Dan vertelt ze ook elke keer een andere versie zeg... De keer dat ik haar erover hoorde, was de studio van haar moeder.quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
De "zonnebankstudio" is van de laatste vriend van Mamanda...Siegfried.
Da's een vader dingeteje denk ik....zijn lieve dochtertje blijkt ineens een volwassen dame te zijn met 'speciale' vaardigheden'... is even slikken voor die man....quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:13 schreef mootie het volgende:
Oooooh Katie's pap wilde dat ze zijn dochter niet meer was........ Haar moeder had er minder problemen mee.
Dat heb ik inmiddels afgeleerd......relax babe.quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:18 schreef noekje het volgende:
Soms zou je gewoon door het scherm heen Amanda haar pruik willen vastpakken en die naar voren trekken.
Ik wil graag een rukje naar rechts geven ook.quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:18 schreef noekje het volgende:
Soms zou je gewoon door het scherm heen Amanda haar pruik willen vastpakken en die naar voren trekken.
Vader moest even slikken toen zijn dochter niet wou slikken?quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Da's een vader dingeteje denk ik....zijn lieve dochtertje blijkt ineens een volwassen dame te zijn met 'speciale' vaardigheden'... is even slikken voor die man....
Hij kan beter kwaad kunnen zijn op de regie.. die hadden het niet hoeven uitzenden...
Als je toch zo'n villa binnengaat weet je toch wat je te wachten kan staan?quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Da's een vader dingeteje denk ik....zijn lieve dochtertje blijkt ineens een volwassen dame te zijn met 'speciale' vaardigheden'... is even slikken voor die man....
Hij kan beter kwaad kunnen zijn op de regie.. die hadden het niet hoeven uitzenden...
Tsja, leugens onthouden valt niet mee voor Amanda. Ik ken alleen deze versie.quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan vertelt ze ook elke keer een andere versie zeg... De keer dat ik haar erover hoorde, was de studio van haar moeder.
Dat snap ik wel... maar de redaktie mag best wel een beetje passen op de gasten die zij uitnodigen. Huub trekt z'n pik eruit propt hem in d'r mond en heeft niet door dat ze te zien zijn. een foutje waar een meisje van 18 voor moet betalen. Dat had in mijn ogen best anders gekunt helemaal als ik me bedenk dat er te pas en te onpas streamlocks zijn geweest om de wannabee te beschermen. Da's in mij ogen erg dubbel. Maar dit is een discussie die al gevoerd is. Dus laten we maar niet hier maar niet verder meegaan.quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:34 schreef riri het volgende:
[..]
Als je toch zo'n villa binnegaat weet je toch wat je te wachten kan staan?
De hele tent hangt daar vol camera''s...ook in het donker zijn alle beelden te zien met IR camera's...dan ben je echt dom als je niet snapt wat de consequenties kunnen zijn van het gedrag wat je daar tentoon spreidt.
Dat zou ik echt niet begrijpen.. want Lieke zal hem gewoon wegsturen een volgende ronde... Ik denk dat het gewoon wachten is op de nieuwe...quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:38 schreef neehe het volgende:
Als Lieke slecht nieuws over haar moeder krijgt ( 7e januari ) dan kan ze wel eens uitzichzelf opstappen.
Krijgt ze goed nieuws dan duurt het nog 3 weken voordat Huub wel of niet wat tegen Lieke gaat doen.
Dat hangt dan weer af hoe de situatie tussen hun is.
Als ze weer normaal met elkaar omgaan houdt Huub haar erin zei kij tegen Brian.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:41 schreef Guuskeee het volgende:
huub en jaap kunnen ook proberen brian en amanda te overtuigen lieke naar huis te sturen om bij dr moeder te kunnen zijn met behoud van borg (door ontslagronde). ligt aan uitslag van moeder, hopelijk houd de febo die info achter tot enkele dagen voor de ontslagronde, zo'n klootzakken zijn het wel.
Skattie, ik geloof helemaal niks meer, een groot script en de puppets doen hun werk.quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:41 schreef Guuskeee het volgende:
huub en jaap kunnen ook proberen brian en amanda te overtuigen lieke naar huis te sturen om bij dr moeder te kunnen zijn me behoud van borg (door ontslagronde). ligt aan uitslag van moeder, hopelijk houd de febo die info achter tot enkele dagen voor de ontslagronde.
Jaap is degene die overtuigd moet worden denk ik. Amanda en Brian maakt het weinig uit wie ze weg moeten stemmen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:41 schreef Guuskeee het volgende:
huub en jaap kunnen ook proberen brian en amanda te overtuigen lieke naar huis te sturen om bij dr moeder te kunnen zijn me behoud van borg (door ontslagronde). ligt aan uitslag van moeder, hopelijk houd de febo die info achter tot enkele dagen voor de ontslagronde.
Informatie achterhouden over de toestand van Lieke's moeder ???quote:
Nou... die brief was zaterdag aan haar zus meegegeven, en ze kreeg hem dinsdag pas...quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:50 schreef neehe het volgende:
[..]
Informatie achterhouden over de toestand van Lieke's moeder ???
Dat zou wel erg laag zijn.
Dat kan en mag volgens mij geeneens.
ik denk toch wel dat LIeke zelf dagelijks gaat informeren of er al bericht binnen is van haar moeder. Ze gaat heus niet zitten wachten tot het hokje het nodig vindt om de informatie door te geven. Lieke heeft zelf ook de datum van de uitslag doorgekregen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:50 schreef neehe het volgende:
[..]
Informatie achterhouden over de toestand van Lieke's moeder ???
Dat zou wel erg laag zijn.
Dat kan en mag volgens mij geeneens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |