quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:34 schreef VoreG het volgende:
Is hij toch te laat voor de veiling!
quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:37 schreef Nashje het volgende:
Net of Van Geel namen gaat noemen op iets zegt tegen zo'n flut radiozender.
Via AN verkregenquote:Op woensdag 2 januari 2008 23:40 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
http://www.voetbal4u.com
Eerste nieuwsbericht in maanden?![]()
Hij deed toen mee tijdens het wk -20 een paar jaar geleden in Nederland. Toen Nederland met 25-24 ofzo verloor van Nigeria na penalites.quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:05 schreef BigKahuna het volgende:
Ik heb Taiwo nog nooit zien spelen, maar op Fifa, PES en FM is ie goed, dus moet ie wel goed zijn
Dat Ajax hem liet gaan was al gek, maar in Eindhoven sporen ze ook niet helemaal.quote:Heel mooi is dat Kenneth in de veertien PSV-wedstrijden de meest effectieve speler was. Hij maakte acht goals en gaf vijf assists.
Hij was ook de verpersoonlijking van de twijfel die er bestond of die Nigerianen ook wel allemaal U20 waren.quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:08 schreef jna het volgende:
[..]
Hij deed toen mee tijdens het wk -20 een paar jaar geleden in Nederland. Toen Nederland met 25-24 ofzo verloor van Nigeria na penalites.
Hij verschijnt vrijdag pas in de media.quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:21 schreef warcraftfreak1993 het volgende:
perez straks bij sportjournaal hoorde ik. half 11 op 3
Alsof van Geel namen gaat zeggen tegen de media...quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:04 schreef denthemen het volgende:
Vandaag heeft Martin van Geel een interview gehad bij Amsterdam FM. Hier werd door de radio omroeper gevraagd of er een mogelijkheid was dat Urby Emanuelson toch zou kunnen vertrekken in deze transferperiode. Daarop antwoorde Martin van Geel "het is alleen mogelijk als we er een goeie vervanger voor terug kunnen halen." Toen vroeg de radio omroeper zijn jullie al met andere namen bezig? Waarop Martin van Geel antwoorde: "we hebben al een gesprek gehad met Taye Taiwo van Olympique Marseille en die had wel oren naar een vertrek richting de Nederlandse hoofdstad". Maar er is nog niks concreet.
De komst van Taye Taiwo kan gemakkelijker gemaakt worden aangezien Olympique Marseille de Argentijnse linksback Krupoviesa van Boca Juniors weet los te weken.
Ajaxshowtime
Schijnt dat ze al voorzichting naar Ajax' vraagprijs voor Kenneth Perez hebben geïnformeerd.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat Ajax hem liet gaan was al gek, maar in Eindhoven sporen ze ook niet helemaal.
Lijkt me idd sterk dat Taiwo komt, maar ik zou hem liever als LB zien dan Emanuelson.quote:Op donderdag 3 januari 2008 07:49 schreef Longmen het volgende:
[..]
Alsof van Geel namen gaat zeggen tegen de media...
Hij was als 25 jarige de beste speler van het WK-20.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:55 schreef ub40_bboy het volgende:
Taiwo was bij toen bij het wk onder 20 een van de beste spelers van het toernooi, ik zei toen al dat ajax em moest halen.
Wat is de bedoeling van al die streepjesquote:Op donderdag 3 januari 2008 02:23 schreef patrickt37 het volgende:
De maand van de waarheid:
zo 13/1--------Ajax ----AZ
wo 23/1-------Ajax-----FC Utrecht
wo 30/1-------Ajax-----PSV
zo 3/2----------Ajax-----Feyenoord
za 12/1------Feyenoord-----PSV
do 24/1------Feyenoord ----FC Twente
zo 27/1------Feyenoord ----FC Groningen
wo30/1------Feyenoord ----AZ
zo 3/2 -------Ajax------------Feyenoord
za 12/1-------Feyenoord-----PSV
wo 30/1------Ajax-------------PSV
za 2/2 --------AZ---------------PSV
za 9/2 --------PSV-------------SC Heerenveen
Dan leest het iets makkelijker.quote:Op donderdag 3 januari 2008 09:29 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Wat is de bedoeling van al die streepjes![]()
Maar inderdaad pittig programma!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |