dat verlicht wat van de druk om Atonement te gaan zien.
^Wat hij zegt.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:27 schreef Lonewolf2003 het volgende:
46. Apocalypto - Control
Dat had ik ook. Al kwamen die lage verwachtingen bij mij natuurlijk ook meer door Gibson en zijn rare fratsen, dan op basis van de film zelf.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:30 schreef Nepthys het volgende:
[..]
^Wat hij zegt.
Apocalypto was trouwens wel beter dan ik in de eerste instantie had verwacht.![]()
Jawel, maar verliezen met 0 punten is zo'n roemloze ondergang.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Atonement gaat nogal altijd door naar de volgende ronde, hoor.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:54 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Waar is Ziggy eigenlijk? Is die op vakantie?
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:50 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Er is trouwens lekker veel tijd om te gaan updaten, ik heb namelijk geen idee of ik tijdens het IFFR kans zie om een volgende ronde te starten.
jeeeuh!quote:Op maandag 4 februari 2008 14:11 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Vanavond gaan we naar de volgende ronde.
Nee hoor, je hebt gewoon de verkeerde gepakt.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:24 schreef California het volgende:
* Ronde 2!
21. Last King of Scotland, The - Zodiac * Lastig.
Ik wilde vanavond wel weer verder.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:13 schreef Flitspaal het volgende:
Tot wanneer mogen we updaten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |