abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55721645
Kom op PK, 'de ziel van AZ'.
AZ heeft nooit een ziel gehad, okay even tijdens de gebroeders Molenaar.
Was prut, werd top, werd weer een heeeeele tijd prut, en sinds een jaar of 5 weer hmmz, top.
Als er al een ziel in AZ zit heeft Scheringa hem weer tot leven gewekt. Verder blijft het een lul hoor, het zal je vader wezen..
pi_55721649
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:35 schreef twi het volgende:

[..]

Luque kan in plaats van Leonardo. Linkspoot op links, rechtspoot op rechts. Suarez doet het prima met 10 goals terwijl hij niet eens in de spits staat. Natuurlijk kan het niet kwaad om hem eens op de bank te zetten, maar Suarez is het enige lichtpuntje qua dreiging wat Ajax op dit moment heeft.
Dat klopt, maar ik zie Luque zo graag spelen en de topper worden die (ik) in hem (zie) schuil(en)t
pi_55721658
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:33 schreef teamlead het volgende:
ik heb het waarschijnlijk even gemist hoor.. maar wat heeft Ajax nu betaald om Perez weer terug te krijgen [afbeelding]
Is nog nergens officieel bevestigd..
quote:
Volgens het AD en De Telegraaf betaalt Ajax dezelfde transfersom aan PSV voor Kenneth Perez als het afgelopen zomer voor de aanvaller had ontvangen. Dat bedrag zou ongeveer 1,7 miljoen euro bedragen. In het Brabants Dagblad meldt Reker dat de club Perez nu onder andere liet gaan omdat de ontevreden Deen komende zomer voor een contractueel vastgelegd laag bedrag weg kon.
pi_55721677
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:37 schreef SteveBallmer het volgende:
Kom op PK, 'de ziel van AZ'.
AZ heeft nooit een ziel gehad, okay even tijdens de gebroeders Molenaar.
Was prut, werd top, werd weer een heeeeele tijd prut, en sinds een jaar of 5 weer hmmz, top.
Als er al een ziel in AZ zit heeft Scheringa hem weer tot leven gewekt. Verder blijft het een lul hoor, het zal je vader wezen..
Tja, laten we het er maar op houden dat het in ieder geval spannender wordt met een 4e titelkandidaat!
  woensdag 2 januari 2008 @ 13:41:34 #55
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55721733
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:37 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Dat klopt, maar ik zie Luque zo graag spelen en de topper worden die (ik) in hem (zie) schuil(en)t
Opstelling aangepast (dacht even niet aan Luque), en schaduwelftal toegevoegd. Hebben we in principe twee elftallen die geen slecht figuur slaan. We missen alleen nog een reserve CV.
  woensdag 2 januari 2008 @ 13:43:58 #56
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55721794
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:38 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Tja, laten we het er maar op houden dat het in ieder geval spannender wordt met een 4e titelkandidaat!
Ik heb liever dat we niet spannend gewoon met een straatlengte voor kampioen worden.
pi_55721823
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:43 schreef twi het volgende:
Ik heb liever dat we niet spannend gewoon met een straatlengte voor kampioen worden.
Jalalalalalala.
pi_55721841
quote:

[..]

Tsja wie niet Heb zo een vermoeden dat het dit jaar wederom billenknijpen gaat worden..
pi_55721853
quote:

[..]

Eerst januari maar eens overleven.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_55721869
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:08 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Rare opmerkingen van jou altijd, zeg dan gewoon dat dat niet zo werkt ipv stoer doen met je weetjes
Doe niet zo kinderachtig, je weet toch wat hij bedoelt!
pi_55721918
De verdediging moet er nu toch echt gaan staan hoor. We verliezen wedstrijden omdat ze daar knullig te werk gaan. We hebben een ervaren verdediger nodig en ik hoop van harte dat Davids eindelijk mee kan doen zodat hij het middenveld van de tegenstanders kan ontregelen.
pi_55721964
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:46 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Doe niet zo kinderachtig, je weet toch wat hij bedoelt!
  woensdag 2 januari 2008 @ 13:51:39 #63
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_55721971
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:49 schreef Chadi het volgende:
De verdediging moet er nu toch echt gaan staan hoor. We verliezen wedstrijden omdat ze daar knullig te werk gaan. We hebben een ervaren verdediger nodig en ik hoop van harte dat Davids eindelijk mee kan doen zodat hij het middenveld van de tegenstanders kan ontregelen.
Davids krijgt het druk genoeg met z'n eigen team regelen denk ik
Jawel, je keek.
pi_55721987
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:46 schreef kevin6188 het volgende:
En daarom is het gewoon mooi dat Perez terug is en de ziekenboeg 'lijkt' leeg te lopen.
En onderschat het trippie naar Dubai niet hè; lekker ontspannen, een happie en een snappie en geinig met elkaar omgaan. Ik ben daar voor. Harder trainen helpt niet, ze kunnen al voetballen.
pi_55721996
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:46 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Inderdaad dan zijn de kaarten geschud en staan we kansloos 4e.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  woensdag 2 januari 2008 @ 13:57:22 #66
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_55722089
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:52 schreef Longmen het volgende:

[..]

Inderdaad dan zijn de kaarten geschud en staan we kansloos 4e.
da's niet te hopen...
pi_55722121
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:41 schreef twi het volgende:

[..]

Opstelling aangepast (dacht even niet aan Luque), en schaduwelftal toegevoegd. Hebben we in principe twee elftallen die geen slecht figuur slaan. We missen alleen nog een reserve CV.
Welnee, jullie hebben toch Colin

Komt van der Wiel trouwens niet beter tot zijn recht als hij centraal staat? Dan kan je Heitinga rechtsback doen, iets wat hij vroeger in Oranje ook deed.

EDIT: waar is Kennedy? Dat vind ik toch wel een goede speler hoor
  woensdag 2 januari 2008 @ 13:59:34 #68
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55722151
Heitinga is beter als CV dan Van der Wiel. Van der Wiel kan ook prima backen. Het gaat meer om het principe dat aanvallende backs nu eens een keer op moeten donderen uit ons elftal.
pi_55722167
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:52 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

En daarom is het gewoon mooi dat Perez terug is en de ziekenboeg 'lijkt' leeg te lopen.
En onderschat het trippie naar Dubai niet hè; lekker ontspannen, een happie en een snappie en geinig met elkaar omgaan. Ik ben daar voor. Harder trainen helpt niet, ze kunnen al voetballen.
Je moet ze gewoon thuis laten
pi_55722179
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:57 schreef peaceman het volgende:

[..]

da's niet te hopen...
Je leest het, in de huidige selectie heb ik weinig vertrouwen.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_55722262
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:52 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

Harder schoppen kan ze wel helpen denk ik. Als je ziet waarvoor ze die kaarten krijgen.. de terng amateuristisch gewoon. Als je weet dat je hem toch pakt mag je hem wat mij betreft van het veld af schoppen hoor. Zeker niet inhouden.
pi_55722307
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:59 schreef twi het volgende:
Heitinga is beter als CV dan Van der Wiel. Van der Wiel kan ook prima backen. Het gaat meer om het principe dat aanvallende backs nu eens een keer op moeten donderen uit ons elftal.
Aanvallende backs renderen alleen als het midenveld ervoor goed genoeg is. EN als ze hun verdedigende taak goed kunnen invullen. Een mooi voorbeeld zijn Maxwell en Trabelsi. Verder moet je centraal iemand hebben die kan corrigeren op snelheid of slimheid. We missen alles van dat bij Ajax.

En het allerbelangrijkste voor een verdediger is dat ie meedogenloos is. Spijkerhard !
  woensdag 2 januari 2008 @ 14:14:19 #73
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55722511
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:05 schreef Chadi het volgende:
Aanvallende backs renderen alleen als het midenveld ervoor goed genoeg is. EN als ze hun verdedigende taak goed kunnen invullen. Een mooi voorbeeld zijn Maxwell en Trabelsi. Verder moet je centraal iemand hebben die kan corrigeren op snelheid of slimheid. We missen alles van dat bij Ajax.

En het allerbelangrijkste voor een verdediger is dat ie meedogenloos is. Spijkerhard !
Aanvallende backs zijn leuk als je twee bikkels van een centrale verdedigers hebt die nooit inschuiven. Ook Maxwell was verdedigend gewoon echt niet goed te noemen. Trabelsi was dat wel, maar met name door zijn last-minute slidings.

Ajax moet gewoon met een inschuivende Heitinga spelen en twee backs die achterin blijven. 4-3-3 zoals het bedoeld is.
pi_55722561
Maxwell was goed hoor die verloor zelden een 1 tegen 1 situatie . Daar kon je gewoon op van aan dat ie de 1 tegen 1 won.
pi_55722595
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:17 schreef Chadi het volgende:
Maxwell was goed hoor die verloor zelden een 1 tegen 1 situatie . Daar kon je gewoon op van aan dat ie de 1 tegen 1 won.
Plus aanvallend sterk en scorend
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')