wat dacht je dan van Paul Thomas Anderson?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:52 schreef Nepthys het volgende:
#9. Christopher Nolan - Marc Forster wat mij betreft het meest talentvol van het hele rijtje
quote:1#. Paul Thomas Anderson - Lukas Moodysson
2#. Anders Thomas Jensen - Darren Aronofsky
3#. Sarah Polley - Zach Braff
4#. Spike Jonze - Edgar Wright
5#. Rian Johnson - Alejandro Amenábar
6#. Joe Wright - Richard Kelly
7#. Toshiaki Toyoda - Robert Rodriguez
8#. Christopher Nolan - Fatih Akin
Het is eigenlijk heel simpel. Waar gaan we in de toekomst de beste films van zien? Ongeacht of die al toffe films heeft gemaakt, welke personen gaan in de toekomst de beste films maken? En om dat te kunnen inschatten, kijk je vaak naar werk tot nu toe gemaakt.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:42 schreef Lonewolf2003 het volgende:
1#. Paul Thomas Anderson - Lukas Moodysson
2#. Anders Thomas Jensen - Darren Aronofsky
3#. Sarah Polley - Zach Braff
4#. Spike Jonze - Edgar Wright lastige. De twee films van Jonze zijn imho sterker dan die van Wright. Maar dankt dat ook voor een groot deel aan de scripts van Kaufmann. Eigenlijk zou ik eerst een film, die niet geschreven is door Kaufmann van Jonze willen zien. Dan zou ik een veel betere keuze kunnen maken. Maar tot dan maar zo
5#. Rian Johnson - Alejandro Amenábar Omdat Amenábar al heeft bewezen geen ééndagsvlieg te zijn. Johnson nog niet
6#. Joe Wright - Richard Kelly DD roeleert gewoon. En de vernieuwde Southland Tales lijkt me ook heel interessant.
7#. Toshiaki Toyoda - Robert Rodriguez
8#. Christopher Nolan - Fatih Akin
Dit tournament roept bij mijzelf wel een vraag op. Wanneer kan je nog spreken van talent? Talent staat bij mij toch altijd gelijk aan belofte. Een jonge iemand waar je veel van verwacht. Gevestigde namen als Eastwood of Scorsese noem je imo geen talent meer. Dus wanneer spreek je dan nog van talent. Zijn mensen als Nolan, Rodriguez en Aronofsky nog talentvol te noemen. Of hebben die zich al zo bewezen dat het eigenlijk gevestigde namen zijn geworden. Of in tegengestelde richting iemand als Kevin Smith, die zijn verwachtingen niet waar heeft kunnen maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |