Je bent toch wel stoer genoeg om het zelf op te lossen?quote:
kans op aanslagen als ik het goed begrijpquote:
jamah Nem is veul te sterk voor mijquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je bent toch wel stoer genoeg om het zelf op te lossen?![]()
![]()
Ik heb zo geen zin in m'n tentamens dat ik heb gereageerd op een topic in SEX.![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
kans op aanslagen als ik het goed begrijp
In mauretanië zijn met de kerst 4 fransozen vermoord en aangezien die dreiging er nu nog is en de rally 9 dagen door dat land zou denderen hebben ze de boel afgelast.quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
jamah Nem is veul te sterk voor mij
weet je wat ik steek m'n tong wel uitzo
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:45 schreef Soempie het volgende:
The Golden Compass heb ik pas in de bios gezien, kan dat?
misquote:
leuke verhalen, heb ze in NL gelezenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:41 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ging gisteren erg vroeg naar bed. Dacht: "kan ik nog even een stukje in mijn boek lezen".
Ik sliep pas om 03:00-04:00
(Voor de geinteresseerden: The Subtle Knife, deel 2 van His Dark Materials, waar deel 1 van is: The Golden Compass)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
De genen die mee doen doen het toch juist voor de spanning? ?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
In mauretanië zijn met de kerst 4 fransozen vermoord en aangezien die dreiging er nu nog is en de rally 9 dagen door dat land zou denderen hebben ze de boel afgelast.
Ik denk dat die mensen ook niet bang hoeven te zijn dat er één of andere zandhaas op een motortje achter ze aankomt om ze midden in de woestijn de keel door te snijden.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De genen die mee doen doen het toch juist voor de spanning? ?
Dan is dit juist een mooi meegenomen extraatje zou ik zeggen
iets doms natuurlijkquote:
Ik heb mijn gelijke gevondenquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, hoezo?
Naar ééntje (Les Miserables) ben ik al 12 keer geweest...
He en Cats is juist bij uitstek een dansmusicalquote:Op vrijdag 4 januari 2008 08:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fame heb ik niet gezien, heb niet zo heel veel met dansmusicals.
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:47 schreef Soempie het volgende:
Ja, met jou?![]()
Ik ga vanavond naar de sportschool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |