Begin alvast maar met oefenen. Heb je een hoog plafond?quote:Op zondag 17 januari 2010 20:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alaska wil ik nog zeker wel es naartoe
quote:Op zondag 17 januari 2010 22:25 schreef Grunner het volgende:
[..]
Begin alvast maar met oefenen. Heb je een hoog plafond?
Wat?quote:
Tja, wat Floortje ook zei. Ze had 1 dag voor Fairbanks en daarna moest ze weer door. Ik denk dat er redelijk weinig tijd is om alle highlights te behandelenquote:Op maandag 18 januari 2010 13:09 schreef mouzzer het volgende:
Ik von het Alaska gedeelte deze keer een beetje tegenvallen op het gedeelte in Nome na. Snap dat ze ook aandacht aan native culture willen besteden maar jammer dat ze helemaal niks lieten zien van bijv. Denali National Park wat toch in de buurt van Fairbanks ligt. Denali is waar het Alaska gedeelte van de film Into The Wild is opgenomen en is echt geweldig mooi. Volgende week gelukkig nog meer Alaska.
Iddquote:Op zondag 24 januari 2010 20:28 schreef Piles het volgende:
Op zulke eilandjes wordt je toch direct verliefd![]()
Zal idd gewoon tijdgebrek zijn maar vind het toch wel aparte keuzes die ze gemaakt hebben voor Alaska ondanks de mooie aflevering van vandaag (ik wil weer terug naar Alaskaquote:Op maandag 18 januari 2010 15:50 schreef Blik het volgende:
[..]
Tja, wat Floortje ook zei. Ze had 1 dag voor Fairbanks en daarna moest ze weer door. Ik denk dat er redelijk weinig tijd is om alle highlights te behandelen
Er is idd helemaal niets. Verbaasde ik me tijdens m'n vakantie in IJsland ook al over. Kleine dorpjes, in de winter nauwelijks bereikbaar. Waar gaat de jeugd naartoe? Waar gaan ze op stap? Naar school? Naar de bioscoop? Enz....quote:Op zondag 24 januari 2010 21:00 schreef Bombshell het volgende:
Die kleine plaatsen in Alaska waar eskimo's wonen lijken me echt verschrikkelijk om een langere tijd door te brengen.
Bingo spelen en bier drinken...quote:Op zondag 24 januari 2010 21:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Er is idd helemaal niets. Verbaasde ik me tijdens m'n vakantie in IJsland ook al over. Kleine dorpjes, in de winter nauwelijks bereikbaar. Waar gaat de jeugd naartoe? Waar gaan ze op stap? Naar school? Naar de bioscoop? Enz....
bioscoop?quote:Op zondag 24 januari 2010 21:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Er is idd helemaal niets. Verbaasde ik me tijdens m'n vakantie in IJsland ook al over. Kleine dorpjes, in de winter nauwelijks bereikbaar. Waar gaat de jeugd naartoe? Waar gaan ze op stap? Naar school? Naar de bioscoop? Enz....
Vandaar mijn vraagquote:Op maandag 25 januari 2010 09:43 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
bioscoop?Zelfs op Galapagos (60.000 inwoners) is geen bioscoop.
(athans, niet in 2007, misschien inmiddels wel)
Mja, het is waarschijnlijk niet toevallig dat zo ongeveer elke IJslander in een bandje zit en dat er bovengemiddeld veel schaakgrootmeesters en schrijvers zijn.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, dat zal er zeker mee te maken hebbenquote:Op zondag 31 januari 2010 19:52 schreef k_man het volgende:
[..]
Mja, het is waarschijnlijk niet toevallig dat zo ongeveer elke IJslander in een bandje zit en dat er bovengemiddeld veel schaakgrootmeesters en schrijvers zijn.
Behóórlijk iddquote:Op maandag 1 februari 2010 09:53 schreef Strolie75 het volgende:
En wat is die Nicolette irritant blij zeg.
Over 2 weken gaan ze weer verder met NZquote:Op zondag 31 januari 2010 20:29 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ik had nog wel wat meer van NZ willen zien... *droomt dan maar zelf weer verder*
Volspuiten met tranquillizer en opsluiten moeten ze haar...quote:Op maandag 1 februari 2010 09:53 schreef Strolie75 het volgende:
Nieuw-Zeeland...wat een weer. Lijkt me vreselijk als je daarvoor 25 uur in het vliegtuig hebt gezeten.
En wat is die Nicolette irritant blij zeg.Zeker de dag van tevoren een aflevering van Spuiten & Slikken opgenomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |