abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 2 januari 2008 @ 20:25:13 #251
135305 beequeen
Lost.
pi_55729886
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 20:20 schreef blomst het volgende:
Mike vraagt al weken om een ps zegt hij, hoe lang zit mike daar al???
Mike heeft gezegd dat de enige voorwaarde om in dat hok te komen een PS2 was.
Kut FEBO maakt tv over de rug van Mike.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_55729887
Zie hem glunderen....hij wil zo graag die PSP

alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_55729927
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 20:24 schreef Verida het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon zielig. Lullig hoor om zo tv te maken over de rug van iemand anders
Oh, dat vind ik helemaal niet. Het is ook niet zo dat Mickey de camera's nog niet heeft gezien. Het is aan Mickey te bepalen of het zielig is of niet.
Daarbij vind ik het gewoon tof dat zij wel iets geven in tegenstelling tot Amanda. Of dat nu voor tv is of niet.
Als hij er maar blij mee is.
Go hard or go home
  woensdag 2 januari 2008 @ 20:27:34 #254
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55729937
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 20:15 schreef riri het volgende:
Toch beschrijven de meisjes Huub perfekt

Denk dat de band die Lieke en Amanda aansterken samen helemaal nog niet zo'n slechte is.
IDD helemaal mee eens.... laat Lieke daar maar intrappen weg is weg.
  woensdag 2 januari 2008 @ 20:27:48 #255
188345 Py
op zich
pi_55729949
Don't push it Jaap
pi_55729971
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 20:24 schreef akveor het volgende:

[..]

Ja iets van 3 maanden voor ze de kooi inkwam.. begonnen als schoonmaaakster zich omhoog geneukt. Nou chapeau Lieke, werkelijk fantastisch gespeeld.
Niets, maar dan ook niets heeft zich van zichzelf laten zien. Ja dat ze loopt te janken en dan nog weet je de werkelijke reden niet. Ik geloof er steeds meer in dat zij liep te janken omdat het zo lang duurde dat ze in die situatie met Huub zat. Toen Jaap zich aansloot bij Huub zag ze haar kans schoon en nu ligt ze Jaap onder z'n ballen te kietelen. Een plan die ze al maanden had. Ik geloof er ook niet meer in dat zij werkelijk heeft gelooft in de relatie met Huub. De situatie heeft haar daartoe gedwongen toen ze geen voet aan de grond kreeg bij Amanda en Natasia en Erik.
Overal heeft Huub haar gesteunt. Bij niemand heeft ie haar zwart gemaakt. Okay hij heeft haar vaak uitgescholden maar wel recht in haar gezicht. Lieke is nep en alles doet ze onder valse voorwendselen. Ik walg momenteel echt van haar.
Zelfs Huub gelooft nu nog niet dat Lieke zich de villa ingeneukt heeft, maar hier op fok weten ze het wel, ja ja wat zijn de fokkers toch slim, waarschijnlijk weten ze ook hoe Lieke als kind is geweest enz enz enz
pi_55730028
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 20:24 schreef blomst het volgende:

[..]

Als haar moeder slecht nieuws heeft ga je als normaal mens direkt naar huis, dan ga je haar steunen.
Ze moeten wachten op 7 januari...dan pas weten ze meer...voor die tijd kun je niets doen
pi_55730044
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 20:24 schreef akveor het volgende:

[..]

Ja iets van 3 maanden voor ze de kooi inkwam.. begonnen als schoonmaaakster zich omhoog geneukt. Nou chapeau Lieke, werkelijk fantastisch gespeeld.
Niets, maar dan ook niets heeft zich van zichzelf laten zien. Ja dat ze loopt te janken en dan nog weet je de werkelijke reden niet. Ik geloof er steeds meer in dat zij liep te janken omdat het zo lang duurde dat ze in die situatie met Huub zat. Toen Jaap zich aansloot bij Huub zag ze haar kans schoon en nu ligt ze Jaap onder z'n ballen te kietelen. Een plan die ze al maanden had. Ik geloof er ook niet meer in dat zij werkelijk heeft gelooft in de relatie met Huub. De situatie heeft haar daartoe gedwongen toen ze geen voet aan de grond kreeg bij Amanda en Natasia en Erik.
Overal heeft Huub haar gesteunt. Bij niemand heeft ie haar zwart gemaakt. Okay hij heeft haar vaak uitgescholden maar wel recht in haar gezicht. Lieke is nep en alles doet ze onder valse voorwendselen. Ik walg momenteel echt van haar.
spijker op de kop!

waar ik dan mee zit is: hoe ziet lieke het zelf eigenlijk? ziet ze haarzelf als superbitch of als goudeerlijk gevoelsmens? ik denk namelijk dat ze zichzelf als het tweede ziet (kijk maar naar die onzin-zweef-reiki), terwijl ze natuurlijk het eerste is.

ze is dus een ijkoude bitch, maar ze ziet haarzelf als goudeerlijk gevoelsmens: duidelijke persoonlijkheidsstoornis (dat zijn langdurige patronen in gedachten, visie en gedrag die afwijken van wat in de betreffende cultuur als normaal wordt ervaren).
  † In Memoriam † woensdag 2 januari 2008 @ 20:32:50 #259
135305 beequeen
Lost.
pi_55730068
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 20:27 schreef noekje het volgende:

[..]

Oh, dat vind ik helemaal niet. Het is ook niet zo dat Mickey de camera's nog niet heeft gezien. Het is aan Mickey te bepalen of het zielig is of niet.
Daarbij vind ik het gewoon tof dat zij wel iets geven in tegenstelling tot Amanda. Of dat nu voor tv is of niet.
Als hij er maar blij mee is.
Noek, Brian heeft een horloge gegeven en Amanda een mobieltje ...allemaal tv momentjes.
Wat heeft Mike nu aan al die dingen als je in een kartonnen doos woont.
― Mark Twain
pi_55730079
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 20:24 schreef blomst het volgende:

[..]

Als haar moeder slecht nieuws heeft ga je als normaal mens direkt naar huis, dan ga je haar steunen.
Ook als ze een lekke band heeft ??
Je moet het nog een keer lezen, hangt er vanaf wat het slechte nieuws is.
Daarna kun je rustig nadenken wat te doen.
pi_55730104
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 20:28 schreef neehe het volgende:

[..]

Zelfs Huub gelooft nu nog niet dat Lieke zich de villa ingeneukt heeft, maar hier op fok weten ze het wel, ja ja wat zijn de fokkers toch slim, waarschijnlijk weten ze ook hoe Lieke als kind is geweest enz enz enz
ach neehe...laat ze toch...mensen geloven nou eenmaal graag in hun eigen hersenspinsels...,
ze kijken niet meer met open ogen maar met een bril vol vooroordelen...kan je niets aan veranderen
op een gegeven moment gaat die bril vanzelf af als ze niet meer anders kunnen
  woensdag 2 januari 2008 @ 20:34:34 #262
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_55730107
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 20:31 schreef riri het volgende:

[..]

Ze moeten wachten op 7 januari...dan pas weten ze meer...voor die tijd kun je niets doen
Dan zal ik wel vreemd in elkaar steken, maar juist in de tijden van onzekerheid heb je elkaar zo nodig.
Ze had al lang thuis moeten zitten bij haar moeder.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_55730120
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 20:32 schreef beequeen het volgende:

[..]

Noek, Brian heeft een horloge gegeven en Amanda een mobieltje ...allemaal tv momentjes.
Wat heeft Mike nu aan al die dingen als je in een kartonnen doos woont.
Beeq, hij wilde toch graag die psp. Nou, die heeft hij nu. Schijnbaar wil hij hem in een doos/boot/villa. Hij blij, ik blij. Ik gun die man de wereld.
Go hard or go home
pi_55730141
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 20:34 schreef riri het volgende:

[..]

ach neehe...laat ze toch...mensen geloven nou eenmaal graag in hun eigen hersenspinsels...,
ze kijken niet meer met open ogen maar met een bril vol vooroordelen...kan je niets aan veranderen
op een gegeven moment gaat die bril vanzelf af als ze niet meer anders kunnen
De hele wereld is gek, behalve jij
  woensdag 2 januari 2008 @ 20:36:58 #265
188345 Py
op zich
pi_55730158
pi_55730168
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 20:34 schreef mazaru het volgende:

[..]

Dan zal ik wel vreemd in elkaar steken, maar juist in de tijden van onzekerheid heb je elkaar zo nodig.
Ze had al lang thuis moeten zitten bij haar moeder.
Buiten de kooi zou Lieke misschien ook wel gewoon doorgegaan zijn met haar leven en werk. Je kunt als ouder niet verwachten dat al je uitwonende kinderen alles laten vallen en weer thuis komen wonen om je hand vast te houden.
Bellen elke dag is misschien iets wat gewoon gebeurt in het hokje. Dat is iets wat wij niet weten of zien maar wat wel kan gebeuren.
  woensdag 2 januari 2008 @ 20:38:02 #267
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_55730178
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 20:36 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Goed vasthouden, stel je voor dat iemand hem wil afpakken!
be nice or go away
pi_55730179
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 20:33 schreef neehe het volgende:

[..]

Ook als ze een lekke band heeft ??
Je moet het nog een keer lezen, hangt er vanaf wat het slechte nieuws is.
Daarna kun je rustig nadenken wat te doen.
ik denk niet dat haar moeder lieke bericht zal doen over een lekke band.
Goedemorgen :W
  woensdag 2 januari 2008 @ 20:38:11 #269
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55730183
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 20:28 schreef neehe het volgende:

[..]

Ik geloof niet meer in de intenties van Lieke en zolang zij niet de werkelijke Lieke laat zien zal ik er alles aan doen om d'r zwart te maken. Ik ben helemaal klaar met dat mens. En als Huub niet kapt met dat gedram ben ik ook helemaal klaar met hem. Maakt mij in dat geval niet uit wie er vertrekt als er maar iemand vertrekt.
Anderhalf keer heb ik een gesprek van Lieek gezien waarvan ik dacht dat het de echte LIeke was. Voor de rest voelt het voor mij alsof ze een masker draagt. De eerste maanden heb ik haar geloofd daarna kreeg ik gewoon een vieze smaak van haar. Ze is een zwakke speelster, ze kan slecht schakelen en daarom doet ze het op haar manier: Achter mensen hun rug om. Uren moet je aan haar trekken om iets van waarheid uit haar te krijgen. Daarna gaat ze rustig weer proberen wat ze heeft toegegeven weer recht te lullen. WEG MET LIEKE en snel.
Huub vraagt zich af waar Lieke mee bezig is. Brian, die haar volgens eigen zeggen zoveel heeft aangedaan. Waarover ze uren met de psyscholoog heeft gesproken omdat ze het niet kon verwerken. Nu haar beste vriend. De jongen die haar geschopt, geslagen en aan haar haren door de villa heeft gesleept.
pi_55730190
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 20:36 schreef mootie het volgende:

[..]

dank, dank, ik roep het al jaren maar niemand gaf me gelijk! eindelijk!
pi_55730205
Goed zo Huub.Wij vinden dat ook raar van Lieke.Brian heeft haar veel meer aangedaan.Lieke is toch zo eerlijk.
pi_55730246
Huub snapt niet dat Lieke beter met Amanda is...daar hoort Brian niet automatisch bij
  † In Memoriam † woensdag 2 januari 2008 @ 20:40:11 #274
135305 beequeen
Lost.
pi_55730248
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 20:35 schreef noekje het volgende:

[..]

Beeq, hij wilde toch graag die psp. Nou, die heeft hij nu. Schijnbaar wil hij hem in een doos/boot/villa. Hij blij, ik blij. Ik gun die man de wereld.
Ik ook maar het verhaal klopt gewoon niet, net als DGK niet klopt.
Vanochtend vertelde Mike dat hij een broer heeft die een bekende juwelierszaak heeft in Groningen en toch kan hij het telefoonnummer van zijn ouders niet achterhalen. Sorry, ik ben zo klaar met deze nepzooi.
― Mark Twain
pi_55730249
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 20:36 schreef mootie het volgende:

[..]

De hele wereld ?????
Zoveel zijn er niet hier die er zo over denken ( steeds dezelfde )
Laat staan de hele wereld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')