Het kan ergen gelukkig was het geen grey's anatomyquote:Op donderdag 3 januari 2008 11:54 schreef Soempie het volgende:
Verhaal over wiebel
Oeiquote:Op donderdag 3 januari 2008 16:53 schreef MaJo het volgende:
Ik ben gestopt met roken en nu ben ik chagrijnig
Dat vind ik zelf ook niks.quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Het kan ergen gelukkig was het geen grey's anatomy![]()
![]()
![]()
Voor vanavond nog niets, morgen wil ik overdag weer naar Leeuwarden gaan en in de avond Weerwolven spelen, maar daarvoor heb ik wel voldoende mensen nodig... even kijken of dat gaat lukkenquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:02 schreef Soempie het volgende:
We gaan als het goed is vanavond poolen en wat drinken in de stad.![]()
Wat zijn jullie plannen?
Watquote:Op donderdag 3 januari 2008 17:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Het kan ergen gelukkig was het geen grey's anatomy![]()
![]()
![]()
Nog nietsquote:Op donderdag 3 januari 2008 17:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oei![]()
Wat is je rookvervanger?
Ik heb trek.Ik wil dat Wiebel thuis komt, zodat we boodschappen kunnen doen en kunnen koken.
'Samenwonen' bevalt me eigenlijk wat te goed.
![]()
Het gaat allemaal veel te makkelijk.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:38 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ben net klaar met de chinese afhaalmaaltijd
Ik ben bezig met een oerhollandse hachee en gehaktballenquote:
Dat is puur beter iddquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[..]
Ik ben bezig met een oerhollandse hachee en gehaktballen
Dan neem je toch zo'n super smoker gevalquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nog nietsZal wel weer heel veel snoepen worden
Vanavond ook nog eens uit in Paradiso, hoezo de kat op het spek binden
Een goede bak chinees-indisch is ook niet mis hoorquote:
Of je bijt een paar dagen door de zure appel heenquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan neem je toch zo'n super smoker geval
Het kan wel, je gooit dan alleen je jus wegquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een goede bak chinees-indisch is ook niet mis hoor
Maar die BK
Anyway..bijna een Soemp te pakken.
Sta ik een beetje afwezig na te denken, ga ik mijn aardappels afgieten.
Boven de gootsteen kom ik er net op tijd achter dat ik bijna mijn gehaktballen sta af te gieten
Ja, en dat lijkt me nou net niet de bedoelingquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het kan wel, je gooit dan alleen je jus weg
quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar die BK
Anyway..bijna een Soemp te pakken.
Boven de gootsteen kom ik er net op tijd achter dat ik bijna mijn gehaktballen sta af te gieten
We hebben wel een heel goed chinees restaurant hier zitten, dus dat scheelt wel, het is best lekker, maar gehaktballen zijn beterquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar die BK
quote:Anyway..bijna een Soemp te pakken.
Misschien had je nog een pak jus d'orange staan. Het is behelpen maar taalkundig het dichtste wat je waarschijnlijk bij echte jus komtquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, en dat lijkt me nou net niet de bedoeling
Een beetje die gehaktbal prakken en dan lekker een lepeltje heet water erover
Lekker aardappeltje met mosterd erbij
Eh ja...maar dat is niet lekker.quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gehaktballen kan je ook maken in een hapjespan of koekenpan met vrijwel geen jus
Jus is vooral lekker bij gekookte aardappelen. Als je röstirondjes aan het bakken bent maakt het een stuk minder uit of je er jus bij hebt of nietquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eh ja...maar dat is niet lekker.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:30 schreef TradeMarkie het volgende:
Zou het scheldwoord nondeju ook uit een gelijksoortige situatie voortkomen?
Ja, en in dit geval heb ik gekookte aardappelsquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jus is vooral lekker bij gekookte aardappelen. Als je röstirondjes aan het bakken bent maakt het een stuk minder uit of je er jus bij hebt of niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |