quote:Prodigy - No Good... Als ik dit nummer beluister en daarbij de clip bekijk... damn, dan krijg ik gewoon kippenvel... Het doet me denken aan die oldskool tijden... I miss it...
Toen dat nummer uitkwam was hij 4.quote:Geboortedatum 17/5/1990
Die blonde met dat mannelijk gezicht.quote:
Mn ogen wat doe jequote:
quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:30 schreef BonJovi het volgende:
ze is jullie aan het verleiden! check haar puppy oogjes en i love you knuffeltje
ze ziet er eerder uit alsof ze je levend kan verbranden met slechts 1 blik.quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:30 schreef BonJovi het volgende:
ze is jullie aan het verleiden! check haar puppy oogjes en i love you knuffeltje
Echt hoor, volgens mij is zij zijn zus! Check die blik, check die uitstraling, die is gewoon hetzelfdequote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:02 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
sorry, nog even heldenverering
[ afbeelding ]
Ik word accuut depressief als ik naar haar kijkquote:
Ik ben photoshop boy in het echt tegen gekomen, hopelijk kom ik dat meisje niet tegen in het echtquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:39 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ik word accuut depressief als ik naar haar kijk
idem over herequote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:34 schreef Enchanter het volgende:
[..]
![]()
Jezus , ik dacht dat dinosaurussen al uitgestorven waren
quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:38 schreef MissJ het volgende:
[..]
Echt hoor, volgens mij is zij zijn zus! Check die blik, check die uitstraling, die is gewoon hetzelfde![]()
Zij is trouwens wel zwaar aan de coke ofzo volgens mij, sjesus wat een bek zeg.
Zou ze het gewoon zijn?quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Die blonde met dat mannelijk gezicht.
Waarom doet zij mij denken aan dat mensen van die Hardcore-to-tha-bone-fotofuck?
Nou inderdaad haha, beter kom je haar niet tegen en zo wel: rennen voor je leven!quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:16 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ik ben photoshop boy in het echt tegen gekomen, hopelijk kom ik dat meisje niet tegen in het echt
whehehequote:Op donderdag 10 januari 2008 15:17 schreef Horloge het volgende:
Lol, op het profiel van die gozer een filmpje:
[..]
[..]
Toen dat nummer uitkwam was hij 4.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |