Dat geloof ik niet, als het echt zo ernstig is, dan moet je wel een onmens zijn om daar tegen te stemmen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Inderdaad, 12 uur aanvragen en dan beslissen of ze haar 24 uur aan gaat vragen, hopelijk stemt er niemand tegen.
Dat hoop ik dan maar, ik ben Brian die tegen de 12 uur van Huub stemde nog niet vergeten, hijzelf al wel getuige het onderonsje van vanavond maar toch.quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:12 schreef neehe het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet, als het echt zo ernstig is, dan moet je wel een onmens zijn om daar tegen te stemmen.
Brian zal niet tegen stemmen, niet zo'n goed tv moment voor hem wordt het dan.
( misschien fluistert hij Amandel in dat zij wel moet tegen stemmen )
Maar die doet dat niet.
Nee dat zie je dus verkeerd, nu het uit is heeft ze zich helemaal in het spel gestort.quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:11 schreef noekje het volgende:
Lieke: ik heb mezelf helemaal in het spel gestort.
Ze heeft Huub alleen maar als spel gezien.
Ik hoorde toch echt wat anders. Amanda zei dat zij in het begin Lieke wel leuk vond maar dat zij zo kinderachtig mee ging doen met Huub. Lieke zei toen dat zij zich volledig in het spel ging storten maar nu kan ze dat loslaten en voor zichzelf kiezen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:15 schreef neehe het volgende:
[..]
Nee dat zie je dus verkeerd, nu het uit is heeft ze zich helemaal in het spel gestort.
Dat klinkt toch wat anders.
Ik hoor toch ook een Amanda die het heerlijk vindt om over Huub te zeiken...quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:16 schreef Guuskeee het volgende:
waarom houd die kudt dr kop niet eens dicht over huub? kan ze niks anders bedenken?
ons mam zegt altijd: 'waar het hart van vol is...', en zo is het! lieke is gewoon nog heel verliefd op huubke!
Verliefd is ze niet, misschien zelfs wel nooit geweest. Maar zonder deze verhaallijn heeft Lieke niets meer in die kooi en daarom probeert ze die zo krampachtig vast te houden.quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:16 schreef Guuskeee het volgende:
waarom houd die kudt dr kop niet eens dicht over huub? kan ze niks anders bedenken?
ons mam zegt altijd: 'waar het hart van vol is...', en zo is het! lieke is gewoon nog heel verliefd op huubke!
Jij mag nooit meer raden.quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:16 schreef Margo37 het volgende:
De psp voor Jaap? die hij vervolgens aan Mikey geeft
Maar dat zijn dan toch juist de tijden dat je bij je moeder wilt zijn?quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:04 schreef neehe het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf wat het slechte nieuws is, als haar moeder pas over een maand geopereerd wordt, kun je toch niets doen.
Dan kan 12 uur genoeg zijn om daar over te beslissen.
Ja iets van 3 maanden voor ze de kooi inkwam.. begonnen als schoonmaaakster zich omhoog geneukt. Nou chapeau Lieke, werkelijk fantastisch gespeeld.quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:11 schreef noekje het volgende:
Lieke: ik heb mezelf helemaal in het spel gestort.
Ze heeft Huub alleen maar als spel gezien.
Als haar moeder slecht nieuws heeft ga je als normaal mens direkt naar huis, dan ga je haar steunen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:04 schreef neehe het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf wat het slechte nieuws is, als haar moeder pas over een maand geopereerd wordt, kun je toch niets doen.
Dan kan 12 uur genoeg zijn om daar over te beslissen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |