Ze willen gewoon aandacht en zinloos geweld is er zoveel dat mensen er al aan gewend raken.quote:Omdat zoiets niet in de doofpot mag belanden.
En daarom mag dit van jou in de doofpot belanden ?quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:13 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Ze willen gewoon aandacht en zinloos geweld is er zoveel dat mensen er al aan gewend raken.
quote:maar ik maak me geen illusies
HAHAHAHAHA roflmao!! kutkakkerquote:kwam een groep van 7 jongeren van Noord-Afrikaanse afkomst op me af.
Maar denk je dat daarmee dit nieuws-item onwaar is?quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:26 schreef bijdehand het volgende:
Alsof een jongetje zegt: van Noord-Afrikaanse afkomst.
hilarisch dit!!
Ze hebben de krant toch al gehaald? Over 10 jaar is toch bijna iedereen het vergetenquote:Op woensdag 2 januari 2008 17:25 schreef Zjummie het volgende:
[..]
En daarom mag dit van jou in de doofpot belanden ?
Het feit dat zo'n jochie zegt: van ZAfrikaanse afkomst zorgt wel voor een twijfelachtige gedachte.quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:29 schreef huhggh het volgende:
[..]
Maar denk je dat daarmee dit nieuws-item onwaar is?
Of ze waren gewoon zwartquote:Op woensdag 2 januari 2008 17:38 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Het feit dat zo'n jochie zegt: van ZAfrikaanse afkomst zorgt wel voor een twijfelachtige gedachte.
Is gewoon weer een poging om discriminatie uit te lokken.
Uhm hoezo?quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
[..]
HAHAHAHAHA roflmao!! kutkakker
Het komt natuurlijk niet in je op hij het wellicht niet letterlijk zo gezegd heeft, maar de krant hem alleen maar parafreert?quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:38 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Het feit dat zo'n jochie zegt: van ZAfrikaanse afkomst zorgt wel voor een twijfelachtige gedachte.
Dat zou eens een stukje verrijking zijn wat ik zeker zou verwelkomen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:41 schreef HarryP het volgende:
Tijd om lok 12-jarigen in te zetten.
En kunnen we het straffen dan niet uitbesteden aan het land van herkomst (of het land van herkomst van de ouders die niet in straat zijn hun kids op te voeden).
Jij denkt echt serieus dat een jongetje dat verzint omdat hij het woordje Noord-afrikaans zegt?quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:38 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Als de daders gepakt zouden worden (en berecht), dan gebeurt het wellicht volgende week niet allemaal weer.quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:36 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Ze hebben de krant toch al gehaald? Over 10 jaar is toch bijna iedereen het vergeten
En dan kunnen we nu ook wel even heel hard gaan schreeuwen dat dit nooit meer mag gebeuren, meteen 6 stille tochten houden, 10 minuten landelijk aandacht er voor en dan een week later gebeurt het allemaal weer (misschien niet zelfde manier, maar zinloos geweld).
Een beetje zoals in Amsterdam dus, namelijk even zinloos?quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:46 schreef Zjummie het volgende:
[..]
Als de daders gepakt zouden worden (en berecht), dan gebeurt het wellicht volgende week niet allemaal weer.
Dit lijkt mij geen roep om aandacht, maar een oproep aan de lokale overheid om de veiligheid in dat dorp eens nader te bekijken.
Dan gebeurd het een week later ergens anders. Overheid moet gewoon keer doorkrijgen dat criminaliteit steeds jonger begint en in trek is.quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:46 schreef Zjummie het volgende:
[..]
Als de daders gepakt zouden worden (en berecht), dan gebeurt het wellicht volgende week niet allemaal weer.
Dit lijkt mij geen roep om aandacht, maar een oproep aan de lokale overheid om de veiligheid in dat dorp eens nader te bekijken.
nee, het is gewoon grappig opgemerkt. Dat jochie zij natuurlijk iets van "kanker kutallochtonen die hier als parasieten ons naar het leven staan en eigenlijk zo snel mogelijk naar de sahara teruggekatapulteert moeten worden"quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:29 schreef huhggh het volgende:
[..]
Maar denk je dat daarmee dit nieuws-item onwaar is?
Of om aan te nemen dat het waar is....Vind het allemaal maar vaag. Zal niet de eerste keer zijn dat dit gebeurd.quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:42 schreef huhggh het volgende:
[..]
Het komt natuurlijk niet in je op hij het wellicht niet letterlijk zo gezegd heeft, maar de krant hem alleen maar parafreert?
Komt wel vaker voor dat zaken niet letterlijk door de krant worden overgenomen.
Hoe dan ook, vooralsnog is er nog geen enkelereden om aan te nemen dat dit onwaar is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |