Dear God!quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:10 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
ik denk dat jij de op even moet lezen...quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:54 schreef Steamboat_Willie het volgende:
mogen we bij deze afspreken dat we woorden als "mooiboy" achterwegen laten? anders kijk ik niet meernee maar het woord alleen al stoort me enorm.. en als ik dat woord hoor denk ik er zo'n kakketoe-kapsel bij met getuitte lippen.. Blergh! *puke puke*
Wat vinden jullie dan van die plastic jasjes van nike etc.. en die nep burberry petjes die te strak om die k*tkoppen zitten? xD
Meestal dat uitschot van planeet aarde wat zoiets doet ( mocro's , om het maar even bij de hipperdepippe taal te houden) ik denk persoonlijk, dat die te straake petjes hun kleine apenhersentjes afknellen, waardoor ze domme dingen gaan doen.. wat jullie???
ah ja dankjewelquote:Op donderdag 3 januari 2008 17:04 schreef Principessa het volgende:
[..]
ik denk dat jij de op even moet lezen...![]()
Waarom?! --> te kleine petjes
Wat doet 'ie nou met z'n lippen ?quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:12 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hehe, ik denk dat het zelfde antwoord voldoetquote:Op donderdag 3 januari 2008 17:07 schreef Steamboat_Willie het volgende:
[..]
ah ja dankjewelen de jasjes dan?
nou? xD
Die jasjes stoor ik mij ook mateloos aan, bleh walgelijkquote:Op donderdag 3 januari 2008 17:07 schreef Steamboat_Willie het volgende:
[..]
ah ja dankjewelen de jasjes dan?
nou? xD
Weer eentjequote:Op donderdag 3 januari 2008 17:12 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog een die denkt dat een pruillip stoer is
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
superdudes.nl/!!!!!chriszegers qua haar danquote:Op donderdag 3 januari 2008 17:15 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]
Raap me op!!!
En nog een schoolvoorbeeldje:
[ afbeelding ]
Gokuhaar, te klein petje
Nou weet ik het! Dáár hebben die mafketels dat rare haar dus van afgekeken, onze eigen Herman!quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:39 schreef zagevent het volgende:
!!!!!!!!!chris is echt te hilarisch.![]()
http://www.superdudes.nl/!!!!!!!!!CHRIS/fotos/0
Wat doet Herman bij die loosers?quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:39 schreef zagevent het volgende:
!!!!!!!!!chris is echt te hilarisch.![]()
Kan die in de OP?quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:47 schreef honda1990 het volgende:
http://variatee.vara.nl/mediaplayer/player.jsp?filmID=43093
quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:00 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Wat doet Herman bij die loosers?
Wtf, die gasten zijn minstens net zo erg als Herman himselfquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:00 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Wat doet Herman bij die loosers?
Ik stem voorquote:
quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:45 schreef MLI het volgende:
[..]
Wtf, die gasten zijn minstens net zo erg als Herman himself
Ik ga ff mailen met Adobe/MM ... mensen die Photoshop zo misbruiken moeten hangenquote:
quote:
En WAT is er lekker aan die wijven hierboven? Ik zou alleen Anne doen, maar ja, lolita's zijn geilquote:Op donderdag 3 januari 2008 22:20 schreef Monotomo het volgende:
Oké, genoeg lelijke gasten gezien. Het wordt tijd voor lekkere wijven!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]