Nikky stopt als FA..Wat?! Ja dat, ze gaat stoppen. En dat is vreemd, een FOK! zonder FA-nikky.
Zoveel jaar heeft ze zich met FOK! beziggehouden dat ze onlosmakelijk met elkaar verbonden leken. Jaren van inzet, ideeën, dag en nacht aanwezig zijn, mensen aansporen, voor users opkomen, afgemaakt worden, bejubeld worden, huilen, lachen, lief en leed.
Een hobby waar ze zich ten volle mee bezig hield, met name dat oh zo belangrijke werk achter de schermen.
En dat ziet niet iedereen maar dat is toch voor het blijven draaien van FOK! essentieel.
En als je dan de beslissing neemt om afscheid te nemen, wetende dat FOK! zolang een deel van je leven is geweest is dapper, én eng.
Afgelopen tijd zijn we gezamenlijk aan het afkicken gegaan stukje bij beetje, en het blijft een moeilijke stap, maar FOK! gaat niet weg en nikky gaat niet weg als user.
Nikky de paarse user blijft, maar gaat zich meer en meer bezighouden met een prachtige dochter, werk, andere hobbies, de liefde, vrienden.
Nikky, wat je gedaan hebt voor FOK! is met geen pen te beschrijven, het is sowieso teveel om te benoemen, zoveel tomeloze vrijwillige inzet, altijd de zaken positief benaderen, een luisterend oor voor zelfs de grootste schurkjes van FOK!, en dat 4 jaar lang, geweldig!
Lieve Nikky, weet je, ik ben ervan overtuigd dat je enorm gegroeid bent als mens, FOK! heeft daar misschien een heel klein stukje aan meegeholpen, maar jouw grote kracht is “Zelf doen”
En daar ben je enorm sterk in geworden!
Verder ga ik helemaal geen afscheid van je nemen, ben je mal, je blijft gewoon paarse nikky, je blijft gewoon user en ik moet m’n Groningse belofte nog nakomen

Nikky, bedankt!