5 min COS. FOK werd ineeens zo traag dat ik eerst maar ben gaan boodschappen. Maar dan nutoch een OP-tje.
Er is weinig gebeurt. Huub bleef bij Tilly en Lieke en bemoeide zich weer overal tegen aan. Lieke had een zelfgenoegzame lach om d'r smoel na afloop.
Al met al staat alles op scherp. Fok is verdeeld. Huub adepten en pro Lieke fanatici vligen elkaar met woorden in de haren.
Al met al is misschien wel de belangrijkste conclusie dat de Lieke en Huub aanhangers er van balen dat er niet tegen Brian en Amanda gespeelt wordt. Het opsplitsen van Huub en Lieke houdt hen weer uit de wind...

Er is begrip dat Lieke zich wou losmaken van Huub. Onbegrip is er dat Huub maar achter haar aan blijft lopen. Onbegrip is er ook dat Lieke zich helemaal tegen Huub heeft gekeerd. Daarmee is de afspraak met z'n drieen naar de finale natuurlijk op losse schroeven komen te staan.
Voorts word ik en vele met mij schijtziek van het feit dat er weer van die klote relatie verhaallijnen de boventoon voeren. Spuugzat wordt ik van dat gekunstelde gedoe. NU weer een driehoekje Lieke, Huub en Quinten. Het houdt het spel teveel op.
Jaap heeft niet echt met Huub gesproken over het fanatiek plannetjes maken van Jaap en Lieke tegen Huub.
Mikey wil graag de hond Dilana laten blijven zodat die in ieder geval wel een dak boven het hoofd heeft. Palma: Zwerver weg, hond weg. Amanda probeerde een nagelbehandeling voor Mikey bij Tilly te regelen.... Ze wil waarschijnlijk toch iets voor Mikey doen nadat zij hem het rijbewijs door de neus heeft geboord.
Have FUN.
[ Bericht 53% gewijzigd door akveor op 02-01-2008 18:35:36 ]