Nee, dat was later pasquote:Op zondag 23 januari 2011 20:29 schreef Rnnz het volgende:
Ze hadden toch een nieuwe reserveband gehaald? Of wat bedoel je? :S
Op het moment dat er geen druk meer op de lekke band drukt, zal de band zich weer vullen met lucht met 1 bar druk. Daardoor lijkt het alsof er niks aan de hand is met de band. Als er echter weer druk gezet wordt op de band zal de band weer leeglopen.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:19 schreef Piles het volgende:
Lekke band -> jeep rijdt weg -> goede band op de achterdeur?
Lekker lange oprijlaanquote:Op zondag 30 januari 2011 20:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Leuk stukje land, daar in Australië. Tweeduizend vierkante kilometer
. Wat zou het gekost hebben?
Vind ik ook en echt gaaf dat ze toch nog naar Noord-Korea mocht.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:00 schreef psv-gomes het volgende:
interessante reis die ze aan het maken is vind ik, van amsterdam naar peking
Dat topic is anderhalve maand oud, dit 4 jaar.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:26 schreef Piles het volgende:
3 op reis: Floortje Dessing in Noord-Korea nu op tv.
Hier een wat drukker topic
Aan zoiets moest ik ook denken, maar dan moet je het wel heel lang doen.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:22 schreef Veersesmurf het volgende:
Is dat niet dat spul waar je complete tandvlees van weg rot?![]()
Ja dat schijnt een Zweeds probleem te zijn bij de verslaafde jongerenquote:Op zondag 12 februari 2012 22:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Aan zoiets moest ik ook denken, maar dan moet je het wel heel lang doen.
Volgens mij in heel Scandinavië. In Finland (ok, niet officieel Scandinavië) wordt het namelijk ook veel gebruikt.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat schijnt een Zweeds probleem te zijn bij de verslaafde jongeren
Ik heb nu al 3 tabbladen openstaan met reiswebsitesquote:Op zondag 19 februari 2012 20:24 schreef Bombshell het volgende:
Wat heb ik toch weer zin om te reizen!
`nee is gewoon de eigenschap van Snus, als je het telang in je mond houd, eerder trouwens tandvlees, want normaal houdt men de snus, tussen tandvlees en binnenkart van je lippen. Als je het telang in je mond houd, dan gaat dat druipen, en ranzig uitzien.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat schijnt een Zweeds probleem te zijn bij de verslaafde jongeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |